Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kiubixu    87

Ja bym tylko chciał na zombi mieć wszystkie usługi i mi to starczy bo tam najwięcej gram ale to nie zmienia faktu że ktoś sobi kupił premie akurat na 1 serwer żeby pograć jak ja i mam wszystko stracić nagle? Bez tych usług nie wbije tak szybko lvla po resecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kim Chi    30
Napisano (edytowane)

Nie zgadzam się! Zgłaszam reklamację, zaplaciłem 50zł za usługę z czasem trwania: dożywotnio (czyt. aż sieć skończy funkcjonować) i bez żadnej zapowiedzi zostało to mi i całej reszcie graczy premium zabrane. 

Podczas kupowania Premium nie było żadnej klauzuli powołującej się na to, że usługodawca zastrzega sobie prawo do jakichkolwiek zmian w dostarczaniu tejże usługi, jedynymi zastrzeżeniami, z którymi spotykamy się przy zakupie, to właśnie te:

Cytat
Administracja zastrzega sobie prawo do edycji tej strony w dowolnym momencie.

 

Cytat
Administracja zastrzega sobie prawo do nie oddawania pieniędzy w przypadku degradacji z rangi Premium, bądź jego zbanowania za złamanie regulaminu.

cytowana zawartość skopiowana stąd: https://cs-creativ.pl/premium/

 

Przecież nie kupiłem tej usługi na zasadach, jakie panują obecnie, a na takich, jakie panowały pół roku temu.
Żadnej chociażby jakiejkolwiek wzmianki o tym, że administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i sposobu dostarczania usługi rangi Premium. Nie wiedziałem o takiej możliwości zakupując ją (zgodnie z prawem konsumenta usługodawca musi poinformować o czymś takim), dlatego czuję się pokrzywdzony. I słusznie, bo te przywileje zostały zabrane bezprawnie.

I nie miałbym nikomu tego za złe, gdybym został uprzednio o tym poinformowany chociażby na miesiąc, czy nawet tydzień przed. Ale nie zostałem (i podejrzewam, że żaden inny użytkownik z rangą premium też nie). To podejście to po prostu okazanie braku szacunku do mnie, jako wspierającego użytkownika.

Edytowane przez Kim Chi
  • Lubię to! 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem już wiele razy o tym że ma taka zmiana być ale myślałem że chociaż poinformujecie o tym z jakimś wyprzedzeniem, chociażby miesiąc czy nawet głupi tydzień wcześniej. Nie będę tu już mówił o sobie bo kupiłem jakiś czas temu ale przykładowo ktoś kto przed kilkoma dniami zadowolony kupił premium ciesząc się że będzie miał usługi na każdym serwerze nagle dowiaduje się że to traci. Średnio to wygląda, na prawdę.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gadzina    280
4 godziny temu, Kim Chi napisał:

Nie zgadzam się! Zgłaszam reklamację, zaplaciłem 50zł za usługę z czasem trwania: dożywotnio (czyt. aż sieć skończy funkcjonować) i bez żadnej zapowiedzi zostało to mi i całej reszcie graczy premium zabrane. 

Podczas kupowania Premium nie było żadnej klauzuli powołującej się na to, że usługodawca zastrzega sobie prawo do jakichkolwiek zmian w dostarczaniu tejże usługi, jedynymi zastrzeżeniami, z którymi spotykamy się przy zakupie, to właśnie te:

 

cytowana zawartość skopiowana stąd: https://cs-creativ.pl/premium/

 

Przecież nie kupiłem tej usługi na zasadach, jakie panują obecnie, a na takich, jakie panowały pół roku temu.
Żadnej chociażby jakiejkolwiek wzmianki o tym, że administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i sposobu dostarczania usługi rangi Premium. Nie wiedziałem o takiej możliwości zakupując ją (zgodnie z prawem konsumenta usługodawca musi poinformować o czymś takim), dlatego czuję się pokrzywdzony. I słusznie, bo te przywileje zostały zabrane bezprawnie.

I nie miałbym nikomu tego za złe, gdybym został uprzednio o tym poinformowany chociażby na miesiąc, czy nawet tydzień przed. Ale nie zostałem (i podejrzewam, że żaden inny użytkownik z rangą premium też nie). To podejście to po prostu okazanie braku szacunku do mnie, jako wspierającego użytkownika.

 

Jak już się chcesz tak czepiać to ranga premium jest formą NAGRODY w zamian za wspieranie sieci a nie usługą. Nie kupujesz konkretnej usługi za określoną kwotę jak to jest w przypadku klas premium itp.  "Wspomaganie sieci nie jest przymusowe - robimy to na własną odpowiedzialność." Tak więc jest to bardziej działalność charytatywna niż transakcja. Jakieś reklamacje czy skargi mógłbyś składać gdyby pieniądze były przeznaczana na inny cel niż wspomaganie serwera.

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kim Chi    30
Napisano (edytowane)
38 minut temu, gadzina napisał:

Jak już się chcesz tak czepiać to ranga premium jest formą NAGRODY w zamian za wspieranie sieci a nie usługą. Nie kupujesz konkretnej usługi za określoną kwotę jak to jest w przypadku klas premium itp.  "Wspomaganie sieci nie jest przymusowe - robimy to na własną odpowiedzialność." Tak więc jest to bardziej działalność charytatywna niż transakcja. Jakieś reklamacje czy skargi mógłbyś składać gdyby pieniądze były przeznaczana na inny cel niż wspomaganie serwera.

To nie jest prawda. Nawet jeden z głównych adminów sieci (i założyciel tematu) nazywa to "usługą"! Dowód w pierwszym poście:

Cytat

Szanowni użytkownicy CS-Creativ.

Informujemy, iż z dniem dzisiejszym wprowadzamy dosyć sporą zmianę, dla wielu z Was zapewne dotkliwą, która dotyczy wyżej wspomnianej usługi, dostępnej już od dłuższego czasu na naszym forum.

 

Edytowane przez Kim Chi
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gadzina    280

Usługa którą otrzymujesz w nagrodę a nie kupujesz na określonych warunkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kim Chi    30

To w końcu usługa, czy nagroda? Najpierw piszesz, że to nie jest usługa, tylko nagroda. Teraz, że to jednak usługa, którą otrzymuje się w nagrodę. Koniec końców cały czas trzymamy się terminu "usługa". Sam usługodawca nazywa to usługą i wolę wierzyć terminowi stosowanemu przez niego.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gadzina    280

"Rangę premium otrzymuje osoba, która wspomaga sieć finansowo." Użyłem słowa usługa bo Hardy tak to nazwał w swoim poście. Problem rozwiążemy. @hardy zmień w temacie słowa "usługa" na "ranga" bo zaczyna sie robić problem z dupy. Jeden chu.. jak to nazwiesz, ważne jest w jaki sposób to uzyskałeś. Nie kupowałeś premium, tylko otrzymałeś to w ramach podziękowania za darowiznę.

Notatka dodana przez hardy, .

Poprawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podam trochę inny przykład, na diablo modzie ktoś wbijał poziom na klasach premium mając je z tej rangi i nagle bez uprzedniego poinformowania zostało mu to odebrane, żadnej możliwości wpłacenia expa z tych klas do gildii czy cokolwiek, po prostu zmarnowane, z tym już wypadałoby coś zrobić.

  • Lubię to! 1
Notatka dodana przez hardy, .

Oczywiście, że można coś z tym zrobić, wystarczy się zgłosić do mnie lub do dredka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hardy    1 035

Czepianie się terminologii- ranga Premium to usługa, którą oferuje nasza sieć, która posiada różne tantiemy z Niej płynące. To jest nadal to samo, także nie rozumiem o co tutaj zaczepki.
Niemniej jednak, uległem i zmieniłem w opisie z "usługa" na "ranga", aby nie było już więcej takich sytuacji.

7 godzin temu, Kim Chi napisał:

Administracja zastrzega sobie prawo do nie oddawania pieniędzy w przypadku degradacji z rangi Premium, bądź jego zbanowania za złamanie regulaminu.

Jednocześnie możemy zrobić to w ten sposób, iż każdy posiadacz rangi Premium został zdegradowany i z powrotem przywrócony, na zmienionych zasadach, interpretacja dowolna.

W celu uściślenia;
Ranga Premium to GRATYFIKACJA dla Was za wsparcie finansowe Sieci, otrzymujecie z tego tytułu to, co zostało uprzednio wspomniane. Kiedyś było tego więcej, teraz jest tego mniej. Taka zmiana.

Temat zamykam
Z pozdrowieniami hardy

  • Lubię to! 4
  • Nie lubię tego! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.