Skocz do zawartości
Ma{n}iek

przyjęty podanko na admina go mod

Rekomendowane odpowiedzi

Ma{n}iek    11

1. Nick: Ma{n}iek

2. Wiek: 25 lat 

3. Link do banid:https://banid.pl/sprawdz?sid=0:0:36608184 

4. Link do GT: nie posiadam 

5. Twoja znajomość zadań admina: na wczesniejszej edyci i u starego wlasciciela mialem dosc dlugo admina zanjomosc amx dobra 

6. Doświadczenie: steam 2k10 a gram od 2007 roku gdzies :)

7. Coś o sobie: hejka jestem Mariusz pomocny czlowiek z zasadami pomocny i lubiany czlowiek z kazdym staram sie jak najlepsze relacje miec  :) z duzym poczuciem humoru  

8. Dlaczego Ty:  dlaczego ja chcial bym  zapanowac nad kultura osobista ludzi bo az uszy bola czasem jak czlowiek slyszy jak leca bluzgi chial bym pilnowac porzadku na serwerze i likwidowac chwasty - odpaly  lub ludzi co nie wykonuja swych obowiazkow w grze lu tych co wykorzystuja txt  chcial bym sie wykazac i byc wzorem przegrane mam 100h na serwerze i bedzie jescze wiecej  loczneie na tej nowej i starej siecci z 600h bedzie :D pozdrawiam 

9. Mikrofon: micro jest :) i bedzie 

10. Składka za Admina: jesli trzeba to pewnie 

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Who is it ?    9

Jestem na Tak Splenia Wymagania  !

+ Online 

+ Doświadczenie z wcześniejszej sieci :) 

+Mikrofon

-Czasami plcze jak go bije :) ale to chyba normalne :) 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
ARGEN2    26

Oj maniek maniek

+ Doświadczenie

+Godziny