Skocz do zawartości
hardy

cod COD - Propozycja robocza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, którzy aktywnie grają i śledzą poczynania serwera.
 

Jak wszyscy dobrze wiemy, serwer dosyć mocno podupadł na frekwencji, co jest też i moją winą, z racji tego, że nie byłem aktywny na tyle, abym mógł sprawować jakiekolwiek funkcje administracyjne.
Do rzeczy;
Piszę ten temat, aby podzielić się z Wami moimi propozycjami w celu "odchudzenia" COD'a i zbalansowania go dla bardziej niedzielnych graczy, aby był po prostu przyjemniejszy w rozgrywce.

Oto lista z moimi propozycjami: Klik
Jak widzicie, postanowiłem zrezygnować z AWP na rzecz Scout'a, a dlaczego? W praktyce dobrze wiemy, jak gracz, który świetnie strzelał z AWP dysbalansował rozgrywkę i nie raz mieliśmy takie sytuacje, gdzie na serwerze ponad 50% graczy użytkowała tę właśnie broń. Dodatkowym aspektem, który możecie wywnioskować jest pozbycie się problemów związanych z dodatkowymi obrażeniami, które w połączeniu z niektórymi perkami powodowały strzały w ciało powyżej 50 punków obrażeń, co również działało niektórym na nerwy.
Dodatkowo do wszystkich zmian będę chciał dodać wytrzymałość perków, aby urozmaicić rozgrywkę, mianowicie ustawić wartość na 200 i z każdą naszą śmiercią ta wartość będzie zmniejszała się o 20, a gdy otrzymamy obrażenia podczas rundy, lecz nie zginiemy, spadałaby o 10.

Jestem ciekaw waszej opinii jak i zachęcam do własnych refleksji i propozycji, jak zawsze jestem otwarty na wszelkiego rodzaju sugestie.

Z pozdrowieniami hardy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do klas to dość ciekawe propozycje i jak rozumiem planujesz zrobić reset. Wytrzymałość perku interesująca a nie lepiej dać 100 i po 10 by odejmować po co komplikować sobie życie :).  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtedy perk masz na mniej więcej 10 rund, sztywno.
W moim rozpisie masz go również na 10 rund, z tą różnicą, że dla osób, które będą starały się nie ginąć, wystarczy on na całą mapę.

Dla mnie nie ma kłopotu, możemy zrobić na 100-150 i odejmować po 10 za każdą naszą śmierć i każde otrzymane obrażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

+ za phantoma

- za reszte 

 

dodaj jakies klasy z propozycji co byly to moze cos z tego bedzie bo jak na razie to cinko to widze

Edytowane przez Dżopat
essa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Co do wytrzymałości perku jestem na tak, ale co do  usunięcia awansow i  zmniejszeniu ilości klas  na nie. Dlaczego?  Nwm jak reszta ale ja  lubię mieć wybór  i pograć różnymi klasami  a jak widzę że z podstawowych jest może z 6-7 klas to aż odechciewa się grać. A i jeszcze co do usunięcia dodatkowego dmg  to również jestem na tak. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klas podstawowych na razie jest 10. Oczywiście, później będziemy dodawać kolejne, jak już upewnimy się, czy balans jest na odpowiednim poziomie. Chcę uniknąć sytuacji, gdzie do wyboru jest 50 klas, z czego maksymalnie 5-6 grywalnych, bo nie dość, że to wszystko zaśmieca, to i zarazem obciąża silnik.

Co do awansów, to nie ukrywam, że później je też wprowadzimy, lecz nie będzie z tym takiego harmidru jak przedtem. Nie ukrywam, robione były szybko, przez co niektóre bardzo odbiegały od reszty.
Cały mój zamysł polega na tym, aby zrobić tzw. "homecoming" i spróbować zacząć działać od początku, bez uciążliwości, które były przez cały ten okres.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego pewnie jest połowa grana z jednym i drugim. Jak balans wypali będzie :perfect: i super,  Propozycje jak najbardziej spoko z tych klas. @hardy ma racje i ja ją popieram w 100%. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Balans był od początku, nic nie poradzimy na to że ludzie wybierają najłatwiejszą klasę do ubijania i ją expią. Tak było zawsze i będzie nadal - takie czasy.

Moim zdaniem klasy powinny zostać, może lekko zmodernizowane ale nie widzę sensu ich usuwać. Usuniemy klasy ale za tydzień będziemy musieli dodać nowe i po co to wszystko :D

Awanse się przyjęły dobrze więc także nie ma sensu ich usuwać.  Ja wchodząc na serwer i zaczynając grę klasą z 1 lvl przeciwko 100-150 lvl ubijam ich jak chce i nie jest mi ciężko zabijać ani nic z tych rzeczy, dlatego też uważam że cod jest w miarę zbalansowany. Niektóre klasy są zbyt mocne i pasowałoby je osłabić. W planach miałem zrobić po 2 umiejętności dla każdej klasy zwykłej, po 3 dla klas premium.

Z doświadczenia wiem, że nie warto zmieniać wszystkiego bo to nie wypali :) Niektóre zmiany wyjdą na lepsze wiadomo ale zmiana wszystkiego nigdy nie wychodzi na dobre i wątpię bym szedł w te stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dredek to właśnie jest troszkę złe jak 1 lvl bijąc 100 lvl gdzie ma np x wytrzymałości to jak dostanie po 115 dmg w głowę padnie, no chyba że gra bandytą :). Widzę również iż szykuje się reset skoro piszecie o rewolucjach w klasach :) . Awanse są super i fajnie jakby zostały  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O resecie jeszcze nikt nic nie wspomniał :D Ale pomyślimy nad tym oczywiście. To jest cod 350, nie 45k... wydaje mi się, że na tym opiera się balans, że każdy ma szanse z każdym - wystarczy umieć strzelać XDD

Jeszcze nie wiemy czy będziemy robić rewolucje z klasami bo tak jak napisałem "zmiana wszystkiego nigdy nie wychodzi na dobre".

Ten temat to dyskusja i powstał w celu poznania waszych opinii na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

3 propozycje na szybko

 

Może zamiast 1 awansu dać graczowi wybór przez co może odpowiednio dopasować klasę do swojej gry?

 

https://imgur.com/a/bqEUvXs

 

Albo zmienić awans na mini awanse, które coś tam dają.

 

https://imgur.com/a/mXMMj5P

 

Albo dodać jakieś "drzewko umiejętności"   (xD)   

a) dodatkowe umiejetnosci co np. 25 lvli pokroju rakieta, mina, bh

b) dodatkowe bonusy co np. 15 lvli pokroju mniejsza grawitacja, niewidzialnosc, skok

c) dodatkowe bonusy co np. 10 lvli pokroju x% wiekszy dmg w glowe, +XXX expa za hs, +$$$ za zabojstwo

 

cos takiego, a reset by kosztowal monety

https://imgur.com/a/8i3ailg

Edytowane przez Dżopat
essa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Dżopat napisał:

Albo zmienić awans na mini awanse, które coś tam dają.

 

Jestem za tym, obecny system awansów jest fatalny :D

Serwet stoi pusty praktycznie całymi dniami i zmiana wszystkich klas tego nie zmieni

Lepiej pomyślcie nad jakimiś nowościami, gracze składali mnóstwo ciekawych propozycji, które mogłyby przykuć uwagę, jak chociażby ten pomysł

 

Usunięcie AWP również nic nie da, może tylko pogorszyć 

Ludzie nią grają bo lubią tą broń, po co im to zabierać? Jak nie będą mogli tutaj to pójdą na inny serwer xd Perk możecie usunąć, ale klasa Snajper? To jest klasyk cod'a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Malloy- propozycja została zaakceptowana przez Właściciela, także zostanie to wprowadzone.
Co do samego AWP, owszem, jest to klasyk COD'a, lecz od zawsze w CS 1.6 był niezbalansowany. Jeżeli miałby być Snajper to ten podstawowy, który jest szybki i będzie bazować na faktycznym stanie umiejętności, a nie z możliwością zabicia 1/1 i widzeniem niewidzialnych, co czyni tę klasę bardzo "casualową".
Co do nowości- mamy ich aktualnie bardzo dużo na serwerze i mimo wszystko nadal to nie poprawia frekwencji na serwerze, właśnie przez dysbalans w klasach jak i sam ich rozstrzał.
Pragnę zaznaczyć również, że jest to moje subiektywne zdanie.

 

@dredek- z usuwaniem i dodawaniem klas się z Tobą nie zgodzę akurat. Na serwerze nadal są przypadki, gdzie klasy w niewiadomy sposób zdobywają dodatkowe statystyki, także warto je przepisać i zakodować od nowa w celu wyeliminowania błędu.
Co do samych Awansy są one bardzo "rozstrzelone" i nie wiadomo w którym kierunku aktualnie pędzą. Niektóre są o wiele silniejsze od innych, dodatkowo skalowanie co niektórych statystyk z biegiem czasu i użytkowaniem również nie sprawdza się w ten sposób, jaki był obmyślany, dlatego właśnie zaoferowałem takie wyjście, a nie inne. Moim zdaniem jest to prostsze rozwiązanie, może bardziej czasochłonne, lecz nie wymaga analizowania od podstaw kodu w celu wyłapania nawet minimalnych nieprawidłowości, które mogą powodować w.w. niezgodności.
Dodatkowo, aktualnie na CODzie nie działa to w ten sposób, który wymieniłeś- nie każdy ma szanse z każdym, dlatego chcę, aby COD był bardziej pragmatyczny i otwarty dla tych, którzy nie umieją aż tak dobrze strzelać, ale to tylko i wyłącznie moje subiektywne zdanie.

 

Dodatkowo w międzyczasie myślałem nad dodaniem typowych funkcji COD'a, czyli Killstreaki, odnośnie nowości. Ale to również zostawiam jako otwarty temat do dyskusji.

Z pozdrowieniami hardy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@hardy jest KillStreaki na ten serwer nie potrzebny ponieważ mieć dobry perk można szybko zdobyć Nuke i mówię tu o tym jak będą ludzie. Aktualnie grane sa małe mapy z powodu ilości graczy i szybko się też mogło by wbić EMP albo nuke i wtedy gra nie będzie miała sensu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Wolf
Nie patrz na ten plugin pod kątem całości- pewne elementy można rzecz jasna skasować, dodatkowo można je wyłączyć na małych mapach.
Wszystko można dostosować oczywiście, ale tak jak napisałem- to frywolna propozycja, zależna od graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam.

Dodatkowo, wpadłem na pomysł, aby wykorzystać to, co napisał @Dżopat, lecz w troszeczkę innej konwencji, mianowicie;
Wprowadzić tzw. mini-awanse za Monety, gdyż na coś trzeba je zużytkować, aniżeli na same skiny, które nijak nie wpływają na grę.
Od razu zaznaczam, że jest to propozycja na świeżo, mianowicie:
Zamiast sztywnego wbijania LVLi, przykładowo 100 i mamy awans, dodać coś takiego, że mamy możliwość wbić Poziom Klasy (od 0 do 3), które posiadałaby różne korzyści z tego tytułu, mianowicie
(podam to na przykładzie Amadeusza):
Amadeusz (Poziom 0)
Standardowe statystyki, takie jak w opisie, umiejętności niezmienne
Amadeusz (Poziom 1), Wymagania: Lvl 30, Monety 1500
Przykładowo +1% do obrażeń bazujących od int (te, które ma wbudowane, zostaną zwiększone o 1%), dodatkowa rakieta
Amadeusz(Poziom 2), Wymagania: Lvl 60, Monety 3000
Dodatkowy skok, dodatkowa rakieta
Amadeusz(Poziom 3), Wymagania: Lvl 100, Monety 5000
Dodatkowe bajery, które by pasowały do klasy.

Jest to oczywiście przykład, aby przekazać co mam na myśli, wszystko zostanie dopasowane o ile pomysł się przyjmie.
Pominie to kwestie awansów, które i tak są dosyć bardzo pobugowane, z tego co słyszałem od graczy (nie wiem na ile to prawda, nie konfrontowałem tej informacji),

Dajcie znać co o tym sądzicie

Z pozdrowieniami hardy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem na tak :P

dobre rozwiązanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja uwazam ze poprawaw wlasnie niewidzialnych moze byc calkiem spoko , a po drugie dodalbym aby mozna bylo troszke szybciej expic , hm? a  moze cos takiego ze raz w tygodniu bedzie losowany gracz i bedzie mial dostepnego klase vip na caly dzien np na sobote :)  co o tym sadzicie ? ? co do zmian hardego popieram. Serwer działa jak nalezy choc dlugo nie gram wiec nie wiem moze tez i jaka byla roznica przed tym jak gralem, ale dzisiaj serwerek latal na sporo slotach  od rana :) mysle ze serwer i ludzie sa spoko tylko przydalo by sie czasem wiecej adm :) no ale nie wymagajmy tez za duzo kazdy ma swoje prywatne zycie... Pozdro  :)

Edytowane przez Karniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Karniak napisał:

ja uwazam ze poprawaw wlasnie niewidzialnych moze byc calkiem spoko , a po drugie dodalbym aby mozna bylo troszke szybciej expic , hm? a  moze cos takiego ze raz w tygodniu bedzie losowany gracz i bedzie mial dostepnego klase vip na caly dzien np na sobote :)  co o tym sadzicie ? ? co do zmian hardego popieram. Serwer działa jak nalezy choc dlugo nie gram wiec nie wiem moze tez i jaka byla roznica przed tym jak gralem, ale dzisiaj serwerek latal na sporo slotach  od rana :) mysle ze serwer i ludzie sa spoko tylko przydalo by sie czasem wiecej adm :) no ale nie wymagajmy tez za duzo kazdy ma swoje prywatne zycie... Pozdro  :)

 

Exp tez jest do poprawy. Jeśli nie trafisz exp boostera za pierwszym razem to jestes w pizdzie. Na wyzszym lvlu dostajesz po 0.3% za fraga gdzie typasek z exp boosterem po 3%.

ogunie 90% atutow mozna wyjebac bo som useless

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przypomniało mi się jeszcze aby byl wymuszany interp 0.01 !!! bo to jest udreka z niektorymi, a umówmy się że na codzie jest wymagajaca jesli ktos ma 250 hp i tylko działa lewe prawe ramie plus glowa to nie jest aimhead :) chyba ze chcemy miec wiecej cheaterow :) zamiast mniej. Uzasadnie to tym iż chyba nie będzie chciało sie grać takiemu noobowi ktory przyjdzie z wh czy aimem i go kazdy zabija :) i nie ma statów 25:0 :) chyba kazdy sie z tym zgodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.10.2019 o 17:40, KacpereQ ;* napisał:

Trzeba też poprawić niektóre awansy bo widzą niewidzialnych :-: 

 

niby jakie?

jedynymi klasami są sokole oko, tropiciel i eagle eye :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę myślał co z waszymi propozycjami a tymczasem jeśli wpadnie wam jeszcze coś do głowy to piszcie nowy temat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.