Skocz do zawartości

gadzina

Admin DM
  • Liczba zawartości

    197
  • Wpisów na czacie

    9
  • Darowizny

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Czas online

    1h 34m 48s

Ostatnia wygrana gadzina w dniu 10 Lipca 2018

Użytkownicy przyznają gadzina punkty reputacji!

3 obserwujących

O gadzina

  • Tytuł
    Złoty laur III

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    Czeladź
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    Steam
  • Nick na serwerze
    Gadzina

Ostatnie wizyty

778 wyświetleń profilu
  1. gadzina

    dm kret

    A gdyby dodać do kreta kameleona?
  2. gadzina

    dm Poprawa fireball'a

    Nie rozpędzajmy się bo może się okazać że przesadzimy. Najpierw sprawdźmy jakby było z większym speedam a jak dalej będzie słabo to się pomyśli nad dmg.
  3. gadzina

    dm Magiczny Elf

    Magiczny elf to klasa która dzięki swoim magicznym zdolnością ma większą szanse na znalezienie dobrego itemu. Dodatkowo każdy item jaki znajdzie może być na starcie wielokrotnie ulepszony. Przykładowa tytanowe naboje na Magicznym Elfie zwiększają dmg o 30-40 dmg, extra box który daje normalnie 8k co runde i +30 do statystyk naszemu elfowi może dać 16k co runde i +50 do wszystkich statystyk, większa szansa na złapanie patriala 1/1 i innych itemów uznawanych za najmocniejsze na serwie. Wytrzymałość jego itemów jest zależna od jego inteligencji 1 pkt inty = 1 (albo nawet 2) wytrzymałości itemu więcej. Po naładowaniu raz na rundę może naprawić swój item o 50 wytrzymałości. Dodatkowo jeśli przejdzie mój pomysł z itemami specjalnymi będzie miał szanse znaleźć każdy z tych itemów. Podsumowując: Klasa: Magiczny Elf Grupa: Czarodzieje Bazowe HP: 120 Zdolność: Większa szansa na znalezienie lepszych i mocniejszych itemów. Wytrzymałość itemu wzrasta wraz z inteligancją. Po naładowaniu: Naprawia aktualny item o 50 wytrzymałości (raz na rundę)
  4. gadzina

    dm Itemy specjalne

    Itemy specjalne to mocne itemy które może złapać tylko określona klasa. Są one bardzo moce i będą polegały na wzmocnieniu umiejętności danej klasy lub na uzupełnieniu ich słabych punktów a czasem jedno i drugie. Szansa na wydropienie takiego itemu będzie bardzo mała a i wytrzymałości będzie miał on tylko 150. Na te chwilę podam tylko kilka przykładów które przyszły mi do głowy a jeśli pomysł się podoba to w wolnej chwili popracuję nad itemem dla każdej klasy albo chociaż tych niej grywalnych. Mag Lodu - Lodowy podmuch - zasada działania jak podmuch wiatru tylko zamiast odpychać zamraża wszystkich w zasięgu (zamrożony nie może się ruszyć ale może strzelać) Dodatkowo szansa 1/10 na natychmiastowe zabicie zamrożonego przeciwnika Czarodziej - Magiczna różdżka - +100 do inteligencji, może używać FB co 5 sekund (nieograniczona ilość) Władca Burz - Wezwanie burzy - jego standardowy piorun razi wszystkich wrogów w jego zasięgu (i tu np każdy kolejny trafiony dostaje o 10% mniejszy dmg)
  5. gadzina

    dm Poprawa fireball'a

    FB jest zdecydowanie słabszy od innych tego typu czarów, tak więc proponuję zrobić prędkość lotu fb zależną od zwinności użytkownika. Nie znam się na jednostkach speeda więc ciężko mi coś zaproponować konkretnego ale powiedzmy np że przy 150 zwinki leci z prędkością bełta.
  6. 1. Pierścień Expa aktualnie daje 5% expa więcej czyli tyle co nic i nikt tego nie używa, proponuję zwiększyć na 100% expa bo i tak ma tylko 100pkt wytrzymałości no i oczywiście żeby na kapłanie tez było tylko 100 wytrzymki. 2. Pierścień inteligencji aktualnie daje 25pkt do inty co też się do niczego zbytnio nie nadaje. Niech daje +100 inteligencji. 3. Proponuje też dodać itemy z serii "zwój expa" które po użyciu jednorazowa dadzą nam doświadczenie: - Mały Zwój Expa = 50 expa (bardzo duża szansa na dropa) - Zwój Expa = 100 expa (duża szansa na dropa) - Wielki Zwój Expa = 250 expa (normalna szansa na dropa) - Zaginiony Zwój Expa = 500 expa (mała szansa na dropa) - Pradawny Zwój Expa = 1000 expa ( bardzo mała szansa na dropa)
  7. gadzina

    dm Stopniowy nerf

    Ja jestem na nie. Nie po te się wbija lvl żeby mieć gorzej. Jak już chcecie ułatwić grę nowym graczom to dajcie jakiś bonus powiedzmy do 30lvl np darmowy vip albo coś.
  8. gadzina

    dm Gildia

    Cieszy mnie fakt zmniejszenia osób w gildii bo to da szanse wprowadzenia później ciekawych rzeczy typu Questy Gildii albo Wojny ale myślałem że zmniejszenie liczby członków pójdzie w parze ze zmniejszeniem progów lvl w gildii co z resztą też proponowałem. Ze względu na moją pracę jestem aktualnie mało obecny na serwie ale jeśli dalej trzeba wpłacić tyle expa na poziom co przy poprzedniej liczbni członków to trzeba to obowiązkowo zmienić.
  9. gadzina

    dm Znefrienie

    Moim zdaniem dmg z kuszy jest odpowiedni ale nigdy nie rozumiałem z jakiego powodu kusza ładuje się na innych broniach. Jeśli miałbym coś zmienić w kuszy to właśnie to. I dmg z kuszy powinien być większy niż rakieta czy fb które biją obszarowo i łatwiej nimi trafić a piorunek to już wgl nie trzeba celować. Ale przyznaję że FB to gówno i można zrobić tak jak widziałem na innych serwerach - zwinność zwiększa prędkość FB
  10. gadzina

    dm Ograniczenie latarki

    Jak się umie grać to latarka niestanowi większego problemu #najlepszaninjanaserwie Jeśli jednak chodzi wam głównie o ninje to proponuję ciekawsze rozwiązanie. Przyśpieszyć ładowanie na ninji (bo jest strasznie wolne a i tak uja daje) i zrobić żeby po naładowaniu zdejmowało efekt naświetlenia.
  11. Wnoszę o całkowitą zmianę gildii. 1, Co reset gildie są pobugowane, w gildii w której aktualnie jestem jest już wszystko za kamienie rozwinięte a dodatkowo zalega tam 16k kamieni oraz 8 lvl gildii, trochę mało realne żeby było to wszystko wbite w normalny sposób tak krótko od reseta. Nie znam się na pluginach ale trzeba coś z tym zrobić, bo przypadki kiedy w gildii jest więcej expa/kamieni niż powinno być zaczynają być normalnością. 2. Jest za dużo miejsc w jednej gildii. Na serwie zawsze jest jedna dominująca gildia znacznie odstająca od reszty w której zbiera się czołówka serwera czyli znowu najlepsi gracze mają największe bonusy. Proponuję zmniejszyć ilość miejsc w gildii i to drastycznie. Max 5 miejsc + możliwość dokupienia jednego miejsca za 5k kamieni. Ale za to że gildie będzie rozwijało mniej osób trzeba również zmniejszyć liczbę expa potrzebnego na każdy kolejny poziom. 3. Exp za fraga kogoś z gildii jest nieporównywalnie większy od własnych fargów. Dzisiaj za fraga kolegi z gildii dostałem 8% lvl na ~80lvl gdzie za swoje 2 fragi nawet 1% mi nie wskoczył. Chyba powinno być odwrotnie że fragi kolegów z gildii to dodatek a nie że bardziej opłaca mi się kampić cała mapę i zgarniać exp od innych. Tu mam proste rozwiązanie. Gdy żyjesz i ktoś z twojej gildii zabije gracza bez gildii dostajesz 50% od jego zdobytego expa, gdy zabije gracza z innej gildii dostajesz 100% expa za jego fraga. Gdy nie żyjesz dostajesz 1/2 z wymienionego wcześniej wzoru. Celem mojej propozycji jest wprowadzenie większej ilości gildii, które szybko się rozbudowuje i dają drobne bonusy zamiast 2-3 gildii które obejmą cały serwer i dają moim zdaniem przesadzone bonusy.
  12. gadzina

    brak ub ban za nic ?

    To że inni łamią regulamin nikogo nie usprawiedliwia, wręcz przeciwnie każdy powinien być ukarany w stopniu zależnym od przewinienia. Jeśli chodzi o perma za ab to myślę, że można tu odpuścić i zostawić bana na 1 dzień. Sam jak byłem banowany to nigdy tego nie weryfikowałem w banliście tylko wchodziłem na serwer żeby pokazało ile zostało. Skoro ban został przedłużony pod nieobecność gracza to nie jego wina że o tym nie wiedział. Tylko Chwała musisz trochę ochłonąć albo zacisnąć zęby i przyhamować z tym co piszesz bo inaczej administracja nie będzie przychylna do mojej propozycji.
  13. gadzina

    Skarga na Admina i graczy: Dziadek,jneczko10,Shargilla

    Jeśli chodzi o skargę to bez dowodów ani świadków którzy by to potwierdzili, niestety nic nie zdziałasz.
  14. gadzina

    dm Podmuch Wiatru

    Albo zrobić żeby działał przez x sekund po użyciu. Dodatkowo proponuje zakazać używania go przy hostach i na bs'ach jak z meekiem itp.
  15. gadzina

    dm Gildia i speed

    Szanowna rado, wysoka izbo, Wnoszę o osłabienie speeda z gildii co najmniej o połowę. Aktualnie z gildii można otrzymać +160 do szybkości (wydaje mi się że w praktyce daje nawet więcej) przez co nawet nie trzeba dawać nic w zwinność żeby być jednym z szybszych graczy na serwerze. Dzisiaj gracz Paweł na 30lvl ninji z rozbudowanej gildii biegał szybciej niż ja biegam na 160lvl 100+ zwinki i artefaktem na 110 speeda. Już fajnie zredukowaliśmy hp i expa ale speed jest dalej przesadzony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.