Skocz do zawartości

DekuS

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Post ratio

    0.00
  • Wpisów na czacie

    5
  • Darowizny

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dawid
  • Lokalizacja
    Łódz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    Steam
  • Nick na serwerze
    DekuS

Ostatnie wizyty

43 wyświetleń profilu
  1. DekuS

    cod Bugi - temat zbiorczy

    Po awansie Szturmowca na Świeżaka są bugi: DMG z M4 pozostaje taki sam na Świeżaku jak był na Szturmowcu (sprawdzałem). W opisie Świeżaka pisze również ze jest +100 EXPA za trafienie w głowę NIE DAJE No i napisane tez jest ze ma 1/3 z HE też jest to do sprawdzenia bo rzucałem z 10x i nigdy nie zabiłem. @sesio @dredek
  2. DekuS

    cod Cod skrzynki

    Na Tak. Jednak szansa na drop to okolo 50% na 50% Drop ze skrzynki to exp i monety TYLKO. Monety 1-30 Exp 1-200 Nie mozemy zaśmiecać za bardzo gry i ulatwiac taka ilosc monet bd wystarczajaca a exp zawsze jakis sie przyda. Podane przezemnie propozycje sa optymalne gdyz nie ulatwia za bardzo gry a napewno cos wniosą w rozgrywke.
  3. DekuS

    jaka jest wasza ulubiona broń?

    Mp5 Pozdro dla tych z CoDa Ale najelpiej strzela sie z AK na serverach typu only dd2
  4. DekuS

    cod Phantom

    1h temu gralem przeciwko @Gabarit i walnal mi 283 w glowe dokladnie w cialo tez czasami kolo 100 siada
  5. DekuS

    cod Phantom

    @Gatki Ma racje ta klasa tyle bije a na awansie mi bija po 83 bez zadnego perku xd i nie wiem jak to jest ale np czasami 270 w banie ? tam nie ma jakis zbugwanych krytów ? Jak dla mnie ogólnie klasa jest do znerfienia . Bije za duzo bo 83 z hita to nawet 2 hitow nie potrzeba jak wejdzie nowa osoba ogranicznik ... i to na ak jeszcze bez przesady. Jak dla mnie trzeba mu zmienic to dmg lub wywalic ogranicznik ... a dodac mu np ciche bieganie albo osliepienie 1/10 ( nie mam pojecia ) Aktualnie klasa jest za mocna i nie zbalansowana w porownaniu do innych klas.
  6. DekuS

    Pomijane misji

    Na Nie Misje są łatwe (za łatwe) tylko trzeba chciec ,jakos mi sie udało zrobic je w jakies 10 dni. Nie umiesz wykonac misji podpytaj sie kogos na serwie jak to zrobil czy cos po co pomijac misje to jest cześć servera, tak jak wbijasz lvl tak i robisz misje Jak chcesz pominac misje to tak jakbys kupil sobie 350 lvl po co grasz i expisz kup lvl i bd z głowy XDDD Chcesz zeby misje były lepsze to podpisz ze jestes za pod postem gdzie z @Gabarit zmienilismy je tak zeby nie dosyc ze bd łatwiejsze to jeszcze zajma troszke wiecej czasu tak aby nie zrobic ich w tydzień. Wiec bd robic misje wolniej ale bd widac w nich progres, prościej mowiąc.
  7. DekuS

    cod Nowe Skiny dla Vipa, model kosy

    Pomysł bardzo dobry, odświeżyłoby to rozgrywkę. Jak dla mnie model TT zaproponowany przez @Jack Frost Natomiast model CT lepszy ten zaproponowany przez @Gabarit I jak najbardziej jestem za dodaniem Karambit Ruby zamiast tego Fade.
  8. DekuS

    Piroman

    Na Nie . Oprócz wyzej wymienionych zalet podpalenia ,wywoluje tez dzwieki (mozna tak powiedziec) i wiemy gdzie jest lub w jakim kierunku porusza sie przeciwnik. Podpalenie obecnie jest bardzo mocne dodanie mu dmg jest naprawde bez sensu.
  9. DekuS

    cod propozycja

    Jak dla mnie bylo by to zbyt mocne na atut. Np taki technik (jeśli dobrze kojarze)ktory ma odbicie 1/5 i do tego dac mu leczenie bylby nie do zabicia jednak myale ze dobrym pomyslem byloby dodanie klasy np Vip lub premium z wlasnie taka umiejetnoscia wysysania hp z hitem.np "Pijawka" a awans "Wampir"
  10. DekuS

    cod Propozycja na nowe atuty

    I tak większość ludzi narzeka na Phantoma I nie osłabiłoby go a wzmocniło bo byłby klasa która najszybciej mozna zbierac monety. Mozna tez zrobic tak ze atut BANK dawałby np 3/4 monety co runde ...
  11. DekuS

    Losowanie atutu

    Każdy kto gra na Cod350 wie ze atut losuje się za 2000 monet, myślałem nad dodaniem opcji, która umożliwiałaby kupno konkretnego atutu lecz za większą stawkę np 8000 monet.
  12. Tak jak w temacie myślę,że nowe atuty mogą trochę urozmaicić nam grę moje propozycje to: BANK- Bedzie dodawać nam 5 dodatkowych monet za zabójstwo( lub inna liczbę to akurat jest do negocjacji) AutoBH- Wiadomo o co chodzi. Dużo ludzi narzeka też na Atut Kret wiec myślę, że dobra opcja byłoby usuniecie Kreta a dodanie tych dwóch.
  13. DekuS

    ub COD 350lvl -DekuS

    Jakim programem moge obejrzec to demo ?
  14. DekuS

    ub COD 350lvl -DekuS

    1. Twój nick:DekuS 2. Powód bana:Niby za czitowanie XD 3. Serwer:COd 350lv 4. Link do bana:http://amxbans.cs-creativ.pl/ban_list.php 5. SteamID/IP: [AMXBans] Your SteamID: 'STEAM_1:0:1754731891' [AMXBans] Your IP: '5.173.197.144' 6. Link do SSów: Nie otrzymalem Ss'ów 7. Wycinek z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You are banned from this Server! [AMXBans] You are permanently banned. [AMXBans] Banned Nickname: DekuS [AMXBans] Reason: 'Czitowanie' [AMXBans] You can complain about your ban @ www.Cs-Creativ.pl [AMXBans] Your SteamID: 'STEAM_1:0:1754731891' [AMXBans] Your IP: '5.173.197.144' [AMXBans] =============================================== Kicked : You are BANNED. Check your
  15. DekuS

    ub COD 350lvl -DekuS

    https://www11.zippyshare.com/v/5QCZgx44/file.html
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.