DrFatHobbit 400 Napisano 2 Grudnia Co wy na to aby na naszym kochanym diablo zrobić stopniowy nerf umiejętności? Mam na myśli osłabiania umiejętności wraz ze wzrostem lvl'a np. 1-50 Poziomu Bazowy dmg + 150% z inty 51-100 Poziomu Bazowy dmg + 130% z inty 101-150 Poziomu Bazowy dmg + 100% z inty 151-200 Poziomu Bazowy dmg + 80% z inty 201-250 Poziomu Bazowy dmg + 60% z inty 251-380 Poziomu Bazowy dmg + 40% z inty Na 1 lvlu,np z pioruna (75 DMG[bazowe] + 100 inty [1 50 DMG]) Na 180 lvlu,np z pioruna (75 DMG[bazowe] + 100 inty [80 DMG]) ALE TO TYLKO PROPOZYCJA, MOŻNA POZMIENIAĆ WEDŁUG UZNANIA WARTOŚCI ITD, Wiem ze z levelem umiejętności będą słabsze ale za to ludzie będą nadrabiać innymi statami, np. szybkością, hp, itd. Myślę, że to by ułatwiło sprawę Prosze wypowiedzcie się @hardy @[email protected] @gadzina @DOCTOR @Chwała Virtus Pro Adi @NetharD. @janeczko10 @Meliodas @Kredo @BETONOWY @neoneX @Miroslav30 @XDawczoX @dredek @NyKo' @Wyindywidualizowany Sory za oznaczanie ale chcaiłem żebyście obejzeli ten temat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hayabuzza 5 Napisano 2 Grudnia Hmm jeśli chodzi o mnie to można by było coś takiego zrobić jedynym problemem jest to żeby skalowanie wyszło w miare na równi bo jesli bedzie tak że np, 60 lv rycerz z kuszy zabierze 180 a 220lv zabierze 280 to bedzie slabo troche Notatka dodana przez DrFatHobbit, 2 Grudnia. Ale prędkością, hp , i innymi statami to nadrobisz :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoneX 192 Napisano 2 Grudnia Moim zdaniem propozycja dobra i mogłaby wejść w życie. Kusza jest zbyt op, o czym nie raz już pisałem. Pomysł dobry i mniejsze lvle mogłby mieć większe szanse. Kusza na 160lvl wali po 300, więc no nie za dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wyindywidualizowany 524 Napisano 2 Grudnia Ja akurat na tą propozycję jestem na nie ponieważ gracz z 1-50 lvl by mial porównywalne dmg z większym lvl a jak dobrze wiemy jest to diablomod czym większy lvl tym większa przesada. Podam ci taki przykład powiedzmy mam 50 lvl na rycerzu śmierci a taki janeczko by mial 380 to dmg aż tak nie bedzie sie rożniło, można po prostu znerfic o 5-10% dmg z kuszy skoro według was jest za mocna. Z tą propozycją co lvl mniejsze dmg jestem na nie skoro taka prawda kazdy gra i wbija lvl zeby więcej bic a nie mniej Tyle ode mnie. Notatka dodana przez DrFatHobbit, 3 Grudnia. Ale ja tylko podałem przykładowe wartości xD mogą to być np 100, 90, 80, 70%, itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gadzina 107 Napisano 2 Grudnia Ja jestem na nie. Nie po te się wbija lvl żeby mieć gorzej. Jak już chcecie ułatwić grę nowym graczom to dajcie jakiś bonus powiedzmy do 30lvl np darmowy vip albo coś. 1 TyyTaN dodał reakcję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mianek 1 Napisano 2 Grudnia Apropo popracowalbym rowniez nad obszarem bicia z "bazuki" bo moim zdaniem za bardzo obszarowo bije kuszy bym nie ruszal z tego wzgledu ze trzeba sie nauczyc nia grac zeby trafiac a "bazuka" obszarowo bije piorunem tez nie trzeba namierzac. A co do propozycji jestem za jakims ulatwieniem dla nowych graczy zeby zachecic ludzi tak zeby osoby ktore pracowaly na wyzszy lv nie byly pokrzywodzne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dredek 3 149 Napisano 2 Grudnia Propozycja odrzucona. 1 DrFatHobbit dodał reakcję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach