Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

- Na klasie Dzin poprawiono bug z 20% więcej otrzymywanego expa

- [UPGRADE] Klasa Dzin

  • na nożu może wylosować 3 razy item (dawniej szybkość)
  • zamiast specjalnej broni +50 jednostek szybkości (dawniej 10)
  • zamiast 1.5 dmg z deagle dostaje M4A1 na początku rundy

- [REPAIR] Klasa Tytan

  • Naprawiono questy
  • Dodano ponownie cooldown po użyciu błyskawicy, tym razem na 3 sekundy

- Podczas znalezienia diamentu ujawni nam się informacja by zamienić go na kamienie nim zniknie

- [REAPIR] Klasa Palladyn

  • Naprawiono magiczne pociski tak by zużywało je dopiero po trafieniu w przeciwnika

- [REPAIR] Item Fortuna Gheeda

  • Naprawiono nieśmiertelność gdy przeciwnik atakuje Dagonem
  • Naprawiono nieśmiertelność gdy przeciwnik atakuje z kuszy

- [REPAIR] Artefakt Sandały Jezusa

  • Na pierwszym ulepszeniu dawały 60 zamiast 30 speeda - poprawione

- Przestawiono tryb banowania w /voteban na IP i jednocześnie naprawiono by gracz ponownie nie wchodził na serwer po kicku

- /chatmute - działa tak samo jak /mute tyle, że na sayu

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

- [NERF] Item Taniec Ostrza

  • Wytrzymałość itemu zredukowana z 300 na 100

- Usunięto item Knife Of Gods

- [UPGRADE] Klasa Kaplan

  • Odblokowano /bank
  • Usunięto moc stawiania ścianek
  • Usunięto moc po naładowaniu na nożu
  • Dodano mu totem leczący (10HP + inteligencja x2  np. w przypadku posiadania 30 inta, totem leczy nas po 80 hp)

- [REPAIR] Skrytobójca

  • Poprawiono quest z zabijaniem na niewidzialności (zalicza misje na itemach ring/stalkers paczka)

- [UPGRADE] Jasnowidz

  • Usunięto ładowanie na nożu
  • Dostaje AK47 na początku rundy

- Usunięto itemy

  • Dagon I
  • Dagon II

- Na itemach z dagonem ustawiono bazowy DMG ustawiony na 30. Przy 0 inta uderzmy z dagona 30

- Przy zakładaniu gildii, przed wpisaniem nazwy wyskakuje informacja, która informuje nas, że zostanie zabrane nam 75 lvli

- [NERF] Artefakt Święty Graa

  • Zredukowano hp z 150 na 100 na najwyższym poziomie
  • Na przed najwyższym 90
  • Na Dużej miksturze 70

- [NERF] Klasa Zabójca

  • Zablokowano możliwość korzystania z innych broni niż pistolety i awp

- Dodano nowy artefakt

  • Zniszczony Amulet - daje 5 hp co 5 sekund
  • Amulet - daje 10 hp co 5 sekund
  • Nadzwyczajny Amulet - daje 15 hp co 5 sekund
  • Magiczny Amulet - daje 20 hp co 5 sekund
  • Talizman - daje 25 hp co 5 sekund

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

- Dodano nowe mapy

  • de_dust2_2009
  • de_dust2_long_2012
  • de_NewYork
  • de_skidrow_2010
  • de_racetownz
  • de_perfect_inferno
  • aim_assault

- Naprawiono bugowanie arefaktów

- Naprawiono bug z błędnym pokazywaniem zadanych obrażeń z mocy typu kusza, piorun

- Usunięto mapy

  • de_dust4ever
  • de_cpl_mill
  • de_tuscan
  • de_hell

- Klasa Ninja

  • Zablokowano granie tą klasą na mapie aim_assault

 

lista map, na których ninja jest zablokowany:

  • cs_wiocha
  • aim_assault
  • fy_pool_day
  • aim_crazyjump

- [REPAIR] Klasa Zdrajca

  • Magiczne pociski już nie znikają gdy trafimy w ziemie lub inny byt

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

- [UPDATE] Klasa Mag Lodu

  • Usunięto odporność na zatrucie
  • Dodano odporność na fleshe
  • Dodano 1/15 na spowolnienie przeciwnika

- Modernizacja gildii tj. przy wpłacaniu expa nie możemy przekroczyć danej ilości tj. 25 poziom tak by nie było szybkiego dropienia na itemach do 25 lvla. Czyli w skrócie nie zejdziemy poniżej 25 lvla po wpłacie.

- Dodano nowy item Niewrażliwość - odporność na 1/x z broni

- Dodano nowy item Frost - 1/x szans na zamrożenie przeciwnika

- [REPAIR] Klasa Zdrajca

  • Naprawiono magiczne pociski (działają tak samo jak na Palladynie)
  • Magiczne pociski nie działają gdy mamy item Head Master itp.
  • Nie oślepia już Maga Lodu

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

24.09.2018 (poniedziałek)(w godzinach popołudniowych)

  • reset lvl
  • reset gildii
  • reset /top15
  • aktualizacja silnika

Informacje o zmianach na serwerze wrzucę jutro na wieczór lub w poniedziałek przed resetem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • [Klasa Dzin] Może wylosować już normalnie 3 itemy na runde
  • [Klasa Cyklop] Cyklop poprawiony, w cialo nie mozna mu zadac wiecej niz 80 obrazen
  • [Klasa Mag Lodu] Pociski oslepiajace juz go nie oslepiaja,  fleshe to samo - jeszcze dokładnie do sprwadzenia
  • [Klasa Szaman] Jeżeli jesteśmy martwi to nie damy rady postawić miny
  • [Item Dagon] po uzyciu dagona nie resetuje sie int
  • [Klasa Ninja] nie mozna wziac ninjy na fy_snow
  • Poprawiono sciezki modeli tak aby szybciej sie pobieraly pliki z serwera
  • Bonusy gildii od teraz daja po 5 hp za punkt
  • zaktualizowano opis vip
  • [Ninja] Zostal przeniesiony do frakcji premium
  • Misja na Zabojcy gdzie trzeba zadac 10k dmg z xm zostala zmieniona na misje zabij 10 osob hs z awki
  • Na klasie andariel ustawiono limit ladowania trujacych pociskow na 100

 

Planowałem większy update ale póki co nie ma zbytnio czego aktualizować.

Mój cel to zmiana misji i dodanie sporo nowych.

Klasa Iron Man nie została wprowadzona. Po wielu konsultacjach z administracją doszliśmy do wniosku, że to nie będzie w żaden sposób grywalna klasa więc nie ma sensu jej dodawać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • [Artefakt] Poprawiony speed na artefakcie Sandały
  • Zaktualizowano opis misji Archmen
  • [Klasa Szaman] Na starcie rundy dostaje 2 miny (dawniej 3), co 20 sekund dostaje dodatkową minę, zwiększony dmg z miny na 30 (dawniej 5), co 15 sekund leczy cały team po 20 hp

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

[BUGI]

  • Poprawiono menu z informacjami o nożach
  • Umiejętność stawiania granatów-pułapek oraz cichego chodzenia klasy Strażnik już nie zostaje do końca mapy nawet gdy zmienimy klasę na inną.
  • Item Big Bag Gold został zablokowany na klasie Kapłan.
  • Zabójca już może używać flashów i smoke'ów
  • Odblokowano Scouta na Zabójcy
  • Podpalenie na klasie Blamethar zostało naprawione

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • Dodano 5 sekund blokady od startu rundy na rzucanie HE
  • Dodano 3 sekund blokady od startu rundy na rzucanie Flashy
  • Usunięto model AWP na klasie Zabójca
  • Naprawiono magiczne pociski na Palladynie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

[KLASY]

  • Klasa 'Mag Lodu' - Naprawiono odporność na oślepienie
  • Klasa 'Druid'
                    Startowe HP: 135
                    Skasowano mu P90 i dodatkowe DMG z niego
                    Dodano mu +5DMG do M4A1
                    Leczenie zwiększono z 7HP na 10HP co 5 sekund
  • Klasa 'Kaplan'
                    Skasowano mu zjadanie umarłych, zostawiono na /noze wskrzeszenie teamu
                    Trwa sprawdzanie misji - być może za niedługo jakaś zmiana
                    Naprawiono mu odporność na 1/x z broni
  • Klasa 'Zdrajca'
                    Ładowanie: Zamiast Pocisku, to szybkość
  • Klasa 'Wojownik'
                    Dwa dodatkowe skoki
                    Zmniejszono odbicie pocisku do 1/8
                    Ładowanie: Zamiast Magicznego Pocisku, dodano mu Pancerze (max. 2)

 

Zmiany nie zostały jeszcze wprowadzone na serwer.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • Klasa 'Lesny Elf'
                    Dodano mu +5DMG z AK47
                    Ładowanie: Losuje przedmioty (max 2)
  • Klasa 'Andariel'
                    Zrobiono tak, aby trujące pociski były od początku rundy, bez ładowania
                    Co 30 INT dostaje dodatkowy pocisk, startowo ma ich 2
                    Na nożu ładuje zmniejszoną widzialność (max 1x na rundę)
  • Klasa 'Pajak' - skasowana
                    Zamiast niej dodano klasę 'Rzeznik'
                            Bazowe HP: 170
                            Może używać tylko noża, pistoletów
                            Obrażenia z noża: 5x
                            Nie słychać jego kroków
                            Zmniejszona widoczność (tak jak na Lowcy Demonow)
                            Na nożu ładuje szybkość
                            Odporny na korzenie oraz 1/x z broni
                            Posiada dwa dodatkowe skoki
  • Klasa 'Berserker'
                    Skasowano Anty-Archy
  • Klasa 'Rycerz Smierci'
                    Bazowe HP: 115
                    Skasowano mu Wysysanie HP
                    Zmieniono z 4 skoków na 3
                    Skasowano Zjadanie i Ożywianie
                    Zmniejszono z 1/4 na 1/8 odrodzenia się po śmierci
  • Klasa 'Palladyn'
                    - Startowe HP: 135
                    - Regeneracja 12hp/5s
                    - Dodano mu odnowę magazynku za zabójstwo

[ITEMY]

  • Dodano item 'Bicz' - daje +5 DMG +5 redukcji obrażeń oraz 1/12 na wyrzucenie broni. /250 wytrzym.
  • Dodano item 'Palasz' - daje +10 DMG +10 redukcji obrażeń oraz 1/8 na wyrzucenie broni. /250 wytrzym.
  • Dodano item 'Oko Podziemia' - Widzisz niewidzialnych  Czas działania 5s. /100 wytrzym

/ARCHY/

  • Najs Arch angel wings - skasowane

/Kradziez Zycia/

  •          Duzy Zab Vampira - ustawiono na +10 do wysysania
  •          Zab Vampira - ustawiono na +5 do wysysania
  •          Maly Zab Vampira - ustawiono na +3 do wysysania
  •          Vampyric Aura - ustawiono na +15 do wysysania
  •          Wampiryczny Zdrajca - skasowano
  •          Blade - skasowano

/Boxy/

  •          Small Box - ustawiono na +10 statow
  •          Medium Box - ustawiono na +15 statow
  •          Large Box - ustawiono na +20 statow
  •          Extreme Small Box - skasowano
  •          Extreme Medium Box - skasowano
  •          Extreme Large Box - skasowano
  •          Extra Box - ustawiono na +30 statow
  •          Extra Pack - skasowano

/Bagi/

  •          Duza Zlota Torba - skasowano
  •          Big Gold Bag - ustawiono od 4000+ złota w zwyz, max do 8000
  •          Big Gold Bag Ninja - ustawiono od 4000+ złota w zwyz, max. do 8000

/Dagony/

  •         Dagon III - skasowano
  •         Dagon IV - skasowano

/Dodatkowy DMG/

  •         Armageddon - skasowano
  •         Ciezkie Naboje - skasowano
  •         Magneto - skasowano
  •         Great Pack Low Lvl - ustawiono wytrzymalosc na 150
  •         Madness - ustawiono wytrzymalosc na 150
  •         SQN - skasowano

/Nieśmiertelność

  •         Fortuna Gheeda - zastąpiono itemem "Fortuna" - losowo trafiasz na 1-4s nieśmiertelności
  •         Soldier Of Fortune - zmniejszono do 5s.

/Dodatkowe HP/

  •         Vip Paczka Hp - skasowano
  •         Hardened Ring - Skasowano

/Dodatkowy SPEED/

  •         Koks - skasowano

[ARTEFAKTY]

 

/ Wysysanie HP /

  •         Maly Wampir - Wysysa 2HP
  •         Wampir - Wysysa 4hp
  •         Duzy Wampir - Wysysa 6hp
  •         Lord Wampirow - Wysysa 8HP
  •         Hrabia Dracula - Wysysa 10HP

/ Dodajacy +DMG /

  •         Gumowe Naboje - Zadaje +2DMG
  •         Tytanowe Naboje - Zadaje +4DMG
  •         Diamentowe Naboje - Zadaje +6DMG
  •         Boskie Naboje - Zadaje +8DMG
  •         Piekelne Naboje - Zadaje +10DMG

/ Dodajacy redukcje obrazen /

  •         Kamizelka Kuloodporna -  -4DMG
  •         Ubranie Matrix - -6DMG
  •         Kolczuga - -8DMG
  •         Boski Napiersnik - -10DMG
  •         Zbroja Spartakusa - -12DMG

/ Zwiekszajacy HP /

  •         Mala Miksutra Zycia - +30HP
  •         Mikstura Zycia - +60HP
  •         Duza Mikstura Zycia - +80HP
  •         Boskie Zycie - +90HP
  •         Swiety Graal +100HP

/ Zwiekszajacy Movement /

  •         Buty Predkosci - +30 speeda
  •         Ulepszone Buty Predkosci - +50 speeda
  •         Boskie Buty - +70 speeda
  •         Buty Czarnoksieznika - +90 speeda
  •         Skrzydlate Buty - +110 speeda

/ Zwiekszajacy Krytyka /

  •         Przeszywajace Naboje - 2% krytyka
  •         Krytyczne Naboje - 4% krytyka
  •         Mistrz Przeszywania - 6% krytyka
  •         Mistrz Krytycznych Strzalow - 8% krytyka
  •         Ojciec Chrzestny - 10% krytyka

 

/ Korzenie /

  •         Drzewiec - 1/12
  •         Ent - 1/10
  •         Pnacza - 1/8
  •         Pan Lasu - 1/6
  •         Wladca Lasu - 1/3

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
[KLASY]
  • Klasa 'Andariel'
            Dodano mu ładowanie na nożu mniejszej widoczności, do tego samego poziomu jak ma Zabojca oryginalnie
  • Klasa 'Rzeznik'
            Poprawiono mu misje:
                            Misja z XM(pompa) - zamieniona na 15k DMG z USP
                            Misja z 75 killami z M4/AK47 - zamieniona na 75 killi z noża
                            Misja z 10 zabiciami ze scouta - Zabij z glocka 120 osob

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

[KLASY]

  • Klasa "Ninja" - Noze:
            Black Machete - +30 speed / 1.25 większy DMG
            Magma Blade - 1.5 większy DMG
            Creative Best Black Sword - 1.5 większy DMG / 14% szansa na krytyk
  • Klasa 'Tytan' - przerobiono błyskawice, gdyż nie dało sie nimi trafic, tak samo traciliśmy je, gdy trafiliśmy np. w ścianę. Od teraz błyskawice zabiera nam tylko wtedy gdy trafimy w gracza
  • Klasa 'Berserker'
            - Zmniejszono mu ilość rakiet z 4 na 2
            - Zmniejszono mu ładowanie HP ze 100 na 50

[SERWEROWE]

  • Dodano automatyczne eventy na chacie w których wygrany zdobywa 5 kamieni. Eventy włączają się dopiero powyżej 10 graczy na serwerze
  • Wgrano nowe roundsoundy
  • Gdy mamy item "Twardy Baniak", to "Head Master" i "Head Hunter" na nas już nie działają

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.