Skocz do zawartości
Monsterek

Problem z teamspeakiem.

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem formata w sobotę, normalnie przez te dni do wczoraj teamspeak działał super. Teraz łączy się tylko z serwerem cs-creativ, ale inne już nie

1.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Karko85 napisał:

Próbowałeś reinstalować? I jakiego masz windowsa? 

Próbowałem, win 10.

Godzinę temu, Zerni napisał:

Spróbuj wejść w ustawienia TS3 >> Security >> Clear cache

Próbowałeś reinstalować program?

Robiłem to, lecz nie pomogło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Flash

Teamspeak mojego kolegi, wszystkim kto dołącza działa. Wszelkie adresy IP usunąłem ze względu na reklame.

20 paź 2018 08:08:52    TSDNS    Info    A/AAAA DNS resolve unsuccessful, "-" DNS server returned answer with no data    
20 paź 2018 08:08:52    TSDNS    Info    A/AAAA DNS resolve unsuccessful, "-" DNS server returned answer with no data    
20 paź 2018 08:08:52    TSDNS    Info    A/AAAA DNS resolve for possible TSDNS successful, "tsdns.pl" 
20 paź 2018 08:08:52    TSDNS    Info    SRV DNS resolve unsuccessful, "_tsdns._tcp. -" DNS server returned answer with no data    
20 paź 2018 08:08:52    TSDNS    Info    SRV DNS resolve successful, "_ts3._udp.-" =(h: -)    
20 paź 2018 08:08:52    TSDNS    Info    A/AAAA DNS resolve successful, "-" 
20 paź 2018 08:08:52    ClientUI    Info    Lookup finished: ip= - port=10545 query= - error=0    
20 paź 2018 08:08:52    ClientUI    Info    Resolve successful: -  
20 paź 2018 08:08:52    ClientUI    Info    Initiating connection: -  
20 paź 2018 08:08:53    ClientUI    Info    Connect status: Connecting    
20 paź 2018 08:08:53    TSDNS    Info    TSDNS queried unsuccessfully - 
20 paź 2018 08:08:53    TSDNS    Info    No TSDNS found    
20 paź 2018 08:08:55    Newsticker    Info    Newsticker next check: niedz. lis 25 21:32:53 2018    
20 paź 2018 08:08:58    ClientUI    Info    Connect status: Disconnected    
20 paź 2018 08:08:58    ClientUI    Info    Failed to connect to server, want autoreconnect = 0    
20 paź 2018 08:09:05    Newsticker    Info    Newsticker next check: niedz. lis 25 21:32:53 2018    

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że są problemy z połączeniem z winy Twojego dostawcy internetu, może używa przedpotopowych serwerów.

Druga opcja to

Wina leży po stronie routera że na wyrywkowe serwery na konkretnych lokalizacjach pakiety udp są cięte.

Zaktualizuj sobie firmware w routerze, na 80% pomoże.

Napisane przez Flash, .

I daj znać czy działa :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.