Skocz do zawartości

Setkaa

Premium

Other groups

Opiekun TS3

2 obserwujących

O Setkaa

  • Tytuł
    Współpracownik
  • Urodziny 1996.11.04

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Olszyna
  • Platforma
    Steam
  • Nick na serwerze
    Setkaa

Ostatnie wizyty

2 711 wyświetleń profilu

Setkaa's osiągnięć

Współpracownik

Współpracownik (5/14)

  • Medal za służbę 2020
  • Złoty lew!
  • Aktywny
  • Bardzo lubiany
  • Pierwszy post

Ostatnie odznaki

248

Reputacja

  1. To ze kanaly sa ukryte to nie znaczy ze nikt nie pomoze. Kanal czekam na administracje ts3 jest podpiety pod bot i wystarczy ze wejdzie to kazdy z nich dostepny dostaje poke z automatu. Jak ktos bedzie nadmiernie skakal po tym kanale by denerwowac administracje dostanie bana bo nie po to on jest podpiety pod tego bota by lazic w ta i spowrotem. Temat niech bedzie jeszcze otwarty zobaczymy co inni napisza.
  2. Setkaa

    przyjęta skiny

    Dodanie rozpiski skinow na forum jak i z cs:go tak z cs 1.6 bo zawsze jest dylemat ktory z czego jest i trzeba sprawdzac wszystkie jakie sie ma z ktorego cs'a sa @ARGEN2 @Alergon
  3. Najlepszy Właściciel: @dredek Najlepszy członek Administracji: @BeN!u. Najlepszy Moderator: @Punkie Najlepszy Redaktor: Najlepszy członek UBTeam: @Bacior Najlepszy Właściciel Serwera: @K1NG.! Najlepszy Opiekun Serwera: @Alergon Najlepszy Admin Serwera: @Biegam na Shifcie Najsurowszy członek Administracji: Najsurowszy Admin Serwera: Największy farciarz na serwerze: Serwer miesiąca: COD 350 Największy spamer na forum: Największy spamer na chatboxie: Największy podrywacz: Największy kozak: Największy leń: @virek Największy No-Life na forum: Największa fajtłapa forum: @Ajin Największy prowokator: @virek Największy ulaniec: @Ajin Największa maruda na sieci: @Ajin Najbardziej kulturalna osoba: Najbardziej wulgarna osoba: @Ajin Najbardziej pomocna osoba: @BiałyWilk Najbardziej pracowita osoba: @Piotr Najbardziej kreatywna osoba: Najbardziej zaangażowana osoba: Najbardziej atencyjna osoba: @3.5 karrat Najbardziej wpływowa osoba: Najbardziej agresywna osoba: @Ajin Najbardziej niedoceniana osoba: Najbardziej lubiana osoba: @K1NG.! Najbardziej towarzyska osoba: @BiałyWilk Mistrz ciętej riposty: Najlepszy grafik: Osoba godna zaufania: Osoba z klasą: Wieczny urlopowicz: Alkoholik miesiąca: @Ajin Dziewczyna miesiąca: Chłopak miesiąca:
  4. Setkaa

    ts3 Niesłuszny ban

    sytuacja ogarnieta juz wiecej czegos takiego nie bedzie a dana osoba dostala perma na ts
  5. Na tak wiek gt wszyscy znaja ogarniety steam i duzp innych rzeczy na ++++++++++
  6. Setkaa

    przyjęta Gildie

    Propozycja polega na tym by rozwinac jakos system gildi bo aktualnie malo co sensu ma owy system. Np. Zrobic 10lv gildi na takiej zasadzie ze trzeba wplacac expa. Przeskok po osiagnieciu danej ilosci expa by zwiekszyc lv gildi bedzie trzeba zaplacic w zlocie. Np: Z 1 na 2lv - 2k zlota i tak co lv koszt w zlocie x2 Zostawienie opcji ze co dany lv exp od gildi ma bonus "x" czyli np: 1lv - x1.2 / 2lv - 1.4 i tak by na max lv gildi bylo exp x3 a zrobienie tego tez troche zajmnie. Kazdy lv daje 1pkt by mozna bylo rozdac do statystyk typu : - obrazenia - zwinnosc - hp - max 1pkt do opcji wieksza szansa o 5% na zdobycie many - max 1pkt do opcji wieksza szansa o 10% na zdobycie golda Ewentualnie czekam na jakies jeszcze inne propozycje jak to mozna by bylo urozmaicic bo rozgrywka trwala dluzej jesli chodzi o gildie
  7. jest do tego runa ktora daje szybsze ladowanie umek klasy na kosie
  8. Setkaa

    przyjęta kanał

    Propozycja przyjęta.
  9. Setkaa

    przyjęta kanał

    premki i vipy nie maja omijania hasla i range zrobie dzisiaj wieczorem
  10. Setkaa

    Nowy AmxBans | Reset Banów

    czyli kolejny czas zaczac uzerac sie z debilami odpalonymi ktorzy wtedy dostawali bany po 3/4 miechach to teraz to juz wgl bedzie pol roku wnerwiania sie
  11. Setkaa

    ts3 skarga - bialywilk

    SKARGA ODRZUCONA Jeśli nie zgadzasz się z decyzją moderatora, zgłoś ten post.
  12. Setkaa

    odrzucona Exp od serwera

    ogolnie to tylko pomysl co do expa to jeszcze mozna wszystko ustalic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.