Skocz do zawartości
Cs-Creativ.pl Elitarna sieć serwerów

Samsung prezentuje swoje pierwsze logo reprezentujące ekrany OLED. Koreańczycy osiągną potężne przychody z tego sektora!


Rekomendowane odpowiedzi

Firma Samsung zaprezentowała logo odnoszące się do swoich produktów wykorzystujących ekrany OLED. W ten sposób, Koreańczycy chcą dotrzeć do świadomości konsumentów na całym świecie i ugruntować pozycję własnych ekranów na rynku wyświetlaczy. Pierwszy kwartał 2021 roku Samsung najprawdopodobniej zamknie rekordowym przychodem z tego sektora.

Samsung OLED – producent wychodzi w świat z promocją własnych ekranów
Do tej pory panele OLED produkowane przez Samsung Dipslay i dostarczane zewnętrznym producentów (oraz implementowane w smartfonach czy laptopach producenta) nie były identyfikowane za pomocą żadnego konkretnego logotypu. Właśnie się to jednak zmieniło – Koreańczycy zaprezentowali bowiem projekt, który od teraz będzie jednoznacznie kojarzony ze wszystkimi ekranami tego typu wytwarzanymi we własnych fabrykach i stosowanymi na całym świecie. Samsung nazwał nawet ten krok szeroko zakrojoną kampanią product brandingową, która ma na celu zaszczepienie w konsumentach świadomości na temat pochodzenia produktów, z którego korzystają. Koreańczycy zastosują nowe logo w 27 krajach, w tym europejskich. Jeden z przedstawicieli firmy wyjaśnił, jakich sektorów dotyczy nowa identyfikacja wizualna i jej promocja. Co ciekawe, poza smartfonami, laptopami i branżą motoryzacyjną, wymienił też… segment konsol do gier. Ciekawe, co też Samsung ma w planach odnośnie tego sektora.
Wraz z nową marką “Samsung OLED” i logo “OLED Provided by Samsung”, producent wchodzi w 14 rok produkcji paneli z diodami organicznymi. Jest to biznes szalenie opłacalny dla Koreańczyków i – na co wskazują najnowsze analizy – corazbardziej dochodowy. Firma Omdia obliczyła, że w pierwszym kwartale 2021 roku dochód Samsunga ze sprzedaży wyświetlaczy OLED osiągnie zawrotne 5,18 miliardów dolarów! Oznaczałoby to 30-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku. Ekrany koreańskiej produkcji trafią głównie do smartfonów, a poza tym do smartwatchy, tabletów i laptopów.

image.png

Klik

  • Lubię to! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 0
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Firma Samsung zaprezentowała logo odnoszące się do swoich produktów wykorzystujących ekrany OLED. W ten sposób, Koreańczycy chcą dotrzeć do świadomości konsumentów na całym świecie i ugruntować pozycj

Dodane grafiki

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Kto przeglądał temat

    6 użytkowników zobaczyło ten temat:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.