Skocz do zawartości
pieta92

dd2 Objasnienie respa TT

Rekomendowane odpowiedzi

pieta92    2

http://509181.node49.pukawka.pl/hltv-2001102306-de_dust2-1578693960-1578695460.zip 

demo do mini

05:30 gość ma respawn

06:32 Gosc mnie zabija z respa jakies pytania ?

Dziekuje za pomoc innych uzytkownikow forum jestescie mega

Mini nie dawaj bana na dzien za to ze ktos mnie zabija z miejsca w ktorym go nie powinno byc

i teraz bardzo dobrze znam granice respa tt Pozdrawaiam  chcialbym aby temat zobaczyl @Xiǎochǒu @Assartani

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mini    331

za  co  dostales  bana??  za  to  ze  Cie  bija  z  respa  czy  za  >Twa  niewyparzona  morde??...

 

Notatka dodana przez BeN!u., .

z tego co kojarze dostal bana za podwazanie zdania administracji a teraz sugerujesz cos innego a po drugie co ten temat wnosi do skargi ?

Notatka dodana przez Assartani, .

Tobie to radzę opanować hormony. Bo inaczej długo tu nie będziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.:Z!Mis:.    83

Mini nie zna regulaminu,banuje ludzi na czas jaki mu pasuje!

Edytowane przez .:Z!Mis:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Xiǎochǒu    642

Obejrzałem demko wysłane przez @pieta92 i ma racje kolega był długo na respie ponad limit. Więc skarga jak najbardziej słuszna mini nie zareagował na to, a 2 sprawa wczoraj dostał bana z powodem podważanie decyzji dzisiaj nagle piszesz że za "niewyparzoną morde" mylisz się coś w zeznaniach.

 

Dziwi mnie tylko 1 rzecz czemu autor został zbanowany za upomnienie tylko, a natomiast osoba która była na respie nic z nią nie zrobiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BeN!u.    351

Napisze to tak jak ja to widze juz po przejzeniu demka 

a wiec gracz @pieta92 wbiegajac na respa tt zostal zabity przez innego gracza ktory byl juz po czasie na respie i gracz @pieta92 pewnie zglosil to na say badz na [email protected] 

i nikt nie zareagował badz dostał jakas opowiedz od @mini i tak doszło pewnie do konfliktu i skonczylo sie banem ( podwazanie decyzji administracji ) .

ale zastanawia mnie wkoncu to czy bylo to podwazanie zdania administracji czy jakas obraza zacytuje ( Twa  niewyparzona  morde??...)

niech juz czerwoni sie tym zajma

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pieta92    2

@BeN!u. Tak bylo nie kiedy w demkach slychac co gracze mowia szkoda ze tu nie

Powiedzialem ze siedzi na respie po czasie @minipowiedzial ze to nie jest resp i zebym zobaczyl sasady serwera .

Powiedzialem ze znam zasady bo dopiero ss-y wrzucilem i czekajac na ub tobie czytalem i powiedzialem jako kropke kurwa na koniec .

@minipowiedzial ze nie mozna przeklinac na serwerze a ja ze mozna ale nie mozna naduzywac przeklenstw .

wtedy on na to "teraz KURWA masz bana"

sie zasmialem troszke i powiedzialem ze wdedy bede pisal z wyzsza administracja serwera .

on na to ze jest wlascicielem i juz mam bana

i tyle w temacie

Gdzie ja nie podwarzalem jego zadnego slowa tylko mialem swoje zdanie na temat respa TT i ono bylo zgodne z regulaminem serwera .

W dniu 11.01.2020 o 17:44, mini napisał:

>Twa  niewyparzona  morde??...

@mininie mam takiej mordy mam twarz moze miales wypitye bys przeprosil jak czlowiek i po temacie a ty jeszcze mnie obrazasz po co to komu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mini    331

wycinek  z  konsoli  poprosze?,  bo  kolego  widze  szukasz  spiny , za  ss  ktore  dostales??..  

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Assartani    550
25 minut temu, mini napisał:

wycinek  z  konsoli  poprosze?,  bo  kolego  widze  szukasz  spiny , za  ss  ktore  dostales??..  

 

 

Powiem ci tak, jeżeli gracz poprosi o sprawdzenie masz zasrany obowiązek to zrobić.
To że nie masz na to ochoty, nie znaczy że będziesz banował graczy jak ci się żywnie kurwa podoba.
Zasady jakieś są, gówno mnie szczerze obchodzi że jesteś tam właścicielem, ale sądząc po twoim zachowaniu nie zasługujesz na niego.
Po drugie to nie było, podważanie zdania administracji, tylko prośba o zasrane sprawdzenie.
Przez twoje idiotyczne bany gracze uciekają z serwera..
Popraw się, bo nie mam zamiaru ciągle graczy odbanowywać bo masz jakieś kaprysy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dredek    3 281

Warn został nadany troszkę niesłusznie. Pozwalamy na przeklinanie z umiarem, po za tym osoba, nadająca warna także powinna zachować kulturę osobistą jeśli już za to chce kogokolwiek karać.

Co do tematu to uważam, że ban był niesłuszny. Przeklinać można z umiarem jak już wspomniał autor tematu. Dobra znajomość regulaminu przez autora tematu dobrze o nim świadczy. Gracz który zwraca uwagę adminowi, opiekunowi, właścicielowi - bez różnicy powinien wysłuchać gracza do końca bo czasem się zdarza, że ma on racje tak jak w tym przypadku. Gracz który zabił autora tematu na respie nagiął regulamin i powinien otrzymać bana.

Świadków zdarzenia nie ma z tego co widzę, a z dema nie wywnioskujemy kto w jaki sposób się do kogo odzywał więc temat zamykam.

Od siebie dodam tylko tyle, że warto nagrywać dema podczas gry - wtedy zapisuje się dźwięk rozmówców i nie będzie na przyszłość żadnych problemów z rozwiązaniem skargi.

Po powodzie bana mogę wywnioskować jedynie, że faktycznie mini poczuł się urażony tym że masz racje co jest dla mnie bardzo idiotyczne XDD Mimo wszystko nie będę się bardziej zagłębiał w ten temat. Jeśli ktoś zgłosi mi z dowodami, że ktokolwiek z administracji odwala maniane lub sam złapie delikwenta na gorącym uczynku to przygoda z Cs-Creativ.pl się zakończy w bardzo szybkim tempie. Na dd2 grywamy często z @W!nneR ! pod innymi nickami także nie zdziwcie się jak wyrzucimy kilka osób z dd2 bez żadnego słowa :)

 

I ostatnia rzecz, którą chciałbym wnieść do tego tematu. Regulamin i zasady na serwerze ustalam ja, a nie żaden opiekun, administrator serwera. Jak ja coś powiem to tak ma być koniec kropka. Kto się nie stosuje do MOJEGO regulaminu może pisać rezygnacje ew. pożegnanie. Dziękuje dobranoc.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.