Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

REGULAMIN FORUM

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1.1 Niniejszy regulamin określa ogólne zasady korzystania z serwisu Cs-Creativ.pl i w związku z tym jest wiążący dla wszystkich Użytkowników korzystających z portalu.
1.2 Rejestrując się w serwisie Cs-Creativ.pl, automatycznie oświadczasz, że znasz treść regulaminu i zdajesz sobie sprawę z konsekwencji jego nieprzestrzegania.
1.3 Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj - https://cs-creativ.pl/privacy/
1.4 Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. 
1.5 W serwisie obowiązuje ustawa z dnia 4 lutego 1994 na temat praw autorskich i praw pokrewnych. 
1.5 Zakazuje się publikowania treści, które łamią polskie prawo. 
1.7 Każdy użytkownik korzystający z serwisu, ma obowiązek posiadania tylko jednego konta. 
1.8 Nick, którym użytkownik posługuje się na forum nie może być: obraźliwy, łamać polskiego prawa oraz nie może reklamować innych serwisów. 
1.9 Obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania innych stron o podobnej tematyce do naszej. 
1.10 Obowiązuje bezwzględny zakaz znieważania innych osób, tzn.: obrażanie, wyśmiewanie, poniżanie, rozpowszechnianie zdjęć. 
1.11 Każdy użytkownik ma obowiązek szanować Administrację serwisu Cs-Creativ.pl 

2. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU:
2.1 Każdy temat powinien być założony w dziale do tego przystosowanym. 
2.2 Na forum można przeklinać - ale należy robić to z głową i nie przesadzać. 
2.3 Każda wypowiedź powinna być napisana zgodnie z zasadami poprawnej polszczyzny. 
2.4 Nie wolno publikować wypowiedzi, które nic nie wnoszą, a ich jedynym celem jest tzw. “nabijanie postów”. 
2.5 Odświeżanie tematu jest możliwe - ale dopiero po 48 godzinach od ostatniego posta. 
2.6 Pisząc post, pamiętaj o tym, aby nie nadużywać edycji tekstu. 
2.7 W prośbach o odbanowanie, prawo do wypowiedzi mają: Autor tematu, Admin banujący, Administracja Cs-Creativ.pl oraz osoby, których zdanie wnosi coś do werdyktu - poprzez np. rozpisanie demka, czy podanie konkretnych dowodów. 
2.8 W skargach, prawo do wypowiedzi mają: Autor tematu, Osoba oskarżona, Administracja Cs-Creativ.pl oraz osoby, które mają dowody, były świadkami, albo ich wypowiedź okaże się pomocna. 
2.9 Jeżeli wypowiedź na forum łamie regulamin - użyj opcji zgłoś. 
2.10 Użytkownicy nie są od upominania i poprawiania innych osób - Do tego została powołana Administracja Cs-Creativ.pl. Jeżeli wypowiedź powinna zawierać coś dodatkowo - poinformuj o tym fakcie jej autora poprzez prywatną wiadomość. Jeżeli wypowiedź łamie regulamin, zastosuj się do punktu 2.9

3. PODANIA:
3.1 Podanie można napisać tylko wtedy, gdy spełniamy wszystkie wymagania. 
3.2 Gdy podanie zostanie rozpatrzone negatywnie, następne możemy napisać dopiero po minięciu siedmiu dni. (Siedem dni liczone od odrzucenia, nie złożenia
3.3 Osoba składająca podanie może się w nim wypowiedzieć, ale tylko raz. 
3.4 W podaniu istnieje możliwość głosowania tylko i wyłącznie na TAK oraz NIE. Każdy inny wybór jest traktowany jako nieuzasadniony.
3.5 Wypowiadając się w podaniu musimy uzasadnić swoją wypowiedź minimum dwoma argumentami. 
3.6 Jeżeli jakiś powód w podaniu (Np. brak konta steam) jest przedstawiony jako minus, a wymagania jawnie nie określają, że jest obowiązkowy, taki powód nie jest uzasadniony. 
3.7 Kopiowanie cudzej wypowiedzi/Cytowanie/Wypowiedź "Powody wyżej" - nie jest traktowane jako uzasadnienie. 
3.8 Posiadając jedno aktywne podanie, nie można złożyć kolejnego. 
3.9 Każda osoba wypowiadająca się w podaniu ma obowiązek mieć przegrane na serwerze minimum 10 godzin oraz 8 godzin w ostatnim tygodniu. Osoby, które nie grają na serwerze, a udzielają odpowiedzi będą karane. 
 

4. SYSTEM REAKCJI:
4.1 Obowiązuje bezwzględny zakaz upraszania się o reakcję.
4.2 Obowiązuje bezwzględny zakaz nabijania reakcji.
4.3 Obowiązuje bezwzględny zakaz bezsensownego rozdawania reakcji.
 

5. PROFIL UŻYTKOWNIKA:
5.1 Każdy avatar musi mieć maksymalne rozmiary 250v250.
5.2 Avatar musi spełniać wszystkie podpunkty regulaminu. 
5.3 Sygnatura może posiadać tylko 1 grafikę, która nie przekracza wymiarów 500v200. 
5.4 Dane w profilu muszą spełniać wszystkie podpunkty regulaminu. 
5.5 Muzyczka profilu musi maksymalnie ważyć 2MB i nie być dłuższa niż 3 min. 
5.6 Jeżeli użytkownik chce by usunięto jego konto z forum to ma do tego pełne prawo, a administrator jest zobowiązany je usunąć na jego żądanie.
 

6. ZAŁĄCZNIKI:

6.1 Załącznik nie może posiadać wirusów. 
6.2 Załącznik musi spełniać wszystkie podpunkty regulaminu. 
6.3 Załącznik nie może przekraczać więcej niż 10 MB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.