Skocz do zawartości

BiałyWilk

Moderator Globalny

Aktualizacje statusu dodane przez BiałyWilk

  1. Yesik kiedy na prezesa lecisz? Skoro awanse były to czemuż ciebie nie ma na tej posadzie? 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. GooX

      GooX

      na tło 

    3. Karwosiu

      Karwosiu

      Zbyt wąskie gardło i mała kieszeń żeby mil zostać prezesem 

    4. Ziemniak

      Ziemniak

      On to moze zostac starszym makowca jedynie

  2. Kogo teraz banujemy? Bo myślę nad @ Yesik😘🤣🤣

  3. Dinar kuwejcki <333 To się nazywa piniądz XDD 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. ARGEN2

      ARGEN2

      12.40 proszę nie kłamać 

    3. Yesik

      Yesik

      12.42 ignoranci 

    4. nikusia

      nikusia

      I te wasze Dinary XD 

  4. "Kiedyś" – nie ma takiego dnia tygodnia.

  5. Każdy człowiek powinien żyć tak, by stanowić wzór dla innych.

  6. Polak co zabijasz moją siostrę na JB? XDD

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. BiałyWilk

      BiałyWilk

      No nie wiem czy wybacze haha

    3. PolakDuzy

      PolakDuzy

      najgorszy moderatorze przebacz mi

    4. BiałyWilk

      BiałyWilk

      Bujaj się teraz xDD 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.