Skocz do zawartości
K1NG.!

cod Zmiany na COD - Moja propozycja.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć. Zauważyłem, ze dużo osób chce zmian na CODzie. Przybywam do Was z moja propozycja na CODa. Czytajcie ze zrozumieniem :] Beng!

Pozwolę sobie zacząć od "chyba" najważniejszej rzeczy na COD....Klasy! ( To jest moja opinia i pisałem to z głowy, same klasy zajęły mi około 4h pisania w Wordpadzie ;] )

Pozwoliłem sobie przeczytać wasze tematy odnośnie zmian. Myślę ze ktoś je zauważy :] Zaczynamy !

 

Klasy Podstawowe:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Amadeusz"
Int: 5
HP: 0
Wytrz: 5
Kond: 5
Bronie: MP5 , USP
Opis klasy: Posiada MP5 i +5%(+int) DMG z niego.

 

"Poziom 2"

- Klasa "Regenerant"
Int: 5
HP: 0
Wytrz: 5
Kond: 5
Bronie: MP5 , USP
Opis klasy: Posiada MP5 i +7%(+int) DMG z niego + regeneracja 5HP co 5sekund.

"Poziom 3"

Tutaj miałem problem określić co dana klasa może mieć na trzeci poziom. Pomóżcie wy ;]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Komandos"
Int: 0
HP: 5 
Wytrz: 0
Kond: 40
Bronie: Deagle
Opis klasy: Posiada moduł odrzutowy i 1/6 z kosy (LPM)

"Poziom 2"

- Klasa "Zołnierz"
Int: 0
HP: 5 
Wytrz: 0
Kond: 40
Bronie: Deagle
Opis klasy: Posiada moduł odrzutowy i 1/2 z kosy (PPM)

"Poziom 3"

- Klasa "Najemnik"
Int: 0
HP: 5 
Wytrz: 0
Kond: 40
Bronie: Deagle
Opis klasy: Posiada 1/1 szans z kosy (PPM), dodatkowy skok, + AutoBH 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Strzelec Wyborowy"
Int: 0
HP: 30
Wytrz: 20
Kond: 0
 Bronie: Galil , P228
 Opis klasy: Omija wytrzymałość wroga, dodatkowo go oślepia (1/12 szans).

"Poziom 2"

- Klasa "Buntownik"
Int: 0
HP: 30
Wytrz: 20
Kond: 0
 Bronie: AUG , FiveSeven
 Opis klasy: Omija wytrzymałość wroga, dodatkowo go oślepia (1/9 szans)+ dodatkowy skok.

"Poziom 3"

- Klasa "Awanturnik"
Int: 0
HP: 30
Wytrz: 20
Kond: 0
 Bronie: M4A1 , FiveSeven
 Opis klasy: Omija wytrzymałość wroga, dodatkowo go oślepia (1/6 szans), dodatkowy skok, posiada umiejętność "Awanturnik" ladujac nóż dostaje +5DMG do broni(ladowanie trwa 15 sekund)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Wsparcie Lotnicze"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 5
 Bronie: UZI, Deagle
 Opis klasy: Posiada trzy rakiety zadające 35(+int) DMG.

"Poziom 2"

- Klasa "Wsparcie Ogniowe"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 5
 Bronie: UZI, Deagle
 Opis klasy: Posiada trzy rakiety zadające 50(+int) DMG, 1/8 szans na podpalenie rakiety.

"Poziom 3"

- Klasa "Kanonier"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 5
 Bronie: UZI/MP5, Deagle
 Opis klasy: Posiada trzy rakiety zadające 75(+int) DMG, 1/5 szans na podpalenie rakiety, dodatkowy skok.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Saper"
Int: 5
HP: 0
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: P90, Fiveseven
 Opis klasy: Posiada trzy miny zadające 35(+int) DMG.

"Poziom 2"

- Klasa "Powietrznik"
Int: 5
HP: 0
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: P90, Fiveseven
 Opis klasy: Posiada trzy miny zadające 50(+int) DMG, 1/8 szans na podrzucenie wroga w powietrze.

"Poziom 3"

- Klasa "Pilot"
Int: 5
HP: 0
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: P90, Fiveseven
 Opis klasy: Posiada trzy miny zadające 75(+int) DMG, 1/5 szans na podrzucenie wroga w powietrze,dodatkowy skok.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Medyk"
Int: 5
HP: 0
Wytrz: 10
Kond: 0
 Bronie: SG-552, USP
 Opis klasy: Wskrzesza swoich (+50expa) + dwie apteczki.

"Poziom 2"

- Klasa "Lekarz"
Int: 5
HP: 0
Wytrz: 10
Kond: 0
 Bronie: UMP, USP
 Opis klasy: Wskrzesza swoich (+150expa) + trzy apteczki, +5(+int)DMG z broni.

"Poziom 3"

- Klasa "Doktor"
Int: 5
HP: 0
Wytrz: 10
Kond: 0
 Bronie: UMP, USP
 Opis klasy: Wskrzesza swoich (+200expa), zbezczeszcza zmarłych(+100expa) + trzy apteczki, +10(+int)DMG z broni,dodatkowy skok.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Narkoman"
Int: 0
HP: 0
Wytrz: 10
Kond: 15
 Bronie: Ak47, Glock
 Opis klasy: Możliwość zatrucia wroga (1/8 szans).

"Poziom 2"

- Klasa "Koksownik"
Int: 0
HP: 0
Wytrz: 10
Kond: 15
 Bronie: M4A1, Glock
 Opis klasy: Możliwość zatrucia wroga (1/6 szans), dodatkowo zatrucie oślepia (1/6 szans).

"Poziom 3"

- Klasa "Ćpun"
Int: 0
HP: 0
Wytrz: 10
Kond: 15
 Bronie: M4A1, Glock
 Opis klasy: Możliwość zatrucia wroga (1/4 szans), dodatkowo zatrucie oślepia (1/4 szans)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Piroman"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 5
 Bronie: M4A1 , USP, HE
 Opis klasy: 1/8 na podpalenie z HE, 1/18 na podpalenie pocisku (HE co 20sekund)

"Poziom 2"

- Klasa "Pirotechnik"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 5
 Bronie: Ak47 , USP, HE
 Opis klasy: 1/6 na podpalenie z HE, 1/14 na podpalenie pocisku, 1/6 szans na zabicie z HE, (HE co 15sekund)

"Poziom 3"

- Klasa "Podpalacz"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 5
 Bronie: Ak47 , USP, HE
 Opis klasy: 1/4 na podpalenie z HE, 1/10 na podpalenie pocisku, 1/4 szans na zabicie z HE, HE co 10sekund)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Elektryk"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 10
 Bronie: Ak47, Glock
 Opis klasy: Posiada trzy pioruny zadające 35DMG(+int).

"Poziom 2"

- Klasa "Zeus"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 10
 Bronie: M4A1, Glock
 Opis klasy: Posiada trzy pioruny zadające 50DMG(+int), wybucha zadając 50%DMG(+int) w odrebie 250 jednostek.

"Poziom 3"

- Klasa "Elektrotechnik"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 10
 Bronie: M4A1, Glock
 Opis klasy: Posiada trzy pioruny zadające 75DMG(+int), wybucha zadając 75%DMG(+int) w odrebie 500 jednostek, dodatkowy skok.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Rambo"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 0
Kond: 0
 Bronie: M249 (Krowa)
 Opis klasy: 1/8 na odnowienie magazynku za fraga + ogranicznik rozrzutu.

"Poziom 2"

- Klasa "Predator"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 0
Kond: 0
 Bronie: M249 (Krowa)
 Opis klasy: 1/6 na odnowienie magazynku za fraga, ogranicznik rozrzutu + dodatkowy skok.

"Poziom 3"

- Klasa "Terminator"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 0
Kond: 0
 Bronie: M249 (Krowa)
 Opis klasy: 1/4 na odnowienie magazynku za fraga, 1/6 na wyrzucenie broni, eliminator rozrzutu, +5DMG do broni, + dodatkowy skok,

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Technik"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 15
Kond: 10
 Bronie: Famas,Deagle,Defuse Kit
 Opis klasy: Posiada 1/12 szans na odbicie pocisku wroga, natychmiastowe rozbrojenie/podlozenie bomby.

"Poziom 2"

- Klasa "Wsparcie"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 15
Kond: 10
 Bronie: Famas,Deagle,Defuse Kit
 Opis klasy: Posiada 1/10 szans na odbicie pocisku wroga, natychmiastowe rozbrojenie/podlozenie bomby, 1/6 na krytyczne pociski.

"Poziom 3"

- Klasa "Zdrajca"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 15
Kond: 10
 Bronie: Famas,Deagle,Defuse Kit
 Opis klasy: Posiada 1/10 szans na odbicie pocisku wroga, natychmiastowe rozbrojenie/podlozenie bomby, 1/6 na krytyczne pociski+ ogranicznik rozrzutu.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Rusher"
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 5
Kond: 35
 Bronie: M3, XM1014, USP
 Opis klasy: Szybki, posiada 1/10 szans na wyrzucenie broni wroga, szybsze ladowanie magazynku.

"Poziom 2"

- Klasa "Uciekinier"
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 5
Kond: 35
 Bronie: M3, XM1014, USP
 Opis klasy: Szybki, posiada 1/8 szans na wyrzucenie broni wroga, +5%DMG(+int) z obu broni.

"Poziom 3"

- Klasa "Biegacz"
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 5
Kond: 35
 Bronie: M3, XM1014, USP
 Opis klasy: Szybki, posiada 1/6 szans na wyrzucenie broni wroga, +7%DMG(+int) z obu broni, ciche kroki.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Snajper"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: AWP ,Deagle
 Opis klasy: Posiada AWP i [150%(+int)] obrazen z niego, 1/3 z kosy (PPM)

"Poziom 2"

- Klasa "Elitarny Snajper"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: AWP ,Deagle
 Opis klasy: Posiada AWP i 1/1 szans z niego, 1/2 z kosy (PPM), Lekko niewidzialny.

"Poziom 3"

- Klasa "Pułkownik"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: AWP ,Deagle
 Opis klasy: Posiada AWP i 1/1 szans z niego, 1/2 z kosy (PPM), Bardziej niewidzialny,ciche kroki.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 1"

- Klasa "Szpieg"
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 10
Kond: 0
 Bronie: Ak47, Glock
 Opis klasy: Posiada strój wroga i ma 1/8 szans na respawn u wroga , +5HP za fraga.

"Poziom 2"

- Klasa "Informator"
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 10
Kond: 0
 Bronie: M4A1, Glock
 Opis klasy: Posiada strój wroga i ma 1/6 szans na respawn u wroga , +10HP za fraga + dodatkowy skok.

"Poziom 3"

- Klasa "Konfident"
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 10
Kond: 0
 Bronie: M4A1, Glock,HE
 Opis klasy: Posiada strój wroga i ma 1/4 szans na respawn u wroga , +15HP za fraga + dodatkowy skoki, ciche kroki, 1/3 z HE.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

KLASY PREMIUM :

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 0"

- Klasa "Ninja"
Int: 0
HP: 0
Wytrz: 15
Kond: 15
 Bronie: Deagle
 Opis klasy: Posiada 1/2 szans z kosy (PPM), niewidkę, ciche kroki, lekko zmniejszona grawitacja.

"Poziom 1"

- Klasa "Assasin"
Int: 0
HP: 0
Wytrz: 15
Kond: 15
 Bronie: Deagle
 Opis klasy: Posiada 1/2 szans z kosy (PPM), niewidkę, ciche kroki, lekko zmniejszona grawitacja, 50% obrazen zadając w plecy, dodatkowy skok.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 0"

- Klasa "Porucznik"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 25
 Bronie: SCOUT,P90
 Opis klasy: Posiada 1/2 ze Scouta, +10HP za fraga ze Scouta, mniejsza grawitacja.

"Poziom 1"

- Klasa "Kapitan"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 25
 Bronie: SCOUT,TMP
 Opis klasy: Posiada 1/1 ze Scouta, +20HP za fraga ze Scouta, mniejsza grawitacja, +10DMG do TMP, lekko niewidzialny.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 0"

- Klasa "Wampir"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: M4A1, FiveSeven
 Opis klasy: Posiada 1/8 szans na krwawienie wroga, 1/6 szans na podwójne DMG, +5HP za zabicie.

"Poziom 1"

- Klasa "Monstrum"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: Ak47, FiveSeven
 Opis klasy: Posiada 1/5 szans na krwawienie wroga, 1/4 szans na podwójne DMG, +10HP za zabicie. Podczas krwawienia ma szansę 1/4 na oślepienie.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 0"

- Klasa "Teleporter"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 10
 Bronie: Ak47,Deagle
 Opis klasy: Co 10 Sekund moze uzywac teleportu(na nozu PPM), 1/6 szans na odnowienie magazynku za zabicie.

"Poziom 1"

- Klasa "Iluzjonista"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 10
 Bronie: M4A1,Deagle
 Opis klasy: Co 5 Sekund moze uzywac teleportu(na nozu PPM), 1/3 szans na odnowienie magazynku za zabicie, 1/3 z kosy, lekko niewidzialny, dodatkowy skok.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Poziom 0"

- Klasa "Łowca"
Int: 5
HP: 10
Wytrz: 0
Kond: 30
 Bronie: MAC-10, Deagle
 Opis klasy: 50 widoczność na nożu, +5%DMG(+int) z broni, modul odrzutowy.

"Poziom 1"

- Klasa "Myśliwy"
Int: 5
HP: 10
Wytrz: 0
Kond: 30
 Bronie: MAC-10, Deagle
 Opis klasy: 30 widocznośći na nożu, +7%DMG(+int) z broni, modul odrzutowy,ciche kroki, 1/2 z kosy (PPM)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

PERKI

 

Drugą opcją wg mnie jest zmiana perków, dodanie parę i usunięcie :

 

Perki do usunięcia:

-Duch Kaprala
-Nieśmiertelność Achillesa
-Palące Rękawiczki
-Radar Telegrafisty (na rzecz UAV - dalsza wypowiedź)
-Scouter
-Taj.Generała,Medyka,Taktyka
-Wyszkolenie Sanitarne
-Złota Kula

Zmiana kilku perków:

Legenda: 
Czerwony - stara nazwa perku
Zółty - nowa nazwa perku
Biały - opis perku

 

 - Magiczne Buty - Dostajesz 10 kondycji i dodatkowy skok.
- Broń Szubawcy - (Zaawansowany Uciekinier - Masz 1/3-4 szans na zabicie z M3)
- Buty Szturmowego - (Buty Konfidenta - Posiadasz ciche kroki i przebranie wroga)
- Czarne Naboje - (Czarne Naboje Buntownika - Omijasz wytrzymałość przeciwnika)
- Einstein - Dostajesz 10 HP i 25 INT.
- Flara - Masz 1/2 szans na zabicie z HE.
- Hardcore - (Tajemnica Pirotechnika - Masz 1/20 szans na podpalenie z broni, dostajesz HE i 1/3 z niego)
- Heimerdonger - (Moc Wsparcia - Masz 1 rakietę [40DMG (stałe) ], 1/6 na odbicie pocisku)
- Księga Expa - Dostajesz 150 expa za zabicie wroga.
- Moc Generała - (Moc brata Zeusa - Dostajesz dwa duchy zadające stale 50DMG)
- Naboje Kapitana - Dostaje TMP, 40% obrazen z niego i +10HP za zabojstwo.
- Naboje Oślepiające - (Naboje Regeneranta - Regeneruje 10HP co 5 Sekund i dostaje +5DMG do pistoletów)
- Naboje Pułkownika - ( Naboje Monstrum - Masz 1/6 szans na krwawienie wroga po trafieniu go i 1/5 szans na podwójne DMG)
- Notatki Kapitana - Masz 1/2-3 szans za zabicie ze SCOUTa. Jestes lekko niewidzialny.
- Oczy katsumoto - (Dotyk Lekarza - Masz 1/2-4 szans na odrodzenie sie po śmierci, + jedna apteczka)
- Peleryna Kucacza- (Peleryna Łowcy - Jestes lekko niewidzialny podczas kucania, masz modul odrzutowy)
- Podręcznik Szpiega - (Księga Podpalacza - Masz 1/2 szans na zabicie z HE, +15DMG do HE , He Podpala)
- Pompa - (Tajemnica Biegacza - +7DMG(+int) do XM1014,ciche kroki)
- Prawa ręka Rambo - Masz 1/6 szans na odnowienie magazynku, +5 obrazen wiecej z broni.
- Sekret Szpiega - (Sekret Informatora - Masz stroj wroga, +5HP za zabójstwo , 1/4 szans na respawn u wroga)
-Tajemnica Admirała - ( Tajemnica Iluzjonisty - Dostajesz pełen magazynek za zabójstwo, 1/3 szans z kody (PPM))
- Tajemnica Kapitana - (Tajemnica Assasina - Masz 1/8 szans za kill z deagla, ciche kroki, +10 obrazeń zadając w plecy z pistoletów)
- Tajemnica SWAT - (Tajemnica Powietrznika - Masz jedna minę zadającą 50DMG (stałe),1/10 szans na podrzucenie wroga)
- Moc terminatora - 1/8 szans na wyrzucenie broni wroga i odnowienie magazynku po jego zabójstwie.
- Odznaka VIP - Dostajesz usługę VIP na jedna mapę.

PS. Wszystkie perki "klasowe" trzeba bybylo zablokować na ich klasach :]

 

Dodanie perków:

- Czarodziej - Mozesz uzyć raz na rundę teleportera (na nozu PPM)

 

Piszcie jakie perki mozna byłoby dodać.

 

 

 

KILLSTREAK

 

 

Spodobała mi się propozycja @hardy z killstreakami.
Rozpiska poniżej:

5 fragi - UAV
8 fragów - Counter-UAV
12 fragów - Care Package
15 fragów- Predator Missle
20 fragów - AirStreak
25 fragow - EMP

 

Myslałem nad uzyciem KS'ow do misji np. Akt 1, Misja 1 : "Zabij 5 wrogów i uzyj KS - UAV"  Nagroda: (ilość exp , monet)

Napiszcze co sądzicie o tym ;]

 

 

Kolejny pomysł (przyznam się , zaczerpnąłem z propozycji na forum innego serwera) polega na dodaniu wyzwań (takie mini misje). Działały by pod komendą np. "/wyzwania".
Dobrym pomysłem by bylo podzielenie ich np na Akty albo Poziomy. Np. Akt 1 - Uzycie 50 UAV, C-UAV, Care Page, Predator Missle, AirStreak, EMP. Akt 2 - Uzycie 200 UAV, C-UAV, Care Page, Predator Missle, AirStreak, EMP. Akt 3 - Uzycie 1000 UAV, C-UAV, Care Page, Predator Missle, AirStreak, EMP.

Przykładowo:

Użycie 50 UAV - 1000 expa nagrody
Użycie 200 UAV - 2500 expa nagrody
Użycie 1000 UAV - 5000 expa nagrody

Użycie 50 C-Uav - 1000 expa nagrody
Użycie 200 C-Uav - 2500 expa nagrody
Użycie 1000 C-Uav - 5000expa nagrody

Użycie 50 Care Page - 1000 expa nagrody
Użycie 200 Care Page - 2500 expa nagrody
Użycie 1000 Care Page - 5000 expa nagrody

Użycie 50 Predator Missle - 1000 expa nagrody 
Użycie 200 Predator Missle - 2500 expa nagrody
Użycie 1000 Predator Missle- 5000 expa nagrody

Użycie 50 Airstrike - 1500 expa nagrody
Użycie 200 Airstrike -3000 expa nagrody
Użycie 1000 Airstrike - 6000 expa nagrody

Użycie 50 EMP  - 2500 expa nagrody
Użycie 200 EMP - 5000 expa nagrody
Użycie 1000 EMP - 10000 expa nagrody

 

Piszczie na dole co o tym sądzicie! ;)

 

RANGI

Zmiana rang i dodanie ich troszkę wiecej, łatwo bylo to pisać. Ogolnie mialem to juz dawno w głowie ^^ 

Bronze 1   - podstawowa ranga 
Bronze 2 
   50 fragow - 50 expa
Bronze 3    100 fragow - 100 expa
Bronze 4    200 fragow - 150 expa
Bronze 5    400 fragow - 200 expa
Bronze 6     800 fragow - 250 expa
Elite Bronze     1000 fragow - 300 expa
Silver 1        1200 fragow - 550 expa
Silver 2        1400 fragów - 600 expa
Silver 3        1600 fragów - 650 expa
Silver 4        1800 fragów - 700 expa
Silver 5         2000 fragów - 750 expa
Elite Silver    2200 fragów - 800 expa
Gold 1        2400 fragów - 1000 expa
Gold 2        2600 fragów - 1100 expa
Gold 3        2800 fragów - 1200 expa
Gold 4        3000 fragów - 1300 expa
Gold 5        3200 fragów - 1400 expa
Elite Gold    3400 fragów - 1500 expa
Master Guardian 1    3600 fragów - 1600 expa
Master Guardian 2    3800 fragów - 1700 expa
Master Guardian 3    4000 fragów - 1800 expa
Master Guardian Elite    5000 fragów - 1900 expa
DMG    6000 fragów - 2000 expa
Legendary Eagle        8000 fragów - 3000 expa
Legendary Eagle Master        14000 fragów - 4000 expa
Supreme    18000 fragów - 8000 expa
Global Elite    22000 fragów - 12000 expa
Global Elite Master    30000 fragów - 20000 expa
Cheater        36000 fragów - 260000 expa

Ilość fragow i expa jest przeze mnie pisana randomowo. Nie wiem jaki jest przelicznik expa do klas. Musi sie zając tym właściciel.

 

Myslałem tez aby te rangi byly jakos jeszcze opłacalne. Pewnie nie zauważyliście, ale WSZYSTKIE klasy poziomu 1 (klasy podstawowe) i klasy poziomu 0 (klasy premium) mają takie same statystyki jak poziomy wyższe. Zrobilem tak, aby w rangach dodać + ilość statystyk do danej rangi. Np. Bronze 2: 50 fragów - nagroda 50 expa i +1HP. 
Napiszcie czy to wypali czy nie ;]

 

MISJE

Powiem tak, nie biorę się na misje. Po prostu nie wiem jak je pisać, ale myślalem nad dodaniem (oprócz expa i monet) +%DMG do "nicku"
Np. 

I. Akt 1 - [1lvl-50lvl]

1. "Nowy" - Zdobądz 5 poziom klasy. Nagroda: 500expa, 100monet, +1%DMG

2. "Szkoła" - Wejdz w /sklep i kup monety" Nagroda: 600expa, 120monet, +1%DMG

Wiem o tym, ze pewnie w takim systemie nie przejdzie, ale mozna byłoby to dać np. w Akcie 5 - [150lvl-250lvl] (chodzi mi o +%DMG)

 

To wszystko - Pozdro ;]

 

Pardon moi mili, nie napisalem zmian w VIPie i o Awansach klas ^^

Zmiana VIP'a:
1. Posiada unikatowy model postaci i noża.
2. +15 do statystyk
3. Posiada unikalne powitanie na serwerze.
4. Dostaje wszystkie granaty.
5. +100expa za HS'a (do ustalenia przez właściciela)
6. +5monety za zabójstwo
7. Prefiks VIP (w tabeli)
8. Posiada dodatkowy skok.
9. Uznanie graczy. ;]

 

Awanse klas.... podam to na przykładzie "Strzelca Wyborowego" - Kazdy gracz wybierając klasę zaczyna z poziomem 1. Wbijając 50LVL na nim, odblokowywuje sie poziom 2 klasy czyli, 50lvl zostaje, "Strzelec Wyborowy" samoczynnie/przez wybor gracza zmienia sie w " Buntownika" i gra dalej tą klasą z 50lvl tylko pod postacią "Buntownika" z dodatkowym "Boostem" klasy (tj. w tym przypadku oślepienie z 1/12 wskakuje na 1/9 + dodatowy skok). Tak samo liczy sie klas dalszych tj. Gracz osiagający 150LVL na klasie "Buntownik" awansuje odrazu na klasę wyzej czyt. "Awanturnik" i gra dalej "Awanturnikiem 150-tym lvlem z dodatkowym "boostem" klasy.

 

Jeśli chodzi o klasy premium, to piszcie na dole rozwiązania co wam by pasowało :]

 

Edytowane przez K1NG.!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak się były opiekun weźmie za coda to nie ma przebacz :D

Zgadzam się ze wszystkimi pomysłami @K1NG.!

Zapraszam do wypowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

3 POZIOM Amadeusza

- Klasa "Prometeusz"
Int: 5
HP: 0
Wytrz: 5
Kond: 5
Bronie: MP5 , USP
Opis klasy: Posiada MP5 i +9%(+int) DMG z niego + regeneracja 8HP co 5sekund.

Bardzo niechętnie jestem za klasą Ninja, bo trochę śmierdzi Diablo Modem od niej 

Mam propozycje swoich klas które pisałem ale mogę im też wymyślić poziomy.

Poziom 1

- Klasa Telegrafista
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 10
Kond: 5
Bronie: AUG, USP/GLOCK
Opis klasy: Posiada radar telegrafisty, 1/16 na zadanie podwójnych obrażeń

Poziom 2

- Klasa Poszukiwacz
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 10
Kond: 5
Bronie: AUG, USP,GLOCK
Opis klasy: Posiada radar telegrafisty, 1/14 na zadanie podwójnych obrażen oraz widzi niewidzialnych

Poziom 3

- Klasa Tropiciel
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 10
Kond: 5
Bronie: MP5 , USP
Opis klasy: Posiada radar telegrafisty, 1/12 na zadanie podwójnych obrażen, widzi niewidzialnych 

Poziom 1

- Klasa Dezerter
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 0
Kond: 10
Bronie: M4A1, DEAGLE, wszystkie granaty 
Opis klasy:
Odporny na obrażenia zadawane od noża, 1/10 na oślepienie wroga, 

Poziom 2

 

- Klasa Zbieg
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 0
Kond: 10
Bronie: M4A1, DEAGLE, wszystkie granaty 
Opis klasy:
Odporny na obrażenia zadawane od noża, 1/8 na oślepienie wroga, +7 dmg do m4 

 

 

- Klasa Uciekinier
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 0
Kond: 10
Bronie: M4A1, DEAGLE, wszystkie granaty 
Opis klasy:
Odporny na obrażenia zadawane od noża, 1/6 na oślepienie wroga, +10 dmg do m4

Poziom 1

 

 

Nazwa klasy: Pułkownik

Opis klasy: Podwójny skok, 20hp oraz pełen magazynek za każde zabójstwo, 1/6 na natychmiastowe zabicie z he

Bronie: Famas, deagle, he

- Inteligencja: 0

- Wytrzymałość: 10

- HP: 10

- Kondycja: 10

Poziom 2

Nazwa klasy: Admirał

Opis klasy: Podwójny skok, 25hp oraz pełen magazynek za każde zabójstwo, 1/4 na natychmiastowe zabicie z he, ogranicznik rozrzutu 

Bronie: Famas, deagle, he

- Inteligencja: 0

- Wytrzymałość: 10

- HP: 10

- Kondycja: 10

Poziom 3

Nazwa klasy: Major

Opis klasy: Potrójny skok  skok, 30hp oraz pełen magazynek za każde zabójstwo, 1/2 na natychmiastowe zabicie z he, eliminator rozrzutu

Bronie: Famas, deagle, he 

- Inteligencja: 0

- Wytrzymałość: 10

- HP: 10

- Kondycja: 10

Jeśli chodzi o perki którym przydała by sie zmiana z tego co napisałeś to

broń szubrawcy, czarne naboje, flara, naboje oslepiajace, oczy katsumoto, pompa, moc terminatora 

Co do ks'ów to

 UAV - 3 fragi
 Counter-UAV - 4 fragi 
 Care Package - 5 fragów
 Predator Missle - 8 fragów 
 AirStreak - 12 fragów
 EMP - 16 fragów

NUKE - 25 fragów

 

Misje za killstreaky raczej powinno się zmniejszyć, bo trochę zajmie wbijanie tego

Rangi raczej troszkę zmniejszyć limitów killi i dodać za wbita range jakieś monety, bo nikt o zdrowych zmysłach jeżeli resety miały być systematycznie nie wbił by 36000 killi, maksymalnym limitem powinno być myślę tak z 8-10k 

 

Dodawanie za misje jakiegoś % dmg jest spoko pomysłem tylko powinny być to raczej nie wielkie przeliczniki, ponieważ osoby z większym lvl którewykonały już część misji byłyby zbyt op

 

Większość tak naprawdę na plus ale poczekajmy na wypowiedzi reszty graczy 

Edytowane przez PolskiHiszpan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klasy +

perki +

vip +

misje +

rangi +

ks +

I moze dodac modele broni?

Klase terminator dac do premek i troche ja zmienic

- Klasa "Predator"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 20
Kond: -35
 Bronie: M249 i gloc (Krowa)
 Opis klasy: 1/5 na odnowienie magazynku za fraga, ogranicznik rozrzutu + dodatkowy skok,  +4dmg.

 

- Klasa "Terminator"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 25
Kond: -10
 Bronie: M249 i glock (Krowa)
 Opis klasy: 1/3 na odnowienie magazynku za fraga, 1/6 na wyrzucenie broni, eliminator rozrzutu, +8DMG do broni, + dodatkowy skok,

 

 

I moja  propozycja nowej premki:

- Klasa "Ochroniarz"

Int: 0

Hp: 10

Wytrz: 0

Kond: 5

Bronie: Aug 

Opis klasy: Ogranicznik rozrzutu, +6 dmg z auga, 2 skoki, 1/10 na odrodzenie sie

 

 

- Klasa "Straznik"

Int:5

Hp: 15

Wytrz: 10

Kond: 10

Bronie: Aug

Opis klasy: Eliminator rozrzutu, +8dmg z auga, 3 skoki, 1/8 na odrodzenie sie

 

I propozycja dodania Svip'a

1. Posiada unikatowy model postaci i noża.
2. +20  do statystyk
3. Posiada unikalne powitanie na serwerze.
4. Dostaje wszystkie granaty.
5. +130 expa za HS'a 

6. +50 expa za fraga
7. +7 monety za zabójstwo
8. Prefiks Svip (w tabeli)
9. Posiada dwa dodatkowe skoki.

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@PolskiHiszpan

1.Trzeci poziom Amadeusza na +

2.Szczerze nie grałem na diablo modzie, i nie wiem jak tam jest, ale jak Ci nie pasuje taka opcja to , weź napisz nam co można byłoby w niej "jeszcze" zmienić.

3. Ogólnie to wydaje mi się ,ze 14 klas zwykłych , które napisałem to i tak jest dużo, można by było zredukować je do np. 10 sztuk, a klas premium 5 sztuk. (moje skromne zdanie). Przecież można wywalić parę moich ,a wstawić wasze :] Ale co do twoich klas to wg mnie telegrafista odpada ( jest UAV z KS). Dezerter i jego poziomy na +, tylko te DMG do M4 to bym nie wsadzał. Pułkownik i jego poziomy, okej ale w takim razie do przywrócenia perk "Tajemnica Admirała" dodająca tam 20hp i pełen magazynek, Klasa "Major" i eliminator, myślę, że troszkę OP.

4. Napisałem od nowa perki, bo w tych co jest teraz jest bałagan. Np masz Ducha Kaprala , Awans "Sokole Oko" nie ma przechodzenia przez ściany". Wydaje mi się ze "klasowe" perki przyjmą się. Przykładowo: grasz zwykła klasą, masz szansę zdobyć perk i w tym perku masz "osłabione" boosty klas premium :] (To jest bardziej w stronę nowych graczy)

5. Co do rang, wyzwań, misji to tylko przykłady, trzeba by było usiąść na spokojnie w kilka osób i to przemyśleć.

6. Misje mógłbym napisać, ale to trzeba czasuuuuuu i dokładności. A %DMG zaczynały by się od np. 150lvla :] w niewielkich ilościach.

 

 

 

@Ziemniak

1. Co do klas wypowiedziałem się wyżej - looknij ;]

2. SVIP dobra sprawa- tylko nie do przesadzenia ^^

Beng!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyrzuciłeś wszystkie fajne mechaniki 

darmowy phantom

premki gorsze od zwykłych klas

 

no tak średnio bym powiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@K1NG.!

To moze takie cos  :D   

 Vip:
1. Posiada unikatowy model postaci i noża.
2. +10 do statystyk
3. Posiada unikalne powitanie na serwerze.
4. Dostaje wszystkie granaty.
5. +75 expa za HS'a (do ustalenia przez właściciela)

6. +35 expa za fraga
7. +5monety za zabójstwo
8. Prefiks VIP (w tabeli)
9. Posiada dodatkowy skok.

 

 Svip:

1. Posiada unikatowy model postaci i noża.
2. +15  do statystyk
3. Posiada unikalne powitanie na serwerze.
4. Dostaje wszystkie granaty.
5. +100 expa za HS'a 

6. +50 expa za fraga
7. +7 monety za zabójstwo
8. Prefiks Svip (w tabeli)
9. Posiada dwa dodatkowe skoki.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

@Dżopat

31 minut temu, Dżopat napisał:

wyrzuciłeś wszystkie fajne mechaniki 

darmowy phantom

premki gorsze od zwykłych klas

1. Określ się lepiej z tymi "mechanikami"

2. Mysle ze chodzi ci o Awanturnika, tą umiejetność mozna zmienic na coś innego. Podaj propozycję.

3. Obczaj sobie Myśliwego, lekko widoczny, masz napakowane full kondycji , biegasz prawo lewo z Mac-10 ,do tego z respa rozpędzasz się modułem, żeby być pierwszym i zaskoczyć. To dla Ciebie jest gorsze od takiego Wsparcia lotniczego, Podpalacza czy innej klasy. Sam wiesz przecież, ze każda klasą można coś zrobić, nawet teraz bez poprawek. Udowodniłeś to sam.

 

 

@Ziemniak

Dla mnie gitarka.

Edytowane przez K1NG.!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

I medyk do wymiany 

na początku ump45 później ssg

 II komandos 1/6 z lpm to za dużo 

III zeusowi bym zostawił aka od początku do końca 

IV rusher 

1poziom m3

2 poziom xm

3 poziom obydwie

V  snajperowi wymieniłbym na scouta... :P jak proponował @hardy

VI  szpieg do wymiany bo się bugują teamy (umiejętność)

a reszta na ogromny + i wkońcu premki mogły by istnieć lepiej ;D

i 2 poziomy vipa też by miały sens

 

plus nadal jestem za wyrzuceniem dodatkowe dmg z klas i perków

Edytowane przez 0rh+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, 0rh+ napisał:

I medyk do wymiany 

na początku ump45 później ssg

 II komandos 1/6 z lpm to za dużo 

III zeusowi bym zostawił aka od początku do końca 

IV rusher 

1poziom m3

2 poziom xm

3 poziom obydwie

V  snajperowi wymieniłbym na scouta... :P jak proponował @hardy

VI  szpieg do wymiany bo się bugują teamy (umiejętność)

a reszta na ogromny + i wkońcu premki mogły by istnieć lepiej ;D

i 2 poziomy vipa też by miały sens

 

plus nadal jestem za wyrzuceniem dodatkowe dmg z klas i perków

 

@0rh+

1. Mi pasuje.

2. Ogólnie przed wprowadzenie tego chciałbym posprawdzać to na testowym serwerze( jeśli udostępni @dredek)

3. Kwestia sporna.

4. Mi pasuje.

5. Pasuje.

6. Można go zastąpić inną klasą wymienioną od innych graczy.

 

Klasy ze słabszymi brońmi nie miały by wtedy sensu. Zauważ ze teraz żadna klasa z M4A1 czy AK nie ma boostera w postaci dodatkowego DMG ( Awanturnika można zmienić ;] )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj propozycja wszystkich premek:

- Klasa "Predator"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 20
Kond: -35
 Bronie: M249 i gloc (Krowa)
 Opis klasy: 1/5 na odnowienie magazynku za fraga, ogranicznik rozrzutu + dodatkowy skok,  +4dmg.

 

- Klasa "Terminator"
Int: 0
HP: 15
Wytrz: 25
Kond: -10
 Bronie: M249 i glock (Krowa)
 Opis klasy: 1/3 na odnowienie magazynku za fraga, 1/6 na wyrzucenie broni, eliminator rozrzutu, +8DMG do broni, + dodatkowy skok,

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Klasa "Ochroniarz"

Int: 0

Hp: 10

Wytrz: 0

Kond: 5

Bronie: Aug 

Opis klasy: Ogranicznik rozrzutu, +6 dmg z auga, 2 skoki, 1/10 na odrodzenie sie

 

- Klasa "Straznik"

Int:5

Hp: 15

Wytrz: 10

Kond: 10

Bronie: Aug

Opis klasy: Eliminator rozrzutu, +8dmg z auga, 3 skoki, 1/8 na odrodzenie sie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- Klasa "Ninja"
Int: 0
HP: 0
Wytrz: 15
Kond: 15
 Bronie: Deagle
 Opis klasy: Posiada 1/2 szans z kosy (PPM), niewidkę, ciche kroki, lekko zmniejszona grawitacja.

 

- Klasa "Assasin"
Int: 0
HP: 0
Wytrz: 15
Kond: 15
 Bronie: Deagle
 Opis klasy: Posiada 1/1 szans z kosy (PPM), niewidkę, ciche kroki, lekko zmniejszona grawitacja, dodatkowy skok.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Klasa "Porucznik"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 25
 Bronie: SCOUT,P90
 Opis klasy: Posiada 1/2 ze Scouta, +10HP za fraga ze Scouta, mniejsza grawitacja.

 

- Klasa "Kapitan"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 25
 Bronie: SCOUT,TMP
 Opis klasy: Posiada 1/1 ze Scouta, +20HP za fraga ze Scouta, mniejsza grawitacja, +10DMG do TMP, lekko niewidzialny.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Klasa "Łowca"
Int: 5
HP: 10
Wytrz: 0
Kond: 30
 Bronie: MAC-10, Deagle
 Opis klasy: 50 widoczność na nożu, +5%DMG(+int) z broni, modul odrzutowy.

 

- Klasa "Myśliwy"
Int: 5
HP: 10
Wytrz: 0
Kond: 30
 Bronie: MAC-10, Deagle
 Opis klasy: 30 widocznośći na nożu, +7%DMG(+int) z broni, modul odrzutowy,ciche kroki, 1/2 z kosy (PPM)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- Klasa "Wampir"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: M4A1, FiveSeven
 Opis klasy: Posiada 1/8 szans na krwawienie wroga, 1/6 szans na podwójne DMG, +5HP za zabicie.

 

- Klasa "Monstrum"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 10
 Bronie: Ak47, FiveSeven
 Opis klasy: Posiada 1/5 szans na krwawienie wroga, 1/4 szans na podwójne DMG, +10HP za zabicie. Podczas krwawienia ma szansę 1/4 na oślepienie.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- Klasa "Teleporter"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 10
 Bronie: Ak47,Deagle
 Opis klasy: Co 10 Sekund moze uzywac teleportu(na nozu PPM), 1/6 szans na odnowienie magazynku za zabicie. +4 dmg

 

- Klasa "Iluzjonista"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 0
Kond: 10
 Bronie: M4A1,Deagle
 Opis klasy: Co 5 Sekund moze uzywac teleportu(na nozu PPM), 1/3 szans na odnowienie magazynku za zabicie, 1/3 z kosy, lekko niewidzialny, dodatkowy skok, +7dmg.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Klasa "Rusher"
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 5
Kond: 35
 Bronie: M3
 Opis klasy: Szybki, posiada 1/4 szans na zabicie wroga z m3, szybsze ladowanie magazynku.

 

- Klasa "Biegacz"
Int: 0
HP: 10
Wytrz: 5
Kond: 35
 Bronie: M3,
 Opis klasy: Szybki, posiada 1/3 szans na zabicie wroga z m3, szybsze ladowanie magazynku, dodatkowy skok

 

 

Co Wy na to? :D 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
41 minut temu, K1NG.! napisał:

1. Określ się lepiej z tymi "mechanikami"

2. Mysle ze chodzi ci o Awanturnika, tą umiejetność mozna zmienic na coś innego. Podaj propozycję.

3. Obczaj sobie Myśliwego, lekko widoczny, masz napakowane full kondycji , biegasz prawo lewo z Mac-10 ,do tego z respa rozpędzasz się modułem, żeby być pierwszym i zaskoczyć. To dla Ciebie jest gorsze od takiego Wsparcia lotniczego, Podpalacza czy innej klasy. Sam wiesz przecież, ze każda klasą można coś zrobić, nawet teraz bez poprawek. Udowodniłeś to sam.

 

 

@Ziemniak

Dla mnie gitarka.

 
 
1, Twoje klasy są takie puste. Są niemal identyczne.
Było tyle fajnych propozycji nowych klas z unikatowymi umiejętnościami a wolisz robić takie gnioty.
 
2, Rambo 
 
3. Nie ma podjazdu.
Edytowane przez Dżopat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Ziemniak 

VIP i SVIP super pomysł, a modele postaci jak i noża powinny być unikatowe nie tak jest teraz że zwykły noż pomalowany na camo i strój deadpoola w ttkach ;D 

Kapitan jako klasa premium, ale scouta 1/1 nie powinno być w grze w ogóle. Moja propozycja na to wygląda tak

- Klasa "Porucznik"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 25
 Bronie: AWP,m4
 Opis klasy: Posiada 1/2 ze AWP,, ciche kroki, podwójny skok

 

- Klasa "Kapitan"
Int: 0
HP: 5
Wytrz: 10
Kond: 25
 Bronie: AWP, m4
 Opis klasy: Posiada 1/1 z AWP, ciche kroki, podwójny skok.

Nie wiem co widzicie w klasie Ninja, naprawdę będę to pisał za każdym razem ponieważ na cod modzie powinna być żywa rozgrywka, a nie że na niewidzialnej postaci ktoś sobie będzie latał i kampił 

Reszta klas wydaje się spoko, ale jak K1NG napisał klasy z eliminatorem chyba jednak są troszkę przesadzone.

@K1NG.!

Myślę że powinny być 20-22 (w tym klasy premium) klasy na serwerze, tak żeby był wybór ale nie za duży aby każdy dopasował dana klasę pod siebie.

Co do telegrafisty można to zmienić tak że pod "E" będzie mógł włączyć na "x" czasu ten radar i z poziomem klasy podnosiłby się czas. Wiem że jest UAV na ks'ach ale powiedzmy że jest perk "radar telegrafisty" to czemu by nie użyć czegoś takiego na danej klasie.

Majorowi można dać ogranicznik bez eliminatora, lub pomyśleć nad innym urozmaiceniem, ewentualnie zrobić z tego klase premium.

Jeśli chodzi o rangi jestem chętny do pomocy razem możemy to mądrze i rozsądnie przystosować do rozgrywki.

Z misjami również możemy pomyśleć w kilka osób żeby były w miarę do zrealizowania przez każdego gracza na serwerze.

Co do przeliczników wszystko trzeba ustalić tak żeby rozgrywka miała sens.

Edytowane przez PolskiHiszpan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

nie wiem dla mnie tez ninja bezsensu chociaz jak by nie patrzac dobry to jest produkt na zarabianie na serwer bo duzo malolatow go kupuje bo mysla ze sa niewidzialni bez urazy :)  ale widac kto na tym lata Kacperek bez urazy :* hehe 

 

i USUNAC KOMENDE MALA MAPA albo ograniczyc jej istnieje przy min 4 graczach brak takiej opcji. 8 graczy a nagle Fy_pool masakra... 

Edytowane przez Karniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, PolskiHiszpan napisał:

Reszta klas wydaje się spoko, ale jak K1NG napisał klasy z eliminatorem chyba jednak są troszkę przesadzone.

Ludzie za cos placa :)

To sa klasy premium, a nie zwykle. Premki musza byc lepsze :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propozycje odnośnie swoich klas piszcie w osobnych tematach. Tutaj skupiamy się na propozycji @K1NG.! i odnosimy do jego pomysłów.

@Ziemniak napisz osobny temat odnośnie Twoich propozycji klas, svipa, vipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od siebie jeszcze dodam hasła do wyrzucania aututów bo bardzo na to narzekaliście a co do monet to macie /bank.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Wolf napisał:

Wszystko fajnie i super lecz zostawcie Vampira taki jaki jest, nic w nim nie trzeba zmieniać. Propozycje mam dodatkowego perku: https://amxx.pl/topic/137526-frostnade/

Zasada jest jedna, wywalenie +DMG z klas ,ktore mają M4A1 i AK47. Czekamy na odp. @hardy

:]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krwawienie ma działać na zasadzie trucizny narkomana?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.11.2019 o 12:37, Wolf napisał:

Wszystko fajnie i super lecz zostawcie Vampira taki jaki jest, nic w nim nie trzeba zmieniać. Propozycje mam dodatkowego perku: https://amxx.pl/topic/137526-frostnade/

Odnośnie nowych propozycji piszcie nowe tematy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, dredek napisał:

Krwawienie ma działać na zasadzie trucizny narkomana?

Tak. ;] Mozna by było do tego dać jego efekt na czerwono np. ;)

Edytowane przez K1NG.!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwróćcie jeszcze uwagę na ten temat 

 

Te klasy są całkiem w porządku i planuje je także dodać, macie pomysł na 3 etapy awansow? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.