Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: problemy gastryczne
2. Wiek: 26
3. Link do banid: https://banid.pl/sprawdz?sid=0:0:100326644
4. Link do GT: https://www.gametracker.com/player/problemy gastryczne/193.33.176.87:27022/
5. Twoja znajomość zadań admina: Pilnowanie kultury, wyłapywanie oszustów, dbanie o dobry wizerunek serwera.
6. Doświadczenie: Gram w CS 1.6 od roku 2007, więc znam każdy zakamarek tej gry, zarówno z poziomu gracza jak i admina. (Ciężko o referencje, gdyż większość sieci na których adminowałem już upadła)
7. Coś o sobie: Mam na imię Mateusz; pochodzę z Białegostoku; w CS 1.6 gram od roku ~2007
8. Dlaczego Ty: Gram od jakiegoś czasu na tej sieci, z niektórymi graczami się polubiłem, chciałbym współtworzyć nadal tę społeczność, chciałbym być częścią tego "projektu". Tym bardziej, że między innymi na tej grze się wychowałem. Myślę więc jestem. C'est la Vie i takie tam. 
9. Mikrofon: Jest!

Odnośnik do odpowiedzi
  • Deduss zmienił tytuł na Podanie na admina - problemy gastryczne
  • Odpowiedzi 7
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

TAK +Wiek +Lubiany +GT +kulturka na poziomie. - bot jakich mało haha  Pzdr600

Dość często jesteś na serwerze i przyjemnie się z Toba gra.  + Wiek + GT + Doświadczenie + Kultura  Na Tak Poudzielaj się troszkę na forum  

nie znam Cię.

Dość często jesteś na serwerze i przyjemnie się z Toba gra. 

+ Wiek
+ GT
+ Doświadczenie

+ Kultura 

Na Tak

Poudzielaj się troszkę na forum :P 

• Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi

nie znam Cię.

• Nie lubię tego! 1
Notatka dodana przez Deduss, .

3.5 W podaniu istnieje możliwość głosowania na TAK oraz NIE. Każda osoba ma prawo wolnej wypowiedzi, ale musi przynajmniej podać 2 powody dlaczego podanie ma być rozpatrzone pozytywnie lub negatywnie. //Słowne

Odnośnik do odpowiedzi
  • UB Team

Mimo braków kadrowych 4 dniowe GT, może 4,5 dnia to dla mnie za mało. Innych zastrzeżeń nie mam.