Skocz do zawartości

K1NG.!

Premium
  • Liczba zawartości

    221
  • Wpisów na czacie

    7
  • Darowizny

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Czas online

    1h 48m 29s

Ostatnia wygrana K1NG.! w dniu 3 Listopada

Użytkownicy przyznają K1NG.! punkty reputacji!

O K1NG.!

  • Tytuł
    Mistrzowski Obrońca I
  • Urodziny 1997.10.27

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Rafał
  • Lokalizacja
    Mazowszeeee
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    Steam
  • Nick na serwerze
    K1NG.!_
  • Gadu Gadu
    Nie mam

Ostatnie wizyty

447 wyświetleń profilu
  1. K1NG.!

    cod Propozycja kilku klas Premium v2

    Klasy Premium z +DMG się nie przyjmą, Zza moich czasów każdy miał problem z Phantomem bo miał Ak + DMG i każdy się skarżyl, że bił po 120 w klatkę piersiową. W tym momencie wolałbym, aby DMG było usunięte z klas Premium. Do klas zwykłych - można dodać (tak jak pisałem w swoim temacie) tylko przy słabszych broniach. Pozderki.
  2. K1NG.!

    przyjęty Podanie na Admina COD 350

    Na tak: - amxx -malo adminow - ogarnięty - ma steam ;]
  3. K1NG.!

    cod Zmiany na COD - Moja propozycja.

    Tak. ;] Mozna by było do tego dać jego efekt na czerwono np.
  4. K1NG.!

    cod Zmiany na COD - Moja propozycja.

    Zasada jest jedna, wywalenie +DMG z klas ,ktore mają M4A1 i AK47. Czekamy na odp. @hardy :]
  5. K1NG.!

    cod Zmiany na COD - Moja propozycja.

    @0rh+ 1. Mi pasuje. 2. Ogólnie przed wprowadzenie tego chciałbym posprawdzać to na testowym serwerze( jeśli udostępni @dredek) 3. Kwestia sporna. 4. Mi pasuje. 5. Pasuje. 6. Można go zastąpić inną klasą wymienioną od innych graczy. Klasy ze słabszymi brońmi nie miały by wtedy sensu. Zauważ ze teraz żadna klasa z M4A1 czy AK nie ma boostera w postaci dodatkowego DMG ( Awanturnika można zmienić ;] )
  6. K1NG.!

    cod Zmiany na COD - Moja propozycja.

    @Dżopat 1. Określ się lepiej z tymi "mechanikami" 2. Mysle ze chodzi ci o Awanturnika, tą umiejetność mozna zmienic na coś innego. Podaj propozycję. 3. Obczaj sobie Myśliwego, lekko widoczny, masz napakowane full kondycji , biegasz prawo lewo z Mac-10 ,do tego z respa rozpędzasz się modułem, żeby być pierwszym i zaskoczyć. To dla Ciebie jest gorsze od takiego Wsparcia lotniczego, Podpalacza czy innej klasy. Sam wiesz przecież, ze każda klasą można coś zrobić, nawet teraz bez poprawek. Udowodniłeś to sam. @Ziemniak Dla mnie gitarka.
  7. K1NG.!

    cod Zmiany na COD - Moja propozycja.

    @PolskiHiszpan 1.Trzeci poziom Amadeusza na + 2.Szczerze nie grałem na diablo modzie, i nie wiem jak tam jest, ale jak Ci nie pasuje taka opcja to , weź napisz nam co można byłoby w niej "jeszcze" zmienić. 3. Ogólnie to wydaje mi się ,ze 14 klas zwykłych , które napisałem to i tak jest dużo, można by było zredukować je do np. 10 sztuk, a klas premium 5 sztuk. (moje skromne zdanie). Przecież można wywalić parę moich ,a wstawić wasze :] Ale co do twoich klas to wg mnie telegrafista odpada ( jest UAV z KS). Dezerter i jego poziomy na +, tylko te DMG do M4 to bym nie wsadzał. Pułkownik i jego poziomy, okej ale w takim razie do przywrócenia perk "Tajemnica Admirała" dodająca tam 20hp i pełen magazynek, Klasa "Major" i eliminator, myślę, że troszkę OP. 4. Napisałem od nowa perki, bo w tych co jest teraz jest bałagan. Np masz Ducha Kaprala , Awans "Sokole Oko" nie ma przechodzenia przez ściany". Wydaje mi się ze "klasowe" perki przyjmą się. Przykładowo: grasz zwykła klasą, masz szansę zdobyć perk i w tym perku masz "osłabione" boosty klas premium :] (To jest bardziej w stronę nowych graczy) 5. Co do rang, wyzwań, misji to tylko przykłady, trzeba by było usiąść na spokojnie w kilka osób i to przemyśleć. 6. Misje mógłbym napisać, ale to trzeba czasuuuuuu i dokładności. A %DMG zaczynały by się od np. 150lvla :] w niewielkich ilościach. @Ziemniak 1. Co do klas wypowiedziałem się wyżej - looknij ;] 2. SVIP dobra sprawa- tylko nie do przesadzenia ^^ Beng!
  8. Cześć. Zauważyłem, ze dużo osób chce zmian na CODzie. Przybywam do Was z moja propozycja na CODa. Czytajcie ze zrozumieniem :] Beng! Pozwolę sobie zacząć od "chyba" najważniejszej rzeczy na COD....Klasy! ( To jest moja opinia i pisałem to z głowy, same klasy zajęły mi około 4h pisania w Wordpadzie ;] ) Pozwoliłem sobie przeczytać wasze tematy odnośnie zmian. Myślę ze ktoś je zauważy :] Zaczynamy ! Klasy Podstawowe: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Amadeusz" Int: 5 HP: 0 Wytrz: 5 Kond: 5 Bronie: MP5 , USP Opis klasy: Posiada MP5 i +5%(+int) DMG z niego. "Poziom 2" - Klasa "Regenerant" Int: 5 HP: 0 Wytrz: 5 Kond: 5 Bronie: MP5 , USP Opis klasy: Posiada MP5 i +7%(+int) DMG z niego + regeneracja 5HP co 5sekund. "Poziom 3" Tutaj miałem problem określić co dana klasa może mieć na trzeci poziom. Pomóżcie wy ;] -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Komandos" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 40 Bronie: Deagle Opis klasy: Posiada moduł odrzutowy i 1/6 z kosy (LPM) "Poziom 2" - Klasa "Zołnierz" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 40 Bronie: Deagle Opis klasy: Posiada moduł odrzutowy i 1/2 z kosy (PPM) "Poziom 3" - Klasa "Najemnik" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 40 Bronie: Deagle Opis klasy: Posiada 1/1 szans z kosy (PPM), dodatkowy skok, + AutoBH -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Strzelec Wyborowy" Int: 0 HP: 30 Wytrz: 20 Kond: 0 Bronie: Galil , P228 Opis klasy: Omija wytrzymałość wroga, dodatkowo go oślepia (1/12 szans). "Poziom 2" - Klasa "Buntownik" Int: 0 HP: 30 Wytrz: 20 Kond: 0 Bronie: AUG , FiveSeven Opis klasy: Omija wytrzymałość wroga, dodatkowo go oślepia (1/9 szans)+ dodatkowy skok. "Poziom 3" - Klasa "Awanturnik" Int: 0 HP: 30 Wytrz: 20 Kond: 0 Bronie: M4A1 , FiveSeven Opis klasy: Omija wytrzymałość wroga, dodatkowo go oślepia (1/6 szans), dodatkowy skok, posiada umiejętność "Awanturnik" ladujac nóż dostaje +5DMG do broni(ladowanie trwa 15 sekund) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Wsparcie Lotnicze" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 5 Bronie: UZI, Deagle Opis klasy: Posiada trzy rakiety zadające 35(+int) DMG. "Poziom 2" - Klasa "Wsparcie Ogniowe" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 5 Bronie: UZI, Deagle Opis klasy: Posiada trzy rakiety zadające 50(+int) DMG, 1/8 szans na podpalenie rakiety. "Poziom 3" - Klasa "Kanonier" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 5 Bronie: UZI/MP5, Deagle Opis klasy: Posiada trzy rakiety zadające 75(+int) DMG, 1/5 szans na podpalenie rakiety, dodatkowy skok. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Saper" Int: 5 HP: 0 Wytrz: 10 Kond: 10 Bronie: P90, Fiveseven Opis klasy: Posiada trzy miny zadające 35(+int) DMG. "Poziom 2" - Klasa "Powietrznik" Int: 5 HP: 0 Wytrz: 10 Kond: 10 Bronie: P90, Fiveseven Opis klasy: Posiada trzy miny zadające 50(+int) DMG, 1/8 szans na podrzucenie wroga w powietrze. "Poziom 3" - Klasa "Pilot" Int: 5 HP: 0 Wytrz: 10 Kond: 10 Bronie: P90, Fiveseven Opis klasy: Posiada trzy miny zadające 75(+int) DMG, 1/5 szans na podrzucenie wroga w powietrze,dodatkowy skok. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Medyk" Int: 5 HP: 0 Wytrz: 10 Kond: 0 Bronie: SG-552, USP Opis klasy: Wskrzesza swoich (+50expa) + dwie apteczki. "Poziom 2" - Klasa "Lekarz" Int: 5 HP: 0 Wytrz: 10 Kond: 0 Bronie: UMP, USP Opis klasy: Wskrzesza swoich (+150expa) + trzy apteczki, +5(+int)DMG z broni. "Poziom 3" - Klasa "Doktor" Int: 5 HP: 0 Wytrz: 10 Kond: 0 Bronie: UMP, USP Opis klasy: Wskrzesza swoich (+200expa), zbezczeszcza zmarłych(+100expa) + trzy apteczki, +10(+int)DMG z broni,dodatkowy skok. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Narkoman" Int: 0 HP: 0 Wytrz: 10 Kond: 15 Bronie: Ak47, Glock Opis klasy: Możliwość zatrucia wroga (1/8 szans). "Poziom 2" - Klasa "Koksownik" Int: 0 HP: 0 Wytrz: 10 Kond: 15 Bronie: M4A1, Glock Opis klasy: Możliwość zatrucia wroga (1/6 szans), dodatkowo zatrucie oślepia (1/6 szans). "Poziom 3" - Klasa "Ćpun" Int: 0 HP: 0 Wytrz: 10 Kond: 15 Bronie: M4A1, Glock Opis klasy: Możliwość zatrucia wroga (1/4 szans), dodatkowo zatrucie oślepia (1/4 szans) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Piroman" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 5 Bronie: M4A1 , USP, HE Opis klasy: 1/8 na podpalenie z HE, 1/18 na podpalenie pocisku (HE co 20sekund) "Poziom 2" - Klasa "Pirotechnik" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 5 Bronie: Ak47 , USP, HE Opis klasy: 1/6 na podpalenie z HE, 1/14 na podpalenie pocisku, 1/6 szans na zabicie z HE, (HE co 15sekund) "Poziom 3" - Klasa "Podpalacz" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 5 Bronie: Ak47 , USP, HE Opis klasy: 1/4 na podpalenie z HE, 1/10 na podpalenie pocisku, 1/4 szans na zabicie z HE, HE co 10sekund) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Elektryk" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 10 Bronie: Ak47, Glock Opis klasy: Posiada trzy pioruny zadające 35DMG(+int). "Poziom 2" - Klasa "Zeus" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 10 Bronie: M4A1, Glock Opis klasy: Posiada trzy pioruny zadające 50DMG(+int), wybucha zadając 50%DMG(+int) w odrebie 250 jednostek. "Poziom 3" - Klasa "Elektrotechnik" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 10 Bronie: M4A1, Glock Opis klasy: Posiada trzy pioruny zadające 75DMG(+int), wybucha zadając 75%DMG(+int) w odrebie 500 jednostek, dodatkowy skok. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Rambo" Int: 0 HP: 15 Wytrz: 0 Kond: 0 Bronie: M249 (Krowa) Opis klasy: 1/8 na odnowienie magazynku za fraga + ogranicznik rozrzutu. "Poziom 2" - Klasa "Predator" Int: 0 HP: 15 Wytrz: 0 Kond: 0 Bronie: M249 (Krowa) Opis klasy: 1/6 na odnowienie magazynku za fraga, ogranicznik rozrzutu + dodatkowy skok. "Poziom 3" - Klasa "Terminator" Int: 0 HP: 15 Wytrz: 0 Kond: 0 Bronie: M249 (Krowa) Opis klasy: 1/4 na odnowienie magazynku za fraga, 1/6 na wyrzucenie broni, eliminator rozrzutu, +5DMG do broni, + dodatkowy skok, -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Technik" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 15 Kond: 10 Bronie: Famas,Deagle,Defuse Kit Opis klasy: Posiada 1/12 szans na odbicie pocisku wroga, natychmiastowe rozbrojenie/podlozenie bomby. "Poziom 2" - Klasa "Wsparcie" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 15 Kond: 10 Bronie: Famas,Deagle,Defuse Kit Opis klasy: Posiada 1/10 szans na odbicie pocisku wroga, natychmiastowe rozbrojenie/podlozenie bomby, 1/6 na krytyczne pociski. "Poziom 3" - Klasa "Zdrajca" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 15 Kond: 10 Bronie: Famas,Deagle,Defuse Kit Opis klasy: Posiada 1/10 szans na odbicie pocisku wroga, natychmiastowe rozbrojenie/podlozenie bomby, 1/6 na krytyczne pociski+ ogranicznik rozrzutu. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Rusher" Int: 0 HP: 10 Wytrz: 5 Kond: 35 Bronie: M3, XM1014, USP Opis klasy: Szybki, posiada 1/10 szans na wyrzucenie broni wroga, szybsze ladowanie magazynku. "Poziom 2" - Klasa "Uciekinier" Int: 0 HP: 10 Wytrz: 5 Kond: 35 Bronie: M3, XM1014, USP Opis klasy: Szybki, posiada 1/8 szans na wyrzucenie broni wroga, +5%DMG(+int) z obu broni. "Poziom 3" - Klasa "Biegacz" Int: 0 HP: 10 Wytrz: 5 Kond: 35 Bronie: M3, XM1014, USP Opis klasy: Szybki, posiada 1/6 szans na wyrzucenie broni wroga, +7%DMG(+int) z obu broni, ciche kroki. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Snajper" Int: 0 HP: 15 Wytrz: 10 Kond: 10 Bronie: AWP ,Deagle Opis klasy: Posiada AWP i [150%(+int)] obrazen z niego, 1/3 z kosy (PPM) "Poziom 2" - Klasa "Elitarny Snajper" Int: 0 HP: 15 Wytrz: 10 Kond: 10 Bronie: AWP ,Deagle Opis klasy: Posiada AWP i 1/1 szans z niego, 1/2 z kosy (PPM), Lekko niewidzialny. "Poziom 3" - Klasa "Pułkownik" Int: 0 HP: 15 Wytrz: 10 Kond: 10 Bronie: AWP ,Deagle Opis klasy: Posiada AWP i 1/1 szans z niego, 1/2 z kosy (PPM), Bardziej niewidzialny,ciche kroki. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 1" - Klasa "Szpieg" Int: 0 HP: 10 Wytrz: 10 Kond: 0 Bronie: Ak47, Glock Opis klasy: Posiada strój wroga i ma 1/8 szans na respawn u wroga , +5HP za fraga. "Poziom 2" - Klasa "Informator" Int: 0 HP: 10 Wytrz: 10 Kond: 0 Bronie: M4A1, Glock Opis klasy: Posiada strój wroga i ma 1/6 szans na respawn u wroga , +10HP za fraga + dodatkowy skok. "Poziom 3" - Klasa "Konfident" Int: 0 HP: 10 Wytrz: 10 Kond: 0 Bronie: M4A1, Glock,HE Opis klasy: Posiada strój wroga i ma 1/4 szans na respawn u wroga , +15HP za fraga + dodatkowy skoki, ciche kroki, 1/3 z HE. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- KLASY PREMIUM : -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 0" - Klasa "Ninja" Int: 0 HP: 0 Wytrz: 15 Kond: 15 Bronie: Deagle Opis klasy: Posiada 1/2 szans z kosy (PPM), niewidkę, ciche kroki, lekko zmniejszona grawitacja. "Poziom 1" - Klasa "Assasin" Int: 0 HP: 0 Wytrz: 15 Kond: 15 Bronie: Deagle Opis klasy: Posiada 1/2 szans z kosy (PPM), niewidkę, ciche kroki, lekko zmniejszona grawitacja, 50% obrazen zadając w plecy, dodatkowy skok. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 0" - Klasa "Porucznik" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 10 Kond: 25 Bronie: SCOUT,P90 Opis klasy: Posiada 1/2 ze Scouta, +10HP za fraga ze Scouta, mniejsza grawitacja. "Poziom 1" - Klasa "Kapitan" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 10 Kond: 25 Bronie: SCOUT,TMP Opis klasy: Posiada 1/1 ze Scouta, +20HP za fraga ze Scouta, mniejsza grawitacja, +10DMG do TMP, lekko niewidzialny. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 0" - Klasa "Wampir" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 10 Kond: 10 Bronie: M4A1, FiveSeven Opis klasy: Posiada 1/8 szans na krwawienie wroga, 1/6 szans na podwójne DMG, +5HP za zabicie. "Poziom 1" - Klasa "Monstrum" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 10 Kond: 10 Bronie: Ak47, FiveSeven Opis klasy: Posiada 1/5 szans na krwawienie wroga, 1/4 szans na podwójne DMG, +10HP za zabicie. Podczas krwawienia ma szansę 1/4 na oślepienie. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 0" - Klasa "Teleporter" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 10 Bronie: Ak47,Deagle Opis klasy: Co 10 Sekund moze uzywac teleportu(na nozu PPM), 1/6 szans na odnowienie magazynku za zabicie. "Poziom 1" - Klasa "Iluzjonista" Int: 0 HP: 5 Wytrz: 0 Kond: 10 Bronie: M4A1,Deagle Opis klasy: Co 5 Sekund moze uzywac teleportu(na nozu PPM), 1/3 szans na odnowienie magazynku za zabicie, 1/3 z kosy, lekko niewidzialny, dodatkowy skok. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Poziom 0" - Klasa "Łowca" Int: 5 HP: 10 Wytrz: 0 Kond: 30 Bronie: MAC-10, Deagle Opis klasy: 50 widoczność na nożu, +5%DMG(+int) z broni, modul odrzutowy. "Poziom 1" - Klasa "Myśliwy" Int: 5 HP: 10 Wytrz: 0 Kond: 30 Bronie: MAC-10, Deagle Opis klasy: 30 widocznośći na nożu, +7%DMG(+int) z broni, modul odrzutowy,ciche kroki, 1/2 z kosy (PPM) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- PERKI Drugą opcją wg mnie jest zmiana perków, dodanie parę i usunięcie : Perki do usunięcia: -Duch Kaprala -Nieśmiertelność Achillesa -Palące Rękawiczki -Radar Telegrafisty (na rzecz UAV - dalsza wypowiedź) -Scouter -Taj.Generała,Medyka,Taktyka -Wyszkolenie Sanitarne -Złota Kula Zmiana kilku perków: Legenda: Czerwony - stara nazwa perku Zółty - nowa nazwa perku Biały - opis perku - Magiczne Buty - Dostajesz 10 kondycji i dodatkowy skok. - Broń Szubawcy - (Zaawansowany Uciekinier - Masz 1/3-4 szans na zabicie z M3) - Buty Szturmowego - (Buty Konfidenta - Posiadasz ciche kroki i przebranie wroga) - Czarne Naboje - (Czarne Naboje Buntownika - Omijasz wytrzymałość przeciwnika) - Einstein - Dostajesz 10 HP i 25 INT. - Flara - Masz 1/2 szans na zabicie z HE. - Hardcore - (Tajemnica Pirotechnika - Masz 1/20 szans na podpalenie z broni, dostajesz HE i 1/3 z niego) - Heimerdonger - (Moc Wsparcia - Masz 1 rakietę [40DMG (stałe) ], 1/6 na odbicie pocisku) - Księga Expa - Dostajesz 150 expa za zabicie wroga. - Moc Generała - (Moc brata Zeusa - Dostajesz dwa duchy zadające stale 50DMG) - Naboje Kapitana - Dostaje TMP, 40% obrazen z niego i +10HP za zabojstwo. - Naboje Oślepiające - (Naboje Regeneranta - Regeneruje 10HP co 5 Sekund i dostaje +5DMG do pistoletów) - Naboje Pułkownika - ( Naboje Monstrum - Masz 1/6 szans na krwawienie wroga po trafieniu go i 1/5 szans na podwójne DMG) - Notatki Kapitana - Masz 1/2-3 szans za zabicie ze SCOUTa. Jestes lekko niewidzialny. - Oczy katsumoto - (Dotyk Lekarza - Masz 1/2-4 szans na odrodzenie sie po śmierci, + jedna apteczka) - Peleryna Kucacza- (Peleryna Łowcy - Jestes lekko niewidzialny podczas kucania, masz modul odrzutowy) - Podręcznik Szpiega - (Księga Podpalacza - Masz 1/2 szans na zabicie z HE, +15DMG do HE , He Podpala) - Pompa - (Tajemnica Biegacza - +7DMG(+int) do XM1014,ciche kroki) - Prawa ręka Rambo - Masz 1/6 szans na odnowienie magazynku, +5 obrazen wiecej z broni. - Sekret Szpiega - (Sekret Informatora - Masz stroj wroga, +5HP za zabójstwo , 1/4 szans na respawn u wroga) -Tajemnica Admirała - ( Tajemnica Iluzjonisty - Dostajesz pełen magazynek za zabójstwo, 1/3 szans z kody (PPM)) - Tajemnica Kapitana - (Tajemnica Assasina - Masz 1/8 szans za kill z deagla, ciche kroki, +10 obrazeń zadając w plecy z pistoletów) - Tajemnica SWAT - (Tajemnica Powietrznika - Masz jedna minę zadającą 50DMG (stałe),1/10 szans na podrzucenie wroga) - Moc terminatora - 1/8 szans na wyrzucenie broni wroga i odnowienie magazynku po jego zabójstwie. - Odznaka VIP - Dostajesz usługę VIP na jedna mapę. PS. Wszystkie perki "klasowe" trzeba bybylo zablokować na ich klasach :] Dodanie perków: - Czarodziej - Mozesz uzyć raz na rundę teleportera (na nozu PPM) Piszcie jakie perki mozna byłoby dodać. KILLSTREAK Spodobała mi się propozycja @hardy z killstreakami. Rozpiska poniżej: 5 fragi - UAV 8 fragów - Counter-UAV 12 fragów - Care Package 15 fragów- Predator Missle 20 fragów - AirStreak 25 fragow - EMP Myslałem nad uzyciem KS'ow do misji np. Akt 1, Misja 1 : "Zabij 5 wrogów i uzyj KS - UAV" Nagroda: (ilość exp , monet) Napiszcze co sądzicie o tym ;] Kolejny pomysł (przyznam się , zaczerpnąłem z propozycji na forum innego serwera) polega na dodaniu wyzwań (takie mini misje). Działały by pod komendą np. "/wyzwania". Dobrym pomysłem by bylo podzielenie ich np na Akty albo Poziomy. Np. Akt 1 - Uzycie 50 UAV, C-UAV, Care Page, Predator Missle, AirStreak, EMP. Akt 2 - Uzycie 200 UAV, C-UAV, Care Page, Predator Missle, AirStreak, EMP. Akt 3 - Uzycie 1000 UAV, C-UAV, Care Page, Predator Missle, AirStreak, EMP. Przykładowo: Użycie 50 UAV - 1000 expa nagrody Użycie 200 UAV - 2500 expa nagrody Użycie 1000 UAV - 5000 expa nagrody Użycie 50 C-Uav - 1000 expa nagrody Użycie 200 C-Uav - 2500 expa nagrody Użycie 1000 C-Uav - 5000expa nagrody Użycie 50 Care Page - 1000 expa nagrody Użycie 200 Care Page - 2500 expa nagrody Użycie 1000 Care Page - 5000 expa nagrody Użycie 50 Predator Missle - 1000 expa nagrody Użycie 200 Predator Missle - 2500 expa nagrody Użycie 1000 Predator Missle- 5000 expa nagrody Użycie 50 Airstrike - 1500 expa nagrody Użycie 200 Airstrike -3000 expa nagrody Użycie 1000 Airstrike - 6000 expa nagrody Użycie 50 EMP - 2500 expa nagrody Użycie 200 EMP - 5000 expa nagrody Użycie 1000 EMP - 10000 expa nagrody Piszczie na dole co o tym sądzicie! RANGI Zmiana rang i dodanie ich troszkę wiecej, łatwo bylo to pisać. Ogolnie mialem to juz dawno w głowie ^^ Bronze 1 - podstawowa ranga Bronze 2 50 fragow - 50 expa Bronze 3 100 fragow - 100 expa Bronze 4 200 fragow - 150 expa Bronze 5 400 fragow - 200 expa Bronze 6 800 fragow - 250 expa Elite Bronze 1000 fragow - 300 expa Silver 1 1200 fragow - 550 expa Silver 2 1400 fragów - 600 expa Silver 3 1600 fragów - 650 expa Silver 4 1800 fragów - 700 expa Silver 5 2000 fragów - 750 expa Elite Silver 2200 fragów - 800 expa Gold 1 2400 fragów - 1000 expa Gold 2 2600 fragów - 1100 expa Gold 3 2800 fragów - 1200 expa Gold 4 3000 fragów - 1300 expa Gold 5 3200 fragów - 1400 expa Elite Gold 3400 fragów - 1500 expa Master Guardian 1 3600 fragów - 1600 expa Master Guardian 2 3800 fragów - 1700 expa Master Guardian 3 4000 fragów - 1800 expa Master Guardian Elite 5000 fragów - 1900 expa DMG 6000 fragów - 2000 expa Legendary Eagle 8000 fragów - 3000 expa Legendary Eagle Master 14000 fragów - 4000 expa Supreme 18000 fragów - 8000 expa Global Elite 22000 fragów - 12000 expa Global Elite Master 30000 fragów - 20000 expa Cheater 36000 fragów - 260000 expa Ilość fragow i expa jest przeze mnie pisana randomowo. Nie wiem jaki jest przelicznik expa do klas. Musi sie zając tym właściciel. Myslałem tez aby te rangi byly jakos jeszcze opłacalne. Pewnie nie zauważyliście, ale WSZYSTKIE klasy poziomu 1 (klasy podstawowe) i klasy poziomu 0 (klasy premium) mają takie same statystyki jak poziomy wyższe. Zrobilem tak, aby w rangach dodać + ilość statystyk do danej rangi. Np. Bronze 2: 50 fragów - nagroda 50 expa i +1HP. Napiszcie czy to wypali czy nie ;] MISJE Powiem tak, nie biorę się na misje. Po prostu nie wiem jak je pisać, ale myślalem nad dodaniem (oprócz expa i monet) +%DMG do "nicku" Np. I. Akt 1 - [1lvl-50lvl] 1. "Nowy" - Zdobądz 5 poziom klasy. Nagroda: 500expa, 100monet, +1%DMG 2. "Szkoła" - Wejdz w /sklep i kup monety" Nagroda: 600expa, 120monet, +1%DMG Wiem o tym, ze pewnie w takim systemie nie przejdzie, ale mozna byłoby to dać np. w Akcie 5 - [150lvl-250lvl] (chodzi mi o +%DMG) To wszystko - Pozdro ;] Pardon moi mili, nie napisalem zmian w VIPie i o Awansach klas ^^ Zmiana VIP'a: 1. Posiada unikatowy model postaci i noża. 2. +15 do statystyk 3. Posiada unikalne powitanie na serwerze. 4. Dostaje wszystkie granaty. 5. +100expa za HS'a (do ustalenia przez właściciela) 6. +5monety za zabójstwo 7. Prefiks VIP (w tabeli) 8. Posiada dodatkowy skok. 9. Uznanie graczy. ;] Awanse klas.... podam to na przykładzie "Strzelca Wyborowego" - Kazdy gracz wybierając klasę zaczyna z poziomem 1. Wbijając 50LVL na nim, odblokowywuje sie poziom 2 klasy czyli, 50lvl zostaje, "Strzelec Wyborowy" samoczynnie/przez wybor gracza zmienia sie w " Buntownika" i gra dalej tą klasą z 50lvl tylko pod postacią "Buntownika" z dodatkowym "Boostem" klasy (tj. w tym przypadku oślepienie z 1/12 wskakuje na 1/9 + dodatowy skok). Tak samo liczy sie klas dalszych tj. Gracz osiagający 150LVL na klasie "Buntownik" awansuje odrazu na klasę wyzej czyt. "Awanturnik" i gra dalej "Awanturnikiem 150-tym lvlem z dodatkowym "boostem" klasy. Jeśli chodzi o klasy premium, to piszcie na dole rozwiązania co wam by pasowało :]
  9. K1NG.!

    cod Cały czas powtarzające się mapy

    Grasz np. de_c4 jest 3 osoby, grasz de_dust2_long jest 10osob. Ludzie wybieraja takie mapy, ktore wola grać i znają. Nic nie poradzisz ;]
  10. K1NG.!

    like COD 350 [CS 1.6]

    483
  11. K1NG.!

    like COD 350 [CS 1.6]

    886
  12. K1NG.!

    cod Bugi - temat zbiorczy

    1. Sprawdzimy, jeśli jest bląd poprawimy to. 2. Trzy wskrzeszenia jest to celowe, ponieważ chcemy uniknąć ciągłego wskrzeszania i zbezczeszczania. Co do drugiego wątku twojego zdania to sprawdzimy to. 3. @hardy 4. Sprawdzimy. 5. Niedługo będą nowe klany. 6. Jak wyżej. 7. Sprawdzimy to. 8. Sprawdzimy to czy jest błąd w opisie czy zmienimy te podpalenie. 9. Zmienimy. 10. @hardy Poprawki sprawdzajcie w Changelog'u.
  13. K1NG.!

    like COD 350 [CS 1.6]

    873
  14. K1NG.!

    ceramiczny sedes degradacja

    TEMAT ZAMKNIĘTY PRZEZ MODERATORA Jeśli nie zgadzasz się z decyzją moderatora, zgłoś ten post.
  15. K1NG.!

    ceramiczny sedes degradacja

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.