Skocz do zawartości

GuCciBoy

Admin COD 4001
  • Liczba zawartości

    10
  • Wpisów na czacie

    8
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    3h 13m 41s

Reputacja

18

O GuCciBoy

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Gabriel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zębowice
  • Platforma
    Steam
  • Nick na serwerze
    GuCciBoy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. GuCciBoy

    Hasło na nick.

    Na tak zawsze myślałem, że jak ktoś kupuje premkę to ma hasło albo przynajmniej ja zawsze miałem xD
  2. GuCciBoy

    Prooopka

    Jestem ciekawy skąd możesz wiedzieć czy perki są w porządku gdy na serwerze byłeś raptem 200 minut z tego co pokazuje GT.Ja jestem na serwerze codziennie i widzę ile na serwerze jest granych perków. Wszystkich perków jest razem 52 z czego granych jest max 20 z tego co policzyłem takich co na 100% ludzie grają. Takie hp kill, hp plus i max nigdy nie bedą grane, ponieważ dodają jakiś marne od 200-300 hp gdy sama klasa z max hp dodanym ma 4k więc jeżeli te perki dodawały by 1k-2k hp ludzie by zaczeli nimi grać i jest wiele innych przykładów perków które z aktualnymi statystykami mają 0% grywalności.
  3. GuCciBoy

    Prooopka

    1. Z tego co wiem @Spr!Nt^^ się już tym zajmuje. 2.To zależy od @Spr!Nt^^ ale ja jestem na tak. Mogły być jakiś konkursik z klasami premium albo vipem na pare dni. 3.Bans został już przeniesiony. 4.Też jestem za tym by więcej dodać lub zmodyfikować aktualne tak samo perki. Pozdrawiam.
  4. Wszystkie klasy premium+vip na okres 100 dni = 50zł Przelew | PayPal | PSC Możliwość zakupu klas premium oraz vipa na zawsze! Cena do ustalenia z @Spr!Nt^^ W celu zakupu promocji lub usług poprzez przelew | PSC | PayPal należy skontaktować się do @Spr!Nt^^ GG: 43427867 Zakup poprzez sms można dokonać za pomocą /sklepsms na serwerze! 7 dni: 3,69zł SMS | 2,50zł Przelew | 3zł PSC 14 dni: 6,15zł SMS | 5zł Przelew | 6zł PSC 30 dni: 11,07zł SMS | 9zł Przelew | 10zł PSC 60 dni: 17,22zł SMS | 14zł Przelew | 16zł PSC 100 dni: 23,37zł SMS | 18zł Przelew | 20zł PSC 7 dni: 3,69zł SMS | 2,50zł Przelew | 3zł PSC 14 dni: 6,15zł SMS | 5zł Przelew | 6zł PSC 30 dni: 11,07zł SMS | 9zł Przelew | 10zł PSC 60 dni: 17,22zł SMS | 14zł Przelew | 16zł PSC 100 dni: 23,37zł SMS | 18zł Przelew | 20zł PSC 7 dni: 6.15zł SMS | 5zł Przelew | 6zł PSC 14 dni: 11,07zł SMS | 9zł Przelew | 10zł PSC 30 dni: 17,22zł SMS | 14zł Przelew | 15zł PSC 45 dni: 23,37zł SMS | 19zł Przelew | 20zł PSC 60 dni: 30,75zł SMS | 24zł Przelew | 25zł PSC 7 dni: 6.15zł SMS | 5zł Przelew | 6zł PSC 14 dni: 11,07zł SMS | 9zł Przelew | 10zł PSC 30 dni: 17,22zł SMS | 14zł Przelew | 15zł PSC 45 dni: 23,37zł SMS | 19zł Przelew | 20zł PSC 60 dni: 30,75zł SMS | 24zł Przelew | 25zł PSC 7 dni: 11,07zł SMS | 9zł Przelew | 10zł PSC 14 dni: 17,22zł SMS | 14zł Przelew | 15zł PSC 20 dni: 23,37zł SMS | 19zł Przelew | 20zł PSC 30 dni: 30,75zł SMS | 24zł Przelew | 25zł PSC 4 dni: 11,07zł SMS | 9zł Przelew | 10zł PSC 8 dni: 17,22zł SMS | 14zł Przelew | 15zł PSC 11 dni: 23,37zł SMS | 19zł Przelew | 20zł PSC 20 dni: 30,75zł SMS | 24zł Przelew | 25zł PSC 15 dni: 1,23zł SMS | 1zł Przelew | 1zł PSC 30 dni: 2,46zł SMS | 2zł Przelew | 2zł PSC 360 dni: 17,22zł SMS | 14zł Przelew | 15zł PSC Można zakupić dowolną ilość expa na wybraną klasę więc cena zależy od ilości expa. - Ciche chodzeni, dodatkowy skok w powietrzu - 50% większy exp niż zwykli gracze - Posiada dostęp do drugiego perku dla vipa - Zwiększone obrażenia o 40% z wszystkich broni - Napis ~~Vip~~ w tabeli wyników - ~~Vip~~ widoczny na liście /vips - Posiada prywatny czat, pełen magazynek za zabójstwo - Prefix przed nickiem - Dostaje pieniądze za podłożenie, rozbrojenie bomby oraz przetrwanie rundy - Przywitanie gdy wchodzi na serwer - 20% szans na zmartwychwstanie Wykonał: @GuCciBoy
  5. GuCciBoy

    klasy Klasy Premium+

    Inteligencja: 0 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 50 Bronie: Granat zaczepny, awp oraz deagle. Opis: Mało widoczny podczas kucania, 100% na zabójstwo z awp, 25% na zabójstwo z deagle. 3 rakiety oraz 1 dodatkowy skok. Inteligencja: 40 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 20 Bronie: Mp5navy Opis: Posiada dużą szybkostrzelność oraz 1/12 na wyrzucenie broni przeciwnikowi. Inteligencja: 0 Zdrowie: 60 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 50 Bronie: Fiveseven, usp, glock18 oraz granat oślepiający. Opis: Jest szybki, ma nieskończoność skoków, 1/8 na natychmiastowe zabicie, lekko niewidzialny. Inteligencja: 10 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 100 Kondycja: 50 Bronie: M249, deagle Opis: Posiada niewidoczność na nożu, "krowę" i 1/30 z niej, auto bh. Inteligencja: 30 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 50 Bronie: Mp5navy Opis: Posiada dodatkowe 20 obrażeń + inteligencja z MP5. Inteligencja: 50 Zdrowie: 100 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 200 Bronie: Granat dymny i błyskowy, aug oraz m4a1 Opis: Posiada 1/1 z noża (LPM i PPM), jest lekko niewidzialny, nieskończoność skoków, 1/8 na natychmiastowe zabicie z broni. Inteligencja: 0 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 40 Bronie: Scout Opis: Posiada niską grawitację, 100% na zabójstwo z scouta, szybki, mało widoczny, 2 skoki, auto bh. Inteligencja: 0 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 40 Bronie: Gail, m4a1 Opis: Widzi niewidzialnych, 1/7 z m4a1, odporny na headshoty oraz 2 skoki. Inteligencja: 10 Zdrowie: 60 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 40 Bronie: Granat zaczepny, xm1014, m4a1 Opis: Podczas kucania jest niewidzialny w 100%, 10% na zabójstwo z każdej broni, wyższy skok (Używanie awp na kucaczu grozi banem!!). Inteligencja: 0 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 70 Bronie: mp5navy Opis: Posiada 1 hp na stałe, niewidzialny w 100%, 1 rakieta, 100% na zabójstwo z noża(PPM), Zakaz używania perków. Wykonał: @GuCciBoy
  6. GuCciBoy

    klasy Klasy Awansowane

    Inteligencja: 0 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 40 Bronie: mp5navy Opis: Posiada 2 apteczki, 2 skoki, wskrzeszenie x2, 1/12 z mp5. Awansuje z Medyka (wymagany poziom: 1500). Inteligencja: 50 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 50 Kondycja: 50 Bronie: awp, deagle Opis: Posiada natychmiastowe zabicie z awp oraz noża (PPM) , 2 skoki. Awansuje z Snajpera (wymagany poziom: 1500). Inteligencja: 10 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 70 Bronie: nóż Opis: Posiada natychmiastowe zabicie z noża (PPM) , nie słychać jego kroków, mniej widoczny, 2 skoki. Awansuje z Komandosa (wymagany poziom: 1000). Inteligencja: 0 Zdrowie: 100 Wytrzymałość: 50 Kondycja: 50 Bronie: Granat zaczepny oraz dymny, m4a1 oraz ak47 Opis: Posiada Dodatkowe 70 obrażeń do każdej broni, nieskończoną amunicję oraz 1/12 z broni. Awansuje z Graves (wymagany poziom: 1500). Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 30 Bronie: Granat zaczepny, dymny, oślepiający oraz m249 Opis: Widzi miny oraz podczas kucania jest mniej widoczny. Awansuje z Obrońca (wymagany poziom: 1000). Inteligencja: 10 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 60 Bronie: Granat zaczepny, oślepiający oraz mp5navy Opis: Może stawiać swoje repliki które odbijają pociski x4 (Stawianie replik w przejściach grozi banem!!). Awansuje z Strażnik (wymagany poziom: 1000). Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: Mp5navy Opis: Posiada 4 rakiety które zadają 250dmg +inteligencja. Awansuje z Wsparcie ogniowe (wymagany poziom: 1000). Inteligencja: 0 Zdrowie: 80 Wytrzymałość: 100 Kondycja: 90 Bronie: Granat zaczepny, m4a1 oraz deagle Opis: Posiada +90 dodatkowych obrażeń z m4a1 oraz potrójny skok w powietrzu. Awansuje z Szturmowiec (wymagany poziom: 1000). Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 40 Bronie: M249 Opis: Posiada 4 błyskawice zadające 200dmg + inteligencja. Awansuje z Elektryk (wymagany poziom: 1000). Inteligencja: 50 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 50 Kondycja: 50 Bronie: Granat oślepiający, mp5navy, sg552 Opis: Posiada teleport (można używać co 12 sekund), wybucha po śmierci zadając 50 dmg +inteligencja, zwiększona szybkostrzelność broni. Awansuje z Mnich (wymagany poziom: 1500). Inteligencja: 0 Zdrowie: 80 Wytrzymałość: 80 Kondycja: 60 Bronie: M3. deagle Opis: Posiada 1/7 z m3 oraz nieskończoną amunicję. Awansuje z Rusher (wymagany poziom: 1000). Inteligencja: 50 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 50 Kondycja: 50 Bronie: Scout, deagle Opis: Posiada 50% szans na natychmiastowe zabicie z scouta oraz 100% z noża(PPM), 2 skoki. Awansuje z Najemnik (wymagany poziom: 1000). Wykonał: @GuCciBoy
  7. GuCciBoy

    przyjęty Podanie na Admina - GievonT

    Jestem na tak, widzę go często na serwerze, na plus mikrofon, wiek i kojarzę go już z dawna nawet chyba miał admina w tym czasie jak ja dawniej.
  8. GuCciBoy

    klasy Klasy Normalne

    Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 15 Bronie: mp5navy Opis: Posiada jedną apteczkę, 2 skoki, wskrzeszenie x 1 , 1/15 z mp5. Awansuje do: Wyszkolony Medyk (Wymagany poziom: 1500) Inteligencja: 50 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 50 Kondycja: 50 Bronie: Awp, deagle Opis: 1/2 na natychmiastowe zabicie z awp oraz noża (PPM). Awansuje do: Elitarny Snajper (Wymagany poziom: 1500) Inteligencja: 50 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 50 Kondycja: 50 Bronie: scout, deagle Opis: 1/3 na natychmiastowe zabicie z scouta oraz 1/2 z noża (PPM). Awansuje do: Elitarny Najemnik (Wymagany poziom: 1000) Inteligencja: 5 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 60 Bronie: deagle Opis: Natychmiastowe zabicie z noża. Awansuje do: Nocny Komandos (Wymagany poziom: 1000) Inteligencja: 10 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 20 Bronie: granat zaczepny oraz dymny, m4a1 i ak47 Opis: Posiada ograniczenie rozrzutu w broniach, 50 dodatkowych obrażeń z broni oraz 1/15 z każdej broni. Awansuje do: Elitarny Graves (Wymagany poziom: 1500) Inteligencja: 0 Zdrowie: 60 Wytrzymałość: 80 Kondycja: 60 Bronie: granat zaczepny, dymny, oślepiający oraz m249 Opis: Posiada "krowe", wytrzymały i szybki. Awansuje do: Generał (Wymagany poziom: 1000) Inteligencja: 10 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 60 Bronie: granat zaczepny, oślepiający oraz mp5navy Opis: Może stawiać repliki x2, które odbijają pociski (stawianie replik w przejściach grozi banem!!). Awansuje do: Camper (Wymagany poziom: 1000) Inteligencja: 0 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 0 Bronie: mp5navy Opis: Posiada 2 rakiety, których dmg zwiększa się z inteligencją. Awansuje do: Ogniotwór (Wymagany poziom: 1000) Inteligencja: 0 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: 6 Kondycja: 17 Bronie: granat oślepiający, mp5navy oraz sg552 Opis: Posiada teleport (można używać go co 7 sec), wybucha po śmierci zadając 25 dmg + inteligencja. Awansuje do: Szybki (Wymagany poziom: 1500) Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 50 Bronie: granat zaczepny, m4a1 oraz deagle Opis: 3 skoki, 60 dodatkowych obrażeń do m4a1. Awansuje do: Szturmer (Wymagany poziom: 1000) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 40 Bronie: sg552 Opis: Posiada 3 błyskawice (dmg zwiększa się razem z inteligencją). Awansuje do: Spawacz (Wymagany poziom: 1000) Inteligencja: 10 Zdrowie: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 55 Bronie: m3 Opis: Posiada 1/10 z M3. Awansuje do: Mistrz Rushu (Wymagany poziom: 1000) Wykonał: @GuCciBoy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.