Skocz do zawartości

Blow1999

Premium
  • Zawartość

    56
  • Wpisów na czacie

    50
  • Darowizny

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Blow1999

  • Tytuł
    Srebro II

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Pou
  • Lokalizacja
    Polska
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    Steam
  • Nick na serwerze
    Blow1999

Ostatnie wizyty

141 wyświetleń profilu
  1. Blow1999

    Propozycja - 2 Nowe klasy premium

    Co do klasy premium, można dodać takie coś jak: Fartowiec staty do ustalenia, itak kazdy bedzie ladowal w kondycje. Klasa ta ma 1 hp, a zabić ją można tylko strzałem w głowę, oczywiście blokada perku "twardy baniak", "wytrenowany weteran" itp. Co do broni, scout i awp pełno jest, proponuje dać autokampę, tą która ma mniej ammo, poza tym ma 1/3 - 1/4 - 1/5 na odbicie pocisku (oczywiscie tych które lecą w inne partie ciała niż głowa) oraz five-seven (dla odmiany). Co do klasy Lodowy Samuraj @Pan Ziemniaczek nie za dużo tego ak-47? Jak na moje, lepiej dać coś szybkostrzelnego i na mniejszy dystans, może Mac10 / Steyr UMP. Po 30 ammo, aczkolwiek bronie nie należą do tych najprostszych. Co do tego zamrożenia, to polega ono na całkowitym bezruchu oraz nieumożliwieniu oddania strzału, czy tylko przytrzymania osobnika w miejscu? Ale itak 3 sekundy to trochę dużo, może lepiej 2 - 2.5
  2. Blow1999

    rash na małych mapach

    Dlatego małe mapy gra się gdy jest mała ilość osób na serwerze. Co do rushowania, średnio to widzę aby z tych 20 osób na fy_poolday każdy tego przestrzegał xD (zapewne z tych 20 zrobiło by się 10). Poza tym, rozgrywka powinna być dynamiczna, a stanie w miejscu (lub schowanie się w kibelku na fy_poolday) i czekanie do 1:45 mija się z celem.
  3. Blow1999

    Noz komandosa i inne bugi.

    Co do noża komandosa i kosy klasy ninja to już od dłuższego czasu jest ten bug
  4. Blow1999

    ninja

    To jest ninja, nie komandos. Itak jest go widać + cień... Kup sokole oko lub wydrop perk eagle eye
  5. Blow1999

    Propozycje

    Wyrzucić ninje? Znając Twoją osobę miałeś chyba na myśli aby ninje ulepszyć
  6. Blow1999

    like ONLY DD2 [CS 1.6]

    505
  7. Blow1999

    Propozycje

    1 dodanie perku, dzięki któremu nie działa na nas 1/x. Przydatne dla osób które mają 460 HP i akurat zginą od osoby która ma hardcore 1/20. 2. Replikant, a raczej jego repliki. Gdy w replikę strzeli ktoś ze snajperki lub po prostu sokolim okiem, nie dostaje żadnego DMG. Tak samo gdy osobnik wystrzeli rakietę w replikę, również nic. Tak samo z noża. 3. Nie wiem czy to był jednorazowy bug, ale grając wsparciem/kanonierem i mając perk z 2 rakietkami, mogliśmy w jednym czasie wystrzelić rakietę z klasy pod "e" oraz tą z perku pod "c" bez odczekania 2/3 sekund. 4 Jak to wkoncu jest z ninja i nożem komandosa? Gdy uderzam w głowę zgon, w plecy również, zaś w klatke i bok 65/45 HP, nogi tak samo. Zarówno z noża komandosa, czy też na klasie ninja z tym perkiem. 5. AutoBH na uciekinierze nadal działa, tak jak grawitka
  8. Blow1999

    Bany za software

    W skrócie, perki typu kamuflaż, nano czy też klasa ninja nie ma sensu skoro można grać na software, gdzie widać wszystko normalnie. Proponuję dodać do regulaminu punkt który zakazuje gry na software oraz ustalić jest taryfikator bana.
  9. A więc tak. Monety zazwyczaj zużywamy tylko na skiny oraz lądujemy w klan, ewentualnie niektórzy na mapach typu long wydają kilkaset monet aby zdobyć flarę, ale na tym koniec, bo nie mają one większego zastosowania. Oto moje propozycje, które mają na celu poszerzenie stopnia ich wykorzystania. 1. Obstawianie, czyli typowo stawiamy która drużyna wygra. Oczywiście dopiero gdy zginiemy da się postawić. Można też to zrobić tak, że zakład aktywuje się gdy jest 2 żywych, tzn 1vs1. 2. Jackpot. Każdy wie jak to działa, więc nie ma sensu rozpisywać (jak na moje opcja nr 1 lepsza) 3. Bonusy. Nie chodzi mi tu o grawitki itp, a raczej coś co będzie takim dodatkiem, który wniesie bardziej urozmaicenie niż dużą przewagę: - ExpBooster - podwójny exp, najlepiej na mapę, albo przykładowo 12/24 godzin. Koszt (jeśli chodzi o mapę) jak na moje nie powinien być niższy niż 100 monet, bo tyle na spokojnie wbijemy, zaś na 12/24 godzin 1k. - również coś typu większy DMG (oczywiście aby nie było to przesadzone, myślę że +10 było by ok) i również na mapę za 100 lub 12/24 godziny za 1k monet. - ten Kevlar. Moim zdaniem Kevlar jest kompletnie niewykorzystany. Jest opcja kupna 65 Kevlar za 20 monet, ale to można usunąć, nikt nie korzysta (grawitka też). Zamiast tego można dać tak jak powyżej, że kupując na mapę lub 12/24 godziny za określana ilość monet ten oto Kevlar otrzymujemy każdorazowo w nowej rundzie. Jeśli ktoś uważa że to będzie przesadzone, to raczej nie. Skoro z perkiem wytrenowany weteran ludzie z +100lv mają po 400hp (i zapewne trochę w wytrzymałość też) to ten Kevlar szybko padnie, a każdym bądź razie szybciej niż całe HP (no chyba że sokole oko) - statystyki. Może mniej ciekawa opcja i widziana już na innych serwerach, mianowicie za monetki możemy kupić np +20 / +10 do statystk. Tak jak wyżej, najlepiej na mapę albo 12/24h. Fajne jeśli przykładowo gramy klasa w której +int zawsze się przydaje lub po prostu ładujemy w HP itp. Jak na moje, w chwili obecnej to tyle. Oczywiście to przykłady są tylko, z tym że one miały by służyć nie jako coś op, a bardziej jako taki mały dodatek, którego nie odczujemy aż tak bardzo, a może się przydać. Moim zdaniem by się przyjęło, może nie wszystko ale itak coś z tych rzeczy może być dobrymi pomysłem. Tak czy inaczej, zwiększyło by trochę rolę monet ;)
  10. Blow1999

    atut

    Wtedy to dopiero gracze którzy zaczynają grać lub ci z niskimi lv mieli by po ptokach. Za duża będzie przewaga jednym słowem. Przykładowo wysysanie życia z przeszło 300+ HP na klasie oraz perk weteran Co do tego 1/15 i reszty tego typu dodatków, to w obecnej chwili jest pełno perków które mają 1/x na zabicie lub chociażby większy DMG. Na NIE
  11. Blow1999

    cod Klasy od lv

    Jak wiadomo klasy od lv np kanonier 85 musimy od zera wbijać. Można to zaakceptować przy klasie rusher lub replikant, ale wyżej to już jest średnio opłacalne. Przykładowo fajansik 85lv wbił na wsparciu ogniowym i nie opłacało mu się grać kanonierem bowiem wbijać od 0 lv go trochę kicha. Propozycja jest taka: Aby po osiągnięciu lv wymaganego do klasy, ta klasa miała już ten lv tzn aby nie trzeba było go wbijać, lub chociaż jakieś 50% expa/lv. Druga opcja to aby każda klasa po wbiciu określonego lv miała lepsze statystki (te wbudowane) np piroman do 50lv normalnie, ale od 51-100 lv aby zamiast 1/5 było 1/4 przykładowo na podpałkę oraz więcej armora/HP zas o 150 wzwyż 1/3 itd. tak z reszta klas. (Przykładowo)
  12. Nick z gry: Blow1999 Imię: Karol Wiek: 18 (marzec 19) STEAM_ID: STEAM_0:1:418268653 Dlaczego akurat Ty ??: Trochę gram na serwerze i znam większość osób na nim grających. Co do zgłaszania, to tak jak ostatnio zgłaszam na [email protected], bowiem nie warto pisać skarg na kogoś kto kładzie miny w przejściu, bowiem dłuższy będzie czas pisania skargi niż bana. Od dnia 19 października nie złamałem chyba ani razu regulamin, raz mi się zdarzyło wejść z sprzeczkę w Jackiem, ale okazało się że to tylko drobna sprzeczka. Czas mam, zazwyczaj po 15:40 w domu jestem więc tak po 16:20 jestem w pełni dysponowalny. Posiadasz mikrofon?: Mimo iż mało używany, to tak mam. (HoRnS wie) Miałeś mutacje głosu?: Oczywiście Znajomość AMXX: 6-7/10 się pewnie zsumuje. Coś o sobie: Na codzień głównym celem moim jest jak najszybszy powrót do domu. Co do pasji itp itd, to Karate Kyokushin (4 kyu). Co do szkoły, to 3 technikum. Jeśli chodzi o pracę to w soboty i dni robocze wolne od szkoły (Tera piątek właśnie) i od 6:00 do 14:00. Od ostatniej (jedynej) skargi postanowiłem mocne postanowienie poprawy. Składka: Ranga Donator mówi sama za siebie (Tak). Link do GT: https://www.gametracker.com/player/Blow1999/54.38.48.193:27015/
  13. Blow1999

    cod Opis statystyk

    Proponuje dodać opis statystyk aby można było zobaczyć co ile czego daje. Jak mamy kondycję, to co ile punktów zwiększa się nasza szybkość i o ile. W przypadku wytrzymałości to ile ignorujemy obrażeń a co do inteligencji, ile DMG więcej żądamy w zależności ile mamy pkt. Wiem że takie tam trochę śmieciowate, ale przyda się taka rozpiska szczególnie dla ludzi którzy będą expic klasy od początku. Najlepiej komenda typu /statystyki albo do /menu dodać taką opcję, lub ewentualne temat na forum w informacjach. Inteligencja - ile musimy mieć aby zadać 1dmg więcej Kondycja - ile kondycji trzeba mieć aby poruszać się o 1 jednostkę szybciej. W cs:go było to bodajże velspeed, ale nie jestem pewien Wytrzymałość - ile musimy mieć aby ignorować 1% albo 1dmg
  14. Blow1999

    cod Duch kaplara

    Dobry pomysł. Dodalbym również aby podczas bycia duchem nie było możliwości użycia umiejętności klasy ani strzelania. Co do offania ducha jestem na tak. Lewiter przyjacielu. Bodajże replikantowi również amputuje trochę tekstu.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.