Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

 

Zakładam ten temat, ponieważ jestem ciekaw waszych propozycji dotyczących serwera. Co Wy jako gracze byście dodali/usunęli/zmienili?

Ja osobiście dodałbym klasę z tarczą, ponieważ nie spotkałem się z nią na innych serwerach.

 

 

Zapraszam do dyskusji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Dżopat napisał:

Ja osobiście dodałbym klasę z tarczą, ponieważ nie spotkałem się z nią na innych serwerach

Mhmm... Tarcza + 300hp na wysokim lvl i pewnie jeszcze jakiś +dmg np do uspa..Jak dla mnie zbyt op, a gracze by tylko przedłużali rundy stojąc w rogu i bojąc się "opuścić" tarcze. Jestem na Nie

A dodałbym komende /daj

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

/daj jestem na tak

I sprawa wiadomo że zmieniono ilość zdobywanych punktów statystyk także byłbym za zmniejszeniem dmg z niektórych perków 

II sprawa nadal jest zbugowany rynek ( gdy ktoś wystawia perk to nie wyświetla się komunikat)

III zwiększenie expa w /sklep (zwykły nie sms) lub obniżenie ceny tego expa bo 330 monet za 900expa lub tam do 2k to jest nic 

propozycja 

1 -. 50 monet -  250expa

75m -> 500

150m- > 1kexpa

300m -> losowa ilość od 1k do 3k expa

IV możliwość kupna kamizelki (bez hełmu) za monety np 100m na całą mape 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1. Jest komenda /zamien.

Sprawa I - Pomyślimy co z tymi perkami.

Sprawa II - Przekażę dalej do naprawy.

Sprawa III -  @hardy jeśli mógłbyś wypowiedz się na ten temat, dzięki!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.03.2019 o 22:39, BotTomasz napisał:

Mhmm... Tarcza + 300hp na wysokim lvl i pewnie jeszcze jakiś +dmg np do uspa..Jak dla mnie zbyt op, a gracze by tylko przedłużali rundy stojąc w rogu i bojąc się "opuścić" tarcze. Jestem na Nie

A dodałbym komende /daj

Do czego miałaby służyć ta komenda /daj ?

Dnia 3.03.2019 o 23:08, mamihuana napisał:

/daj jestem na tak

I sprawa wiadomo że zmieniono ilość zdobywanych punktów statystyk także byłbym za zmniejszeniem dmg z niektórych perków 

II sprawa nadal jest zbugowany rynek ( gdy ktoś wystawia perk to nie wyświetla się komunikat)

III zwiększenie expa w /sklep (zwykły nie sms) lub obniżenie ceny tego expa bo 330 monet za 900expa lub tam do 2k to jest nic 

propozycja 

1 -. 50 monet -  250expa

75m -> 500

150m- > 1kexpa

300m -> losowa ilość od 1k do 3k expa

IV możliwość kupna kamizelki (bez hełmu) za monety np 100m na całą mape 

Obecnie za jeden poziom otrzymujemy jeden punkt do statystyk, jaką zmianę chciałbyś wprowadzić w tym systemie?

Druga sprawa to o jaki komunikat konkretnie chodzi z tym rynkiem? Nikt nie zgłaszał mi żadnych problemów z tym :o

Co do trzeciej i czwartej propozycji to już pozostawiam to dla opiekunów @hardy @K1NG.! (dogadać się na pw i zacznijcie robić nowe listy). Jeżeli uznają, że zmiana jest jak najbardziej na + to trafi to na pewno do listy :)

 

12 godzin temu, CERAMICZNY SEDES. napisał:

Mozliwosc wymiany atutami

Jest mało atutów na serwerze, specjalnie robiłem je z myślą, że będą służyć jako malutki dodatek do klasy. Jeżeli miałaby wejść taka opcja w życie to wtedy po co wydawać monety na losowanie atutu skoro gracze będą je wymieniać między sobą i zbieranie monet będzie powoli traciło sens.

 

11 godzin temu, Dżopat napisał:

Molotov zamiast normalnego granata u piromana

W sensie, że model molotova czy co masz na myśli?

 

3 godziny temu, Dżopat napisał:

inne modele postaci dla poszczególnych klas (np. osama dla taliba/kamikadze)

Podobny obraz

 

Nie będziemy dodawać modeli dla poszczególnych klas. Serwer straci na płynności, będzie bardziej obciążony, a gracze będą to bardziej odczuwać po przez tzw. lagi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@dredek

 

Napisane przez dredek, .

Z tego co widzę to K1NG już rozpatrzył temat więc na pewno znajdzie się to na liście rzeczy do zrobienia :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, mamihuana napisał:

@dredek

 

Jest to na liście, będzie naprawione jak najszybciej się da.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 

5 minut temu, dredek napisał:
11 godzin temu, Dżopat napisał:

Molotov zamiast normalnego granata u piromana

W sensie, że model molotova czy co masz na myśli?

tak model

Napisane przez dredek, .

To już opiekuni zdecydują

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2019 o 22:34, dredek napisał:

Do czego miałaby służyć ta komenda /daj ?

Komenda /daj by pozwalała oddać perk osobie która nie posiada żadnego, bez potrzeby wymiany się perkami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zmiana porucznikowi 1/2 na 1/1 z scout-> kosztem szansy z USP

 

mało kto ta klasa gra, a to z pewnością poprawiło by ilość zakupu klasy

wystarczyło by same 1/1 ze scout, bez dodatkowych bajerow

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, erenjeager napisał:

Zmiana porucznikowi 1/2 na 1/1 z scout-> kosztem szansy z USP

 

mało kto ta klasa gra, a to z pewnością poprawiło by ilość zakupu klasy

wystarczyło by same 1/1 ze scout, bez dodatkowych bajerow

 

 

na nie malo kto gra klasami vip bo lepsze są czasem zwykle ale to 1/2 fajnie wchodzi a usp jest tam wazne

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
53 minuty temu, 0rh+ napisał:

na nie malo kto gra klasami vip bo lepsze są czasem zwykle ale to 1/2 fajnie wchodzi a usp jest tam wazne

???

o to wlasnie chodzi 

Edytowane przez Dżopat

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, 0rh+ napisał:

na nie malo kto gra klasami vip bo lepsze są czasem zwykle ale to 1/2 fajnie wchodzi a usp jest tam wazne

własnie o to chodzi, że klasy zwykle są lepsze od tych płatnych, jaki w tym sens?

Sądzę, że zaproponowana przezemnie zmiana nie jest zła

USP jest ważne? Odkąd nikt tą postacią nie gra?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, erenjeager napisał:

własnie o to chodzi, że klasy zwykle są lepsze od tych płatnych, jaki w tym sens?

Sądzę, że zaproponowana przezemnie zmiana nie jest zła

USP jest ważne? Odkąd nikt tą postacią nie gra?

NIe wiem ktore niby klase zwykle sa lepsze od platych :D:D :D:D Zreszta tu nie chodzi o klase tylko o to jak ktos gra :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak już robić klase ze scoutem 1/1 to premium tylko i wyłącznie ponieważ jest to zbyt mocne, z awp da sie walic no scope a co dopiero ze scouta, oszalaliście żeby vipowi dac klasę ze scoutem 1/1/ na Nie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dodanie czasu rozstawiania repliki (0.5 - 1 sek). 

Zablokowanie perków zwiększających dmg u phantoma. (60 dmg w stopy przez drzwi to za dużo)

Zwiększenie nagród na misję (500xp za questa? No prośba, za killa więcej dostaje)

Zwiększenie nagród na wykonywanie celów mapy (wszyscy dobrze wiemy, że każdy ma na to wywalone po całości, ale jakbyście zwiększyli zdobywanego expa do 2-5 tysięcy to gwarantuje, że gracze wręcz biliby się o pake i hosty)

Możliwość wystawienia więcej niż jednego perka na rynku

Możliwość odkupienia od siebie perka z rynku

Usunięcie zakazu stawiania min w przejściach, ale za to dodać do sklepu widzenie min przez całą mapę. 

Dodanie do sklepu antyperka

 

Nowe perki:

- Okulary przeciwsłoneczne (odporność na flashe i oślepienia)

- Kombinezon Pyro (odporność na podpalenia)

- Kokaina (robisz wszystko 10% szybciej) + można go dać ćpunowi jako umiejętność

 

 

Nowe klasy:

 

Łazarz 

Inteligencja: 0

Życie: 15

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 5

Bronie: M4, deagle

Umiejętność: 1/4 na wskrzeszenie, 1/7 na podwójne obrażenia

 

 

Cain

Inteligencja: 0

Życie: 0

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 20

Bronie: M4, AK47

Umiejętność: Szał(pasywna) im mniej masz hp tym więcej zadajesz obrażeń

 

 

Rewolwerowiec

Inteligencja: 10

Życie: 10

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 5

Bronie: Deagle mający 2 naboje i wolniejsze przeładowanie

Umiejętność: Deagle (20dmg+(0.2*int))

 

 

Kremator

Inteligencja: 10

Życie: 5

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 5

Bronie: MP5, smoke co 30 sek

Umiejętność: Smoke (wypełniony trującym gazem) 10dmg+(0.1*int) co sekundę + maska gazowa(odporność na smoke przeciwnika)

 

Turysta

Inteligencja: 0

Życie: 15

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 15

Bronie: M4

Umiejętność: Okulary przeciwsłoneczne, 1/20 z M4, dodatkowy skok

 

Edytowane przez Dżopat

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Dżopat

Cain

Inteligencja: 0

Życie: 0

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 20

Bronie: M4, AK47

Umiejętność: Szał(pasywna) im mniej masz hp tym więcej zadajesz obrażeń

 

 

to teraz pomyśl, że ktoś dorwie nano XD, musialo by zostac zablokowane.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, erenjeager napisał:

@Dżopat

Cain

Inteligencja: 0

Życie: 0

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 20

Bronie: M4, AK47

Umiejętność: Szał(pasywna) im mniej masz hp tym więcej zadajesz obrażeń

 

 

to teraz pomyśl, że ktoś dorwie nano XD, musialo by zostac zablokowane.

 

Zamysł tego pasywa był taki, że perki na niego nie wpływają, a dodatkowy dmg jest liczony procentowo. Jeżeli np nano ustawia ci hp na 1 to bijesz tyle samo bo tak na prawdę masz full hp.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.