Skocz do zawartości

gadzina

Przyjaciel
  • Zawartość

    176
  • Wpisów na czacie

    24
  • Darowizny

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana gadzina w Rankingu w dniu 10 Lipiec

gadzina posiadał najczęściej polubioną zawartość!

2 obserwujących

O gadzina

  • Tytuł
    Złoty laur II

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    Czeladź
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    Steam
  • Nick na serwerze
    Gadzina

Ostatnie wizyty

533 wyświetleń profilu
  1. gadzina

    rezygnacja Gadzinka

    Rezygnuję ze stanowiska Admina+ na serwerze Diablo. Niestety przez najbliższe pół roku nie będę miał czasu żeby zajrzeć na serwer.
  2. gadzina

    Zgłoś buga!

    Nie wiem czemu post zniknął więc napisze jeszcze raz. Jest bug ze speedem, Lucyfer biega znacznie szybciej ode mnie na tej samej klasie, z tym samym artefaktem i w tej samej gildii tylko że ja mam 250lvl więcej. Dodatkowo u niego item koks sprawia że zapierdala jak na sh a mi ten item nic nie daje. Można też chwilowo zwiększyć swoja prędkość zwiększając w konsoli wartość komend cs_....speed
  3. gadzina

    dm Jak zachęcić nowych graczy do zostania na serwerze?

    Potwierdzam, ninja z dmg x3 + krytyk zabija mnie jednym fb na 420 lvl. Ten sam problem jest na pozostałych klasach z większym dmg. Jeszcze dodam tak od siebie: Zablokowanie lvl po resecie moim zdaniem nic nie da bo po pierwsze ludzie po prostu będą wpłacać expa do gildii a gdy blokada zejdzie to zaczną expić już z bonusami z gildi czyli tylko problem odłożymy w czasie, po drugie po resecie właśnie jest dużo graczy, problemy zaczynają się z gdy już jest tak miesiąc po resecie gdzie ci wytrwali gracze mają już 300-400lvl. Mam też Kilka propozycji: 1. Zwiększenie expa na mniejszych lvl gdy ktoś na serwie przekroczy jakiś próg lvl. Wyglądałoby to np tak: Kiedy pierwsza osoba na serwie wbije 150lvl exp dla wszystkich zwiększa się o 50% do 100lvl, kiedy ktoś wbije 200lvl, exp jest większy o 50% do 150 i tak dalej i tak dalej... 2. Darmowy exp na początku rundy dla graczy o niskim lvl (odpowiednik 1-2 fragów) 3. Darmowy expa na początku rundy dla graczy o słabych statystykach, im słabsze staty tym więcej expa Np. ktoś kto ma staty 14:10 dostanie 5k expa a ktoś kto ma 0:14 dostanie 10k expa. Oczywiście musiałoby to działać np od połowy mapy żeby "pro" gracze nie dostawali expa za darmo na początku mapy zanim się rozkręcą. 4. Nie wiem czy już o tym pisałem ale na pewno mówiłem o tym kiedyś na serwie. Praty dla graczy. Gracz z wyższym lvl może zaprosić nowego gracza do Party. Gracz z niższym lvl będzie otrzymywał część expa za fragi gracza z wyższym lvl, coś na zasadzie gildii tylko że party kończy się ze zmianą mapy a expa otrzymuje się nawet po śmierci bo nowi gracze raczej szybko padają. Różnica lvl żeby otrzymywać expa będzie musiała wynosić np 50% lvl czyli 100-50 / 200-100 / 300-150 co pozwoli uniknąć expienia się nawzajem przez starych graczy.
  4. gadzina

    dm Brak ninji na serwie

    Ale off top Panowie założyłem osobny temat >>Klik<< w którym porozmawiamy jak zatrzymać graczy na serwie a tutaj rozmawiajmy o ninji i o ostatniej misji
  5. Temat założony bo został poruszony i rozwinięty tam gdzie nie trzeba. Aktualne pomysły: 1. Zablokować maxlvl na określony czas po resecie. 2. Stała blokada blokująca grę poziomami znacznie odbiegającymi od średniej serwera. 3. Zmniejszenie expa ogólnie lub bonus expa z gildii. 4. Zwiększenie kosztów rozwoju gildii. Jeśli coś pominąłem to pisać tutaj!
  6. gadzina

    dm Brak ninji na serwie

    Jeśli już o blokadach mowa to zastanawiałem się kiedyś nad blokadą która nie pozwoli wybrać klasy z lvl większym np o 100lvl niż aktualna średnia graczy online.
  7. gadzina

    dm Brak ninji na serwie

    Ogólnie nie miałbym nic przeciwko gdyby serwer był pełny tak jak kiedyś ale ostatnio zobaczyć 14 osób na serwerze z czego 5 będzie miało vipa to już dobrze. Jeszcze dochodzi kwestia, że ostatnią misje mają gracze z 300+ poziomem. Ludzie widząc taki lvl aż uciekają z serwera. Wiem co mówię bo gdy chcę zrobić te misję na moim 415 Berserkerze to po 3 rundach zostaje max 6 osób na serwie i jestem zmuszony robić vote do 100lvl żeby ludzie wrócili
  8. gadzina

    dm Brak ninji na serwie

    Pomijając mniejszą popularność serwera diablo w ostatnim czasie, przesunięcie Ninji do klas vip spowodowało, że już prawie nikt tą klasą nie gra. W efekcie wykonanie misji na zabicie 500 Ninji powyżej 50 lvl graniczy z cudem. Proponuję więc przywrócić Ninje do klas darmowych i zmniejszyć wymaganą liczbę zabić w ostatniej misji do 300 albo chociaż 400 (wspomnę również, że przesuniecie ninji do klas płatnych często spotykało się z krytyką ze strony graczy na serwerze). Jeśli jednak Ninja zostanie klasą vip, proszę o zmianę questa z 500 Ninji na 500 vipów.
  9. gadzina

    przyjęty Podanie na Admina - Sidek

    Na tak, ostatnio aktywność adminów spadła, w tym moja. Przyda się ktoś nowy.
  10. gadzina

    dm Nowa klasa - Ogr

    Grając stalkerem stwierdziłem że pograłbym takim tankiem który bije tylko z noża więc oto moja propozycja nowej klasy: Nazwa: Ogr HP: 750 na start, +siła*10 Umiejętności: Może używać tylko noża, DMG z noża x10, krytyk na nim nie działa, leczy się 500hp za fraga, świeci się np na zielono (nie działają na nim itemy na niewidzialność), co 30 sekund może zrobić longjumpa (każde 10pkt inty zmniejsza czas o 1 sekunde) Po naładowaniu: Na początek nic, gdyby się okazał za słaby pomyślimy o jakimś leczeniu.
  11. gadzina

    dm Strażnik

    Myślę że można się na to zgodzić.
  12. gadzina

    Miny w przejściach - Gdzie można a gdzie nie?

    Nie, nie będzie to zakazane. Idąc tym tokiem myślenia, ustawienie np. 5 min na longu na dd2 powinno być zakazane. Jeśli chcecie zrobić coś takiego to trzeba założyć temat z propozycja zakazu stawiania obok siebie min.
  13. Regulamin diablo mówi: "2.15 Zakaz min w przejściu (drzwi, przejścia etc.)" Ale co to znaczy? Czym jest przejście i gdzie można postawić minę? Przez "przejście" objęte zakazem stawiania min należy rozumieć miejsce łączące 2 części mapy, wąskie tak że jednocześnie może przejść przez nie tylko jedna osoba. Takie miejsca to np. wszystkie otwierane drzwi, miejsca w których pojawiamy się po teleportacji (aim_crazyjump), bramy takie jak na dd2 czy de_aztec, szyby i tym podobne. "Przejścia" takie jak tunele w trupie na dd2 czy wejście na most na de_aztec są wystarczająco szerokie aby można było ominąć w nich minę więc takich miejsc zakaz nie obejmuję. Przykład: Tu NIE wolno Tu wolno
  14. gadzina

    Pankolak i jego napięcie koledzy

    Przede wszystkim powiem tak: Jeśli wstawiasz demko jako dowód to je do chu.. pana rozpisz.... Która minuta i na co patrzeć. Z tego co ja widziałem na tym demku to voteban użyte bezpodstawnie. Zaproponowałem dodanie tej komendy głównie po to żeby gracze mogli pozbyć się czitera z serwera pod nieobecność admina ale widzę że gracze robią sobie co chcą... Proponuje zacząć wyciągać konsekwencje z bezpodstawnego użycie tej komendy [ban 24h] albo przy następnej takiej sytuacji poruszę w dziale dla adminów temat usunięcia całkiem tej komendy. Jak to się mówi, dasz palec a wezmą całą rękę...
  15. gadzina

    Zmiany u Szamana

    Moim zdaniem pojedyncza mina nie powinna zabierać więcej niż 200hp... Mina położona w dobrym miejscu jest trudna do zauważenia a dodatkowo w trakcie walki nikt nie patrzy pod nogi a aktualnie wejście chociaż w jedną minę na klasie bez leczenie to pewna śmierć. Proponowałbym zostawić dmg tak jak jest ale zrobić 5 uderzeń podpalenia a nie 10. Żeby nie było że szaman zostanie dramatycznie osłabiony dać mu 3 miny na start. A jeśli chodzi o miny w przejściach, można usunąć te zasadę, pod warunkiem że miny będzie można detonować oddając w nią kilka strzałów.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.