Skocz do zawartości
Kresek

Diablo ogolnie

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. kazdy kto gra na diablo na pewno zauwazyl ze gra tam coraz mniej osob w czym moze byc problem?

Mam kilka pomyslow i postaram sie je tutaj uwzglednic.

1. Klasy - kazdy zna klasy prawie na pamiec dlazcego tak jest? poniewaz klasy sa prawie takie same (jest kilka wyjatkow). powiedzmy ze klasy darmowe jeszcze sie roznia bo maja swoj unikalny skill jak bazooka czy ucieczka na respa , to klasy premium to jest polaczenie dwoch klas zwyklych przyklad lowca demonow ( Psycho + Zlodziej) Rycerz smierci ( straznik + diabel)

jak dla mnie to gra bylaby duzo lepsza gdyby kazda klasa miala swoje UNIKALNE umiejetnosci a reszte bezsensownych poprostu usunac. chce tym sposobem wprowadzic troche roznorodnosci w rozgrywce poniewaz teraz gra przy 20 osobach wyglada tak : 7 osob ninja , 7 osob lowca demonow/rycerz smierci i 6 osob jest wyjatkiem , chcialbym to wyeliminowac 

Chcialbym zeby noze ninjy resetowaly sie wraz z oddawaniem lvla do gildi bo kiedy jest vote do malego lvla i ktos gra ninja po oddaniu expa do gildi to dalej z tej kosy bije po 300.

 

2. itemy - itemy w grze sa roznorodne z tym sie zgodze ale jest kilka ktore chyba sa lekka przesada np rusek 1/1 - 1/3 z ak , patrial to samo co rusek tylko ze z m4 , wszystkie itemy typu tajemnica strachu tak utrudniaja rozgrywke kiedy gra sie przeciwko temu ze jest to bardzo denerwujace dla przykladu cyklop z artefaktem do redukcji dmg i taka tajemnica strachu dostaje z ak po max 5 w glowe moze za 50 gdy ma ponad 500 hp to jest nie do zabicia i do tego ma dodatkowy dmg odwrotna sytuacja jest przy psycho/lowcy demonow te klasy znowu bija tak duzo ze kazde spotkanie konczy sie max 3 hitami i sie ginie gdyz bija w cialo ponad 150 dmg , jeszcze gdyby tego bylo malo to takie itemy dzialaja tez na skille postaci np rakiety , pioruny czy tez bazooke iron mana ( iron man na 1 lvlu z annihilatorem bije z bazooki po 200 przy 0 int)

Chcialbym zeby te itemy zostaly usuniete typu bicz , tajemnica , itp a co do ruska i patriala to sa przeciez m4 i ak master lub master kill pack .

3. staty - staty sa niezbalansowane jako ze jest to 501 lvl sila daje 2 hp na 100 lvlu ma sie tej sily ze 100 gdzie jest to 200 hp to co dopiero na 300+ gracz ma miec ponad 600 hp? Redukcja magii ze zwinnosci jest praktycznie nieodczuwalna nie wiem na jakiej zasadzie ona dziala lecz nie widac zeby dawala cokolwiek poza szybkoscia. Zaradnosc moglaby byc zastapiona np obrona i dawalaby to samo co mentalnosc. Zrecznosc daje cos wgl bo ja nie widze zeby ona redukowala jakikolwiek dmg.

 

Pamietajcie ze to jest tylko i wylacznie MOJA OPINIA lecz czekam na wypowiedzi innych jakie oni maja odczucia co do diablo poniewaz moim zdaniem kiedy ludzie graja 200lvl + robi sie wielki mlyn i nie wiadomo co sie dzieje 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

- co do klas, myślę, że normalne klasy ogólnie są za bardzo nerfione i niedługo 3/4 serwera bedzie grać łowcą demonów albo rycerzem śmierci 

- co niektóre itemy powinny być osłabione bo rzeczywiście jak koleś gra łowcą to zadaje 2 hity i 300 obrażeń (nie w głowe)

- to co dają staty rzeczywiście jest mało odczuwalne, dlatego dobrze by było na tym lepiej popracować

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, .lou napisał:

nikt nie gra, bo reset jest co miesiąc, a Vipy w tydzień robią 200 lvl i znowu gra nie ma sensu

Serwer jest niby na poziomie średnim, ale ja mam wrażenie jakby był na łatwym, nie wiedziałem na początku do czego są diamenty, ale ja przeczytałem że można je wymienić na 2000 kamieni to stwierdziłem że to dość duża przesada.  Exp wbija się bardzo szybko, gdyż w kilka godzin można nabić 100 lev (zabójstwa, butelki, misje,  wygrana runda, pełen serwer + jak ktoś ma w gildii x2 exp) .Wystarczy jeden diament i artefakty można ulepszyć na max'a na kilku postaciach i wydłużyć je na długi czas. 

Statystyki ustawiłbym na max 100 z każdego rodzaju. Przedłużenie artefaktu kosztowałby nie 1 kamieni na 30 minut, lecz 25 kamieni na 30 minut, skoro dropią jak szalone. Zauważyłem również że większość osób ma VIP'a nie wiem jak innym, ale mnie to trochę przeszkadza, że klasy VIP są tak łatwo dostępne bo są dawane prawie każdemu kto jest znajomym, albo ograniczyć do tych najtańszych VIP'ów skoro admini płacą za prawa itp.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, .lou napisał:

nikt nie gra, bo reset jest co miesiąc, a Vipy w tydzień robią 200 lvl i znowu gra nie ma sensu

reset nie jest co miesiac , teraz byl wyjatkowo wczesnie a co do expa to tak jak wbija sie juz ten wiekszy lvl to gra nie tyle co traci sens co traci na jej odczuciu czyli albo zaczyna denerwowac bo nie udaje nam sie nikogo zabic albo sie nudzi bo caly czas widzimy te same osoby z ta sama klasa i itemem.

Rozgrywke troche poprawia tutaj vote do lvla poniewaz wymusza na graczach jakas zmiane i sprobowanie gry inna klasa.

Dlatego chce wprowadzic duza roznorodnosc w klasach zeby nie roznily sie 1 umiejetnoscia lecz prawie nimi wszystkimi (wiem ze nie da sie zrobic zeby kazda klasa byla inna)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co do itemów to partiala i ruska bym zostawił łatwo to zniszczyć kolesiowi ale taka tajemnice strachu to bym znerfił typeczka na 200 lvl z tym to cieżko zabić i można grać  cała mape z tym.Myślę,że klasy są dosyć spoko są niektóre przesadzone ale da się grać.Staty niektóre to prawda są nieodczuwalne ale jakoś mi to nie przeszkadza.

Edytowane przez PolicjaNamDokucza

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o klasy, to również uważam że jest ich dosyć sporo, przewertowanie opisów chwilę zajmuje, żeby ostatecznie grało max 5 różnych klas na serwerze. Są klasy, którymi nikt nie gra, bo jest to zwyczajnie nieopłacalne. Rozumiem, że trudno jest zbalansować dużą ilość klas, dlatego też proponowałbym zmniejszyć ich ilość. Są klasy, które mają w zasadzie tylko 2 atuty (np. Psychos - większa prędkość początkowa i mnożnik DMG 1.7), a są też takie, które mają ich 8 (np. Kapłan - wskrzeszanie i zajadanie zmarłych, odporność na 1/x, na archy, 1/3 na odrodzenie, 20hp za zabicie, stawianie ścian, wskrzeszanie całego teamu, uleczanie teamu na nożu). Uważam, że można by ograniczyć ilość klas, a każdej klasie zwykłej dać np. 4 atuty, a klasom premium 5/6. Niech każda klasa ma np. jeden atut na naładowaniu noża, jeden w postaci mnożnika DMG na określoną broń... Możliwości jest wiele i uważam, że prosta i przejrzysta organizacja klas może pozytywnie wpłynąć na ilość odwiedzających.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wyrażę teraz swoją skromną opinie na ten temat. Od dłuższego czasu na serwer wprowadzane są zmiany, które mają zapobiegać uciekania nowych graczy i wyrównać szanse. Znefrione zostały klasy, itemy, artefakty, gildie..  Mimo wszystko, oczekiwanych rezultatów nie ma. Dlaczego? Może wcale nie chodzi tu o parametry serwera, tylko umiejętności graczy? Bo jeżeli ktoś jest po prostu dobry, to sobie radzi na serwerze mimo różnić levelowcyh. Bo to nie zawsze jest tak ze ludzie uciekają bo gra jakiś 300lvl, tylko zwykle jest tak, że gra średni lvl, ale jest to po prostu dobry gracz, który zna swoją klasę. Oczywiście są agenci którzy biegają 200+ na nowych graczy i takie zachowanie trzeba tępić, bo nie rozumiem jak można się cieszyć ze statów 30;0 jak się gra 300lvl na 50... Albo jak jest 5 graczy a ktoś biega z 1/1... Porażka. Moim zdaniem nerfienie wszystkiego jest niszczeniem serwera, który stoi tyle lat i który sie charakreryzował własnie takimi parametrami jakie miał. 

Nie można mieć wpływu na wszystko. Jedynym rozwiązaniem jest postawienie drugiego serwera np. do 100lvl, tak jak było na lodzie, gracze do 100 grają ze sobą, a wyższe lvl ze sobą, wtedy unikniemy takich nieprzyjemnych sytuacji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
11 godzin temu, Cirys napisał:

Może wcale nie chodzi tu o parametry serwera, tylko umiejętności graczy? Bo jeżeli ktoś jest po prostu dobry, to sobie radzi na serwerze mimo różnić levelowcyh. 

Nie można mieć wpływu na wszystko.

Czytają wszystko co napisał @Cirys zdałem sobie sprawę że coś w tym może być :). Zawsze kiedy grają postacie 200+ lev  brałem klasę która swoimi umiejętnościami pomagała mi zabijać tych najmocniejszych (ewentualnie ich osłabiać na tyle mocno, aby ktoś inny mógł dokończyć dzieła :)).  Prawdę mówiąc na każdą klasę znajdzie się anty-klasa, która jest wystarczająco rozwinięta aby pokonać tych silniejszych mając mniejszy lev.  

Edytowane przez Core

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wraz z @hardy, zapoznaliśmy się uwagami/propozycjami i podejmiemy odpowiednie działania, aby każdy był zadowolony z przyszłej rozgrywki na serwerze.

Zrobimy również odpowiedni temat z listą nadchodzących zmian, abyście mogli wypowiedzieć własne zdanie jak i dodać własne propozycje odnośnie nadchodzących zmian.

Pozdrawiam @hardy @Sidek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
 

TEMAT ZAMKNIĘTY PRZEZ MODERATORA

Jeśli nie zgadzasz się z decyzją moderatora, zgłoś ten post.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.