Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kazuar    1

Witam!

Proponuje zmiany w expie za zabojstwa, mianowicie aby mniejszy lvl za zabojstwo wiekszego dostawal wiecej expa czyli roznice lvli podzielic przez 100 i dodac jako mnoznik normalnego, czyli jak dostajesz 6exp za killa a zabiles dajmy stopro ktory ma 300lvl a ty masz 50 to roznica 250 czyli 2.5+1=3.5 6*3.5=21exp jest to bardzo mala zmiana a pomoze mniejszym lvlom

Rowniez chcialbym aby wprowadzono jakis bonus za koniec mapy dla 3 najlepszych graczy. Czy to bedzie 100xp, 75xp 50xp czy 15kamieni 10 kamieni 5 kamieni to juz sami wybierzcie ale mysle ze umililoby to rozgrywke i dalo troche wiecej konkurencji.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Xiǎochǒu    642

Jestem na nie co do expa jest dobrze zrobiony

Co do 2 propozycji również na Nie ponieważ w top mapy najczęściej bywają tam te same osoby 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
StoProEkipa    20

co do 1 i 2 na nie 

1 -  exp jest dobrze zrobiony / bonus od serwera jest / bonus z gildi itp wiec jest wiele sposob do expienia

2 -  z tego wzgledu ze tak jak kolega wyzej przewaznie w top sa te same osoby wiec to bylo by bez sensu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DrFatHobbit    428

1. Tak, @Xiǎochǒu Nowy grasz od razu nie będzie w gildii i nie będzie dostawał expa

2. Był już temat o tym i został z tego co wiem odrzucony ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Qastiana    199

1. Propozycja będzie Gadzina już gadal ze planuje takie coś właśnie robić że mniejsze lvl dostają dużo expa więc Tu gadzina musi się wypowiedzieć. 

2. Tego napewno nie będzie to dm a nie jakiś syf 🤭🤭

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gadzina    136

1. Jeśli chodzi o Exp to powiem jak ja bym chciał żeby to wyglądało. Na te chwile za swoje fragi dostaje +/- 60 expa (przy 2x expie z gildii) a za fraga kogoś z glidii dostaje 250expa na 6 lvl gildii Co jest dla mnei śmieszne bo bardziej się opłaca siedzieć gdzieś w rogu i czekać na koniec rundy. Moja wizja jest taka: Bazowy exp za fraga = 100expa (200 przy 2x z gildii) dodatkowo jeśli zabijemy postać o wyższym lvl za każdy lvl dostajemy 1% expa więcej, a za każda postać zabitą z niższym lvl dostaniemy o 1% mniej expa. Przykład: Gracz na 100lvl zabije 100lvl dostaje 100expa (200jw.). Gracz na 20lvl zabije kogoś z 120 lvl dostanie 200expa (400jw.). Gracz na 120lvl zabije 20lvl nie dostanie nic. Ewentualnie zrobić dolna granice jakieś 10% expa. Z kolei exp z gildi byłby zmniejszony: na 1lvl gildi dostajesz 10% expa z fraga kolegi, na 2lvl 20%, na 3lvl 30% i tak dalej. Dodatkowo dla małych lvl, powiedzmy do 20lvl zrobić jakiś exp już za sam zadany dmg.  Tym sposobem będziemy zdobywać więcej expa za swoje fragi a nie za fragi kolegów.

Pewnie wielu pomyśli że to za dużo no bo często robi się po 50 fragów na mapę albo i lepiej, ale to właśnie na tych niższych lvl głównie wbijane są takie statystyki więc w większości przypadków będzie to poniżej bazowej stówki i gracz który zrobi 10 fragów ale zabije dużo większe lvl zgarnie więcej expa niż ten co katuje innych na 300lvl.

Exp bazowy można ewentualnie zmniejszyć do 75.

2. Już było proponowane i nigdy się nie przyjęło bo promuje to tych co i tak zdobywają najwięcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Yerlk    514

1. Dziwi mnie to że jeszcze tego nie ma (wersja @gadzina)

2. Na nie w topce są zawsze ci sami wiec takie coś jeszcze by ich wzmocniło. Ile razy można pisać tą samą propozycje???

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nerbios    31
6 godzin temu, gadzina napisał:

1. Jeśli chodzi o Exp to powiem jak ja bym chciał żeby to wyglądało. Na te chwile za swoje fragi dostaje +/- 60 expa (przy 2x expie z gildii) a za fraga kogoś z glidii dostaje 250expa na 6 lvl gildii Co jest dla mnei śmieszne bo bardziej się opłaca siedzieć gdzieś w rogu i czekać na koniec rundy. Moja wizja jest taka: Bazowy exp za fraga = 100expa (200 przy 2x z gildii) dodatkowo jeśli zabijemy postać o wyższym lvl za każdy lvl dostajemy 1% expa więcej, a za każda postać zabitą z niższym lvl dostaniemy o 1% mniej expa. Przykład: Gracz na 100lvl zabije 100lvl dostaje 100expa (200jw.). Gracz na 20lvl zabije kogoś z 120 lvl dostanie 200expa (400jw.). Gracz na 120lvl zabije 20lvl nie dostanie nic. Ewentualnie zrobić dolna granice jakieś 10% expa. Z kolei exp z gildi byłby zmniejszony: na 1lvl gildi dostajesz 10% expa z fraga kolegi, na 2lvl 20%, na 3lvl 30% i tak dalej. Dodatkowo dla małych lvl, powiedzmy do 20lvl zrobić jakiś exp już za sam zadany dmg.  Tym sposobem będziemy zdobywać więcej expa za swoje fragi a nie za fragi kolegów.

Pewnie wielu pomyśli że to za dużo no bo często robi się po 50 fragów na mapę albo i lepiej, ale to właśnie na tych niższych lvl głównie wbijane są takie statystyki więc w większości przypadków będzie to poniżej bazowej stówki i gracz który zrobi 10 fragów ale zabije dużo większe lvl zgarnie więcej expa niż ten co katuje innych na 300lvl.

Exp bazowy można ewentualnie zmniejszyć do 75.

2. Już było proponowane i nigdy się nie przyjęło bo promuje to tych co i tak zdobywają najwięcej.

Koniecznie dolna granica expa przy 100 lvlach mniej i cały ten pomysł mi się podoba

1 tak 2 nie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Qastiana    199
6 godzin temu, gadzina napisał:

1. Jeśli chodzi o Exp to powiem jak ja bym chciał żeby to wyglądało. Na te chwile za swoje fragi dostaje +/- 60 expa (przy 2x expie z gildii) a za fraga kogoś z glidii dostaje 250expa na 6 lvl gildii Co jest dla mnei śmieszne bo bardziej się opłaca siedzieć gdzieś w rogu i czekać na koniec rundy. Moja wizja jest taka: Bazowy exp za fraga = 100expa (200 przy 2x z gildii) dodatkowo jeśli zabijemy postać o wyższym lvl za każdy lvl dostajemy 1% expa więcej, a za każda postać zabitą z niższym lvl dostaniemy o 1% mniej expa. Przykład: Gracz na 100lvl zabije 100lvl dostaje 100expa (200jw.). Gracz na 20lvl zabije kogoś z 120 lvl dostanie 200expa (400jw.). Gracz na 120lvl zabije 20lvl nie dostanie nic. Ewentualnie zrobić dolna granice jakieś 10% expa. Z kolei exp z gildi byłby zmniejszony: na 1lvl gildi dostajesz 10% expa z fraga kolegi, na 2lvl 20%, na 3lvl 30% i tak dalej. Dodatkowo dla małych lvl, powiedzmy do 20lvl zrobić jakiś exp już za sam zadany dmg.  Tym sposobem będziemy zdobywać więcej expa za swoje fragi a nie za fragi kolegów.

Pewnie wielu pomyśli że to za dużo no bo często robi się po 50 fragów na mapę albo i lepiej, ale to właśnie na tych niższych lvl głównie wbijane są takie statystyki więc w większości przypadków będzie to poniżej bazowej stówki i gracz który zrobi 10 fragów ale zabije dużo większe lvl zgarnie więcej expa niż ten co katuje innych na 300lvl.

Exp bazowy można ewentualnie zmniejszyć do 75.

2. Już było proponowane i nigdy się nie przyjęło bo promuje to tych co i tak zdobywają najwięcej.

Jak tak to ma wyglądać ta twoja propozycja z expem To Proszę Dredek nie wprowadzaj tego dobrze jak jest teraz zawsze tak było Jakieś 120 i nic nie dostaje za fraga idiotyczny pomysł a reszta też syf zawsze było dobrze Gadzina wbijl i zaraz ten dm to będzie syf nie żebym miał coś do niego bo stara się ale bez przesady 💪

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Xiǎochǒu    642

@gadzina co do tego co napisałeś dla mnie jest to głupie spytasz czemu? Otóż ja i @StoProEkipa mamy największe lvl czyli my byśmy dostawali G expa a to chyba nie polega na tym? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gadzina    136
45 minut temu, Xiǎochǒu napisał:

@gadzina co do tego co napisałeś dla mnie jest to głupie spytasz czemu? Otóż ja i @StoProEkipa mamy największe lvl czyli my byśmy dostawali G expa a to chyba nie polega na tym? 

Jeśli mam być szczery to uważam że, jeśli ktoś zapierdala 300+lvl i leje takie 30-40 lvl to nie powinien za to dostać ani grama expa. W dół myślałem też o obniżaniu 0.5% za lvl zamiast 1% co wprawi że, przy zabiciu kogoś o 140lvl słabszego da tyle expa co jest teraz średnio za fraga. Jeśli dolna granice expa ustawić na 10% to dalej jest 20expa przy 2x expie z gildii a nie wiem czy ktokolwiek sprawdzał ale tyle też się często dostaje za fraga. Nie mam wgl pojęcia jak liczony jest aktualnie expa za fraga bo testowałem to na jednym gościu jak grałem 1v1 i dostawałem od 20 do 100 expa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Xiǎochǒu    642
4 minuty temu, gadzina napisał:

Jeśli mam być szczery to uważam że, jeśli ktoś zapierdala 300+lvl i leje takie 30-40 lvl to nie powinien za to dostać ani grama expa. 

0 logiki w tym po to wbijaliśmy duże lvl żeby tym grać a ty chcesz żebyśmy nie expili tych klas rozumiem ułatwiać gre nowym ale utrudniać wiekszym lvl to sory bardzo

Po 2 to nasza wina że mają takie lvl? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
StoProEkipa    20
3 minuty temu, gadzina napisał:

Jeśli mam być szczery to uważam że, jeśli ktoś zapierdala 300+lvl i leje takie 30-40 lvl to nie powinien za to dostać ani grama expa. W dół myślałem też o obniżaniu 0.5% za lvl zamiast 1% co wprawi że, przy zabiciu kogoś o 140lvl słabszego da tyle expa co jest teraz średnio za fraga. Jeśli dolna granice expa ustawić na 10% to dalej jest 20expa przy 2x expie z gildii a nie wiem czy ktokolwiek sprawdzał ale tyle też się często dostaje za fraga. Nie mam wgl pojęcia jak liczony jest aktualnie expa za fraga bo testowałem to na jednym gościu jak grałem 1v1 i dostawałem od 20 do 100 expa.

To co ja w takim razie mam byc najbardziej pokrzywdzona osoba na serwie bo posiadam najwiekszy lv a i tak dostaje caly uj expa za kazdego fraga. Jedyna opcja dla mnie jest exp z gildi i od serwera jak jest wiecej niz 16 osob tylko to mnie ratuje bo inaczej 1 lv bym wbijal kilka dni bo potrzebuje cos kolo 25k expa na lv 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gadzina    136

To jest właśnie logika wszystkich gier RPG, im trudniejszy przeciwnik tym więcej doświadczenia zdobywasz. Przejdź Diablo II i wróć się do pierwszej osady, lvl raczej szybko tam się nie wbije. Ale nigdy nie wprowadzę nic na siłę, to wszyscy gracze decydują a ostateczne zdanie ma i tak Dredek.

Edit

@up Masz jeszcze kamienie i inne klasy. Gdy latacie na tych 200-300lvl to ludzie co mapę proszą o zrobienie vote do lvl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hayabuzza    48

Co do tematu @gadzina i tak i nie z jednego prostego powodu ludzie którzy nabili ten lvl niestety ale będą bardzo do tyłu z grywalnością jak by nie patrzeć, jeżeli by miało coś takiego powstać też zwiększył by się poziom trudności nabijania gildii ponieważ było by to cięzkie żeby grać na wysokim poziomie oraz nabijac gildię jeżeli by nie było z tego żadnego profitu prócz killi w rankingu, natomiast ja twierdze że lekkie zwiększenie expa było by spoko chyba że wprowadzić taką zmianę która by pomogła niższym poziomom nabić ten lvl np, tak jak gadzina napisał 20 lvl kontra 120 po 1% wiecej dośw. za zabójstwo ale żeby nie było tego -1% spadku było by okay tylko np za każdego killa by było dajmy na to 80 expa, +1% za każdy lvl który dana osoba ma wiekszy, Natomiast jeśli chodzi o temat 2gi jest to bez sensowne z powodu takiego że te same osoby by dostawały tę topke cały czas + bonusowy exp czy kamienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gadzina    136

Ja specjalnie nie poruszałem tego tematu bo to duża zmiana i jeśli miałoby to przejść to najlepiej po resecie którego daty nikt nie zna, ale skoro już się temat pojawił to przedstawiłem swoją wizję. Moim głównym założeniem jest zrobienie żeby za własne fragi dostawało się więcej expa niż za fragi z gildii bo to jest dla mnie komedia że za swoje zdobywam 50-60 expa a z gildii na 10lvl dostaje się po 500 expa za fraga kolegi oraz większy exp za zabicie wysokiego lvl co pomoże nowym graczom. Jeśli chodzi o exp za zabicie mniejszego lvl jestem skłonny odpuścić ale uważam że to ma 2 duże plusy. Osoba która odstaje w znaczym stopniu od reszty, będzie dostawała mało expa i zmieni klasę albo wpłaci exp do gildii jeśli tak bardzo chce zostać przy jednej klasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Qastiana    199

Tak sie prujecie to się dołaczam JEstem Przeciw wprowadzania chodziaż  czegoś co napisał Gadzina Nie opłaca wgl to się większym lvl itd. więc nie rób tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gadzina    136

Właśnie przez to że kilka osób gra tymi większymi lvl po 2-3 tygodniach od resetu nie ma już ludzi na serwie. I sytuacja tak wygląda od ponad roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nerbios    31

No ale to nie wynika z exp za kill tylko całej mechaniki serwera xD. Możliwość kupowania expa, diamentow, sklep tanszy dla vipa, wiecej expa dla vipa. Co sie dziwić, że każdy szybko leveluje.

Jak dla mnie to w sumie offtop ale najlepiej byłoby znerfić zwinność, bo rushują mape w 5-10 sekund, ninją nie da się nikogo dogonić. W ogóle nie powinno być dodatkowych skoków bo jest to op na ninji i klasy, które posiadają ten bonus nie maja praktycznie żadnego benefitu bo wystarczy wpakować w grawitacje. Ninja opiera się na combo skoków do dogonienia kogoś zamiast na biegnaniu. Dodatkowo obniżyłbym max lvl i skupił się na rozwoju systemu gildii, a nie 5 najlepszych graczy, ewentualnie 10 jedyni progressują w levelowaniu gildii, a reszta stoi na 2/3 lvl od kilku dnii i nic sie nie rusza.
Oczywiście raczej bym nie wprowadzał tak drastycznych zmian bo to zmieni całkowicie serwer, ale jakoś chce moją wizję przedstawić co jest problemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.