Skocz do zawartości

DOCTOR

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Wpisów na czacie

    0
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    2h 28m 40s

Reputacja

24

O DOCTOR

  • Tytuł
    Srebro I

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Luca
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Italia
  • Platforma
    NonSteam
  • Nick na serwerze
    ` DOCTOR `

Ostatnie wizyty

638 wyświetleń profilu
  1. DOCTOR

    dm Zgłoś buga!

    nie dziala kupic z /kupartefakt nowy dodany artefakt "Zniszczony Amulet"
  2. DOCTOR

    dm 2 propozycje

    @gadzina nwm jaki byl powod usuniecia tego artefaktu:((( 15 sec jak na mnie to jest za duzo.... 28 Sierpnia 2018 bylo dodano od @dredek ten art w changelog DMa Dodano nowy artefakt Zniszczony Amulet - daje 5 hp co 5 sekund Amulet - daje 10 hp co 5 sekund Nadzwyczajny Amulet - daje 15 hp co 5 sekund Magiczny Amulet - daje 20 hp co 5 sekund Talizman - daje 25 hp co 5 sekund
  3. DOCTOR

    dm Zmiana expu

    1. na TAK (wersja @gadzina) 2. NIE
  4. DOCTOR

    dm 2 propozycje

    1. Proponuje żeby trucizna Andariel i item "trucizna" zabierało HP na dłuższym odcinku czasu: jedno uderzenie trucizny co 2 lub 3 sekundy zeby klasy z leczeniem lub wampiryzmem mialy wiekszy szans . 2. Proponuje powrot Artefaktu ktory odnawia HP kazdych n sec: proponuje kazdych 6, 8, 10, lub 12sec. 1lvl - 5hp 2lvl - 10hp 3lvl - 15hp 4lvl - 20 hp 5lvl - 25hp (przelicznik moze byc inny, jak ktos ma cos lepiego do zaproponowanija)
  5. DOCTOR

    dm 3 propozycje

    1 . TAK, ale byłoby lepiej 100% usunac ta obrona po odrodzeniu. 2. NIE, juz jest artefakt i item na unieruchamia "drzewiec czy zemsta lasu" ktory tak dziala, i ktorym i tak 99% gracze nie gra. To tak i artefakt na zamrozenie zostane nie granym tez. 3. 50% na 50%...
  6. DOCTOR

    dm Nerf andariela

    jestem na NIE, to jest normalnie kiedy ty grasz malym lvl vs 180+lvl, mysle ze kazda klasa cie zabije oneshotem z umiejenosci (iron man z bazooki, wladca burz z pioruna, klasy z kusze i rakietami tez) na przyklad ja na 140+ lvl stalka, lub psycho (chodzi o ~250-300hp) dostaje one shot z kusze od pana Chwaly ktory ma duzy lvl (150-160+) na rycarze smierci. +do tego jak @StoProEkipa powiedzial jest item trucicza ktora dziala tak samo z broni kosy granata kuszy itp i ktora moze miec KAZDA klasa = umiejenosci klasy ktora grasz+trutka Andariel czemu tylko kaplan? Wladca Burz laduje HP na knife, i jest mu ta trutka do 1 zadnego miejcsia kiedy ma cos w HP. Rowno jak kazda klasa co laduje/odnowlia Hp lum ma wampirysm. a ta.... i jak masz item clover fire to jestes kontra nie tylko dla Andariel ale dla wszystkih klas:=) 1 co mozna by bylo zrobic: tak żeby zabierało HP na dłuższym odcinku czasu, jedno uderzenie trucizny co 2 lub 3 sekundy zeby klasy z leczeniem lub wampiryzmem mialy wiekszy szans.
  7. DOCTOR

    dm Ranking Gildii

    pomysl jest dobry. ale nie zrozumiałem co miales na uwiązie? Tylko top lvl gildii, czy lvl z statatami kazdej top gildi na serwerze? Byłoby dobre dodac tez ranking/top gracze co wplaca expa do gildi.
  8. DOCTOR

    dm Zgłoś buga!

    bylo Dodano ochronę 2 sekundową na początku rundy.....ok na poczatku od 0.03, 0.02, 0.01, 0.00, 1,59, 1,58 działa ochrone, problem jest ze po wskrzeszeniu lub odrodzeniu działa nie na 2 sekundy ale 4-5 sekund! (taka sobie fortuna\niewrażliwość na 5sec.)
  9. DOCTOR

    Żegnam

    narka NeOneX:(((
  10. DOCTOR

    dm Trucizna klasy Andarieli i item Trucizna

    Mógłbym powiedzieć prawie to samo o Iron Manie z bazooką: on może zabić nie tylko kilka osób, ale KAŻDEGO w okolicy (nawet na wysokich poziomach). To same o klasach z rakietami, więc z taką samą inteligencją jak Andariel, zadaje większe obrażenia niż Andariel, zwłaszcza jeśli działa krytyk. Następnie, zeby mieć 210 int. powinieneś mieć co najmniej 180-220lvl, jeśli nie więcej. Zwykle Andariel będzie miał 60-120int. (Dla 50-150lvl.) I będzie to tylko 30-36dmg. moim zdaniem nie jest to za dużo vs na przykład 30lvl. (kazda klasa ma na start od 90-180HP. +60 punktów w życiu na 30lvl. = 220-300HP, które są więcej niż wystarczające, aby oprzeć się dmg. andariel 50-150 lvl). Kiedy Dmg z kuszy / fireball / rakiet / bazooka / pioruna innych klas w tym przypadku może być śmiertelna lub "one shot" 54dmg. vs inny wysoki poziom. to nie za dużo, bo miałbym dużo HP. Jak powiedziałem wcześniej, inne klasy mają więcej bonusow do inteligencji i mogą zadawać szalone obrażenia na wysokich poziomach z kuszy / fireball / rakiet / bazooka / pioruna. P.S. Na razie nie mogę wiele powiedzieć o Tytanie i jego Piorunie (ale przetestuję go, gdy zdobędę wyższy poziom).
  11. 1. Na itemie Trucizna ilość strzałów trucizny wynosi maksymalnie 2 i nie zależy od int. klasy. Proponuję, aby w itemie Trucizna ilość strzałów z trucizną zależała od int. gracza, tak samo jak trucizna Andariela: na start: 0 int. - 2 strzala 30 int. - 3 strzala 60 int. - 4 strzala 90 int. - 5 strzalow 120 int. - 6 strzalow i tak dalej: kazde 30 punktow w int. +1 strzal 2. Jak przetestowałem item Trucizna, i Trucizna Andariela zadaje za mało dmg na sekundę. Co 10 punktow w int. + 1dmg. trucizny.: 0 int. - 10 dmg. 30 int. - 13 dmg 60 int.- 16 dmg. 90 int. - 19 dmg. 120 int. - 22 dmg. 150 int. - 25 dmg. 180 int. - 28dmg. 210 int - 31dmg. i tak dalej.... Proponuję zmienić to trochę jak na itemie Trucizna, tak i na klasie Andariel: na każde 10 punktów w int. + 2dmg. trucizny. Ponieważ Andariel jest trudny na wysokich poziomach, nie może się równać z innymi klasami. Zwłaszcza z tymi , które mają znacznie lepsze bonusy od inteligencji ( taki jak Iron man, Wladca Burz, Klasy ktory maja kusze i fireball): 0 int - 10 dmg. 30 int. - 18 dmg. 60 int. - 24 dmg. 90 int. - 30 dmg. 120 int. - 36dmg. 150 int. - 42dmg. 180 int. - 48 dmg. 210 int. - 54 dmg i tak dalej... jeśli zostanie to zaakceptowane, nie tylko Andariel będzie trochę silniejszy, ale także inni gracze na innych klasah będą mogli zadawac ten samy dmg. z itemem trucizną.
  12. DOCTOR

    dm Świąteczna propozycja

    1. Jestem 100% na NIE, ta??? Serio Jajeczko? zabawnie jest słyszeć to od faceta, który jest powodem, ze nowi i starzy gracze opuszczają serwer jak ten wbija na 300+lvl vs 1-100lvl, ale rozumiem, dlaczego chcesz zresetować serw: oczywiście byłoby to o wiele łatwiej po, powiedzmy, 2 dni, kiedy wbijesz wysoki poziom. zabijać nowych graczy 1-50lvl. 2. i 3. na TAK!
  13. DOCTOR

    dm Zgłoś buga!

    tak, wszystko ok
  14. DOCTOR

    dm Gildia

    @dredek Nie sądzę, aby ktokolwiek miał coś nowego do zaproponowania, więc byłoby również dobrze wiedzieć, czy propozycja neonu zostanie zaakceptowana, czy nie, a jeśli tak, kiedy zmiany zostaną wprowadzone: w tych dniach lub po kolejnym resecie. Lepiej oczywiście mieć je jak najszybciej, jeśli to możliwe. ( ponieważ w tym temacie wielu graczy z powodu niewiedzy o tym, co się wydarzy, czy powinni wplacac exp w gildii)
  15. DOCTOR

    dm Gildia

    proponuje w dwa razy mniej: 0, 300000, 850000, 1700000, 2900000, 3750000, 5000000, 6250000, 7500000, 8750000, 99999999999999999999 ale propozycja od Neonka tez ladna:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.