Skocz do zawartości
Ryolith

cod Kilka propozycji, uwag, błędów.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hejka. Od jakiegoś czasu gram tutaj na serwerze i zauważyłem kilka błędów, które może nie wpływają jakoś znacząco na rozgrywkę, jednak myślę, ze dobrze by było je naprawić. Pojawi się również kilka propozycji. 

Zacznijmy od błędnego opisu klasy Sanitariusz. W opisie jest napisane, iż klasa za wskrzeszenie członka drużyny otrzymuje 500 XP, natomiast za zbezczeszczenie przeciwnika 200 XP. W grze wygląda to nieco inaczej, gdyż za wskrzeszenie otrzymujemy 150 XP, za zbezczeszczenie 300 XP.

wgoo4m.png

dggor7.png

Kolejną rzeczą są niedokończone opisy klas. Oto kilka przykładów :

1183xad.png

9rq3c8.png

33dxxt5.jpg

Po zakupie mniejszej grawitacji ze sklepu i użyciu spadochronu, grawitacja wraca do swojej podstawowej wartości, jaką jest 800.

Na klasie Elitarny Snajper jest możliwość używania perku Nanosuit który jest zablokowany na podstawowej wersji klasy.

Statystyki w klanie, a mianowicie HP, którego moim zdaniem dostajemy zbyt dużo. Za 10/10 pkt. życia w klanie otrzymujemy dodatkowe 50 HP.  Zmniejszyłbym tą wartość do 1HP za 1 punkt, jednak zwiększyłbym ilość dostępnym punktów do 20. Konsekwentnie z innymi statystykami, z tą różnicą, że w innych statystykach można już posiadać 20 punktów. W skutek tego gra stanie się bardziej przyjazna dla nowych graczy.

Proponuję dodać możliwość sprawdzenia wpłat na klan. Działało by to na zasadzie listy z nickami, obok których znajdowała by się suma wpłat, przykładowo :

1. XYZ1 - 5000 monet

2. XYZ2 - 3000 monet

Itd.

Zapobiegłoby to konfliktom między graczami, spowodowane wyrzuceniem z klanu z powodu braku aktywności/braku wpłat, mimo iż gracz sumiennie grał na serwerze i wpłacał monety.

Odnośnie wpłat, fajnie by było, gdyby po wpłacie na chacie pojawiał się komunikat "Gracz XYZ wpłacił do klanu x monet"

Następny problem dotyczy perków, które wymagają bindu do użycia, np. magicznych butów, modułu odrzutowego, sakiewki szczęścia, tajemnicy medyka (piszę z głowy, jest ich na pewno więcej), nie można używać w małych przejściach. Podejrzewam, że blokada miała za zadanie zapobiec stawianiu min w przejściu z perku, jednakże w obecnym stanie plugin blokuje również apteczki, czy sakwę szczęścia, która jedynie dodaje 16000$ po czym znika. Jest to o tyle uciążliwe, że perki czasami blokuje nawet w przejściach, w których bez problemu zmieściły by się 3 osoby. Przechodząc do meritum, proponuję usunąć owy plugin, gdyż stwarza niepotrzebne problemy, a swoją drogą, perku z minami niemalże nikt na serwerze nie używa.

Wracając jeszcze na chwilę do opisu klas, sugeruję, by po wejściu w opis, można było bezpośrednio z niego przejść do opisu awansu wybranej klasy. Dodatkowo w opisach awansów klas VIP oraz premium widnieje opis "Awansuje z: Brak" co widać na screenie poniżej.  

24waoba.png

Już kiedyś o tym pisałem, jednak się powtórzę. Proponuję zablokować rzucanie fleshy na okres przynajmniej 5 sekund. Chodzi o to, że są one rzucane zaraz po rozpoczęciu rundy na resp przeciwnika, oślepiając w ten sposób całą drużynę. Nie dotyczy to klasycznych/dużych map, gdzie dobiegnięcie do przeciwnika te kilka sekund zajmuje, jednak są także wyjątki, i nie chodzi tutaj tylko o małe mapy. Wykorzystywane jest to także np. na de_eldorado, gdzie gracze wykorzystują płot oddzielający respy graczy i rzucają przez niego fleshe. Przejdźmy dalej. 

Misję "Scouter" (IV akt), która polega na zabiciu 20 przeciwników, zalicza również z innych broni. Do misji "Sokole Oko" (IV akt), zdobądź Eagle Eye i zabij 6 osób z perkiem kamuflaż, jedynym warunkiem jakim należy spełnić jest zabicie przeciwnika z kamuflażem. Eagle Eye nie jest wymagany.  Jedna z misji z IV aktu, prawdopodobnie 2, jednak dokładnie nie pamiętam, w każdym bądź razie polega ona na zabiciu 16 kapitanów headshotem, a taka klasa nie występuje na serwerze. Jak mniemam chodzi o sokole oke, jednak nawet zabijając tę klasę w klatę misję zalicza - do poprawy. 

Luźna propozycja klasy :

Klasa : Kameleon

Statystyki według uznania

Bronie : Famas, Galil

Opis : Gdy używa Famasa wygląda jak CT, gdy używa galila wygląda jak TT. 

Awans :

Klasa : Partyzant

Statystyki według uznania

Bronie : Famas, Galil

Opis : Gdy używa famasa, wygląda jak CT, gdy używa galila, wygląda jak TT,  twoja widoczność spada do 70. 

Na koniec, sugestia dotycząca perku "Duch Kaprala" . Myślę, że ciekawą modyfikacją perku by było dodanie możliwości ponownego użycia perku. Podczas trwania umiejętności (przechodzenie przez ściany przez 10 sekund) ponowne użycie perku skutkowało by zatrzymaniem umiejętności. 

 

Edytowane przez Ryolith

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No i awans piromana (pirotechnik) nie rózni się niczym od piromana :d

Napisane przez hardy, .

Pirotechnik dostaje dodatkowe +2ODMG z He (za każdym razem jak rzuci, czyli minimalna wartość z HE jaką może zadać to jest 20), tylko opis nie pokazuje co jest dalej, pracujemy nad tym.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za wypisanie błędów.
Wszystkie z nich mam już zanotowane i trwają aktualnie nad nimi prace.

Co do klasy, jak i perku,  zostawiam Was z nimi do refleksji, będę obserwować ten temat, więc jeżeli zapadnie opinia, czy chcecie ją ujrzeć na serwerze, czy też nie.

Z pozdrowieniami, hardy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No co do klasy i perku to moim zdaniem spoko pomysł, przy awansie można by dodać jeszcze +5dmg z obu broni. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Klasa sama w sobie dobra ale bym inaczej zasugerował :

Int:0

Hp:10

Wytrzymałość:5

Kondycja: 5

Famas jako CT, galil jako TT,  widoczność 180

A awans: 

Int:0

Hp:20

Wytrzymałość:5

Kondycja:10

M4 jako CT , AK jako TT, widoczność 90 +5dmg z broni, + dodatkowy skok

 

Co o tym myślicie?

A co do perku "duch kaprala" to bylo by super :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, K1NG.! napisał:

Klasa sama w sobie dobra ale bym inaczej zasugerował :

Int:0

Hp:10

Wytrzymałość:5

Kondycja: 5

Famas jako CT, galil jako TT,  widoczność 180

A awans: 

Int:0

Hp:20

Wytrzymałość:5

Kondycja:10

M4 jako CT , AK jako TT, widoczność 90 +5dmg z broni, + dodatkowy skok

 

Co o tym myślicie?

A co do perku "duch kaprala" to bylo by super :)

Jedyne co bym zmienił to bronie przy awansie, m4 + ak ma już buntownik/awanturnik. Moim zdaniem powinien zostać famas (nie ma żadnej klasy z tą bronią) i do tego dać mp5/m4. Galil jest rzadko grywalny więc faktycznie możnaby go tutaj zamienić 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2019 o 03:47, UBIS napisał:

Jedyne co bym zmienił to bronie przy awansie, m4 + ak ma już buntownik/awanturnik. Moim zdaniem powinien zostać famas (nie ma żadnej klasy z tą bronią) i do tego dać mp5/m4. Galil jest rzadko grywalny więc faktycznie możnaby go tutaj zamienić 

W zamyśle miałem, by klasa miała ubranie CT z bronią dostępną jedynie dla anty terrorystów, adekwatnie z ubraniem TT. Jednak decyzja nie należy do mnie. 

Kolejna porcja, tym razem skromnie:

Przetrzymując perk "Odznaka VIP" do następnej rundy, dostajemy dodatkowy skok, który działa do końca mapy nawet po wyrzuceniu perku (nie wiem czy działa to również dla graczy VIP).

To samo z perkiem "Księga Premium", tylko w tym przypadku do końca mapy zostaje nam klasa premium. 

Posiadając perk "Moc Terminatora" jesteśmy w stanie wyrzucać bronie graczy ze swojej drużyny.

Proponuję, by przy otrzymaniu oferty wymiany perkiem, było napisane, jaki perk gracz posiada. 

Edytowane przez Ryolith

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gdy przeciwnik posiada umiejętność odbicia pocisku (perk "Pancerz Neomexowy" lub umiejętność klasy) Narkoman jest w stanie zatruć samego siebie.

Atut "Szpieg" nie działa.

Odbicie pocisku na klasie Zmartwychwstaniec (awans sanitariusza) jest zbugowane. Podczas oddawania strzału w przeciwnika, pocisk odbija się w nas, zabierając nam HP (mimo, iż przeciwnik nie posiada umiejętności odbicia pocisku)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.