Skocz do zawartości

Kresek

Admin DiabloMod
  • Zawartość

    38
  • Wpisów na czacie

    19
  • Darowizny

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kresek

  • Tytuł
    Srebro I

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Konrad
  • Lokalizacja
    Osiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    Steam
  • Nick na serwerze
    Dante

Ostatnie wizyty

424 wyświetleń profilu
  1. Kresek

    Błyskawica Wladcy Burz

    1. blyskawica nie dziala przez sciany lub jeszcze tego nie widzialem w co watpie 2. zgodze sie z tym ze dmg krytycznego nie powinno byc i dmg powinien byc zostawiony lub nieco znerfiony ( na ten moment ktos daje kilka pkt w zwinnosc i piorun robi max 150 dps na ponad 100 lvlu ) bo sa klasy ktore maja piorun a sa tez klasy ktore maja wielki dmg broni gdzie niekiedy wystarczy 1 strzal w glowe by zabic kogos z 500 hp.
  2. Nick: Real Dante 2. Wiek: 21 3. Link do banid: https://banid.pl/sprawdz?sid=0:0:62884156 4. Link do GT: https://www.gametracker.com/player/Real Dante/193.33.177.51:27155/ 5. Twoja znajomość zadań admina: jezeli chodzi o amx to takie 8/10 ( nie do konca rozumiem pytania ). 6. Doświadczenie: mialem admina na kilku serwerach wliczajac stary cs go mod na tej serwerowni procz tego admin na cs-mordownia przez prawie 2 lata i inne. 7. Coś o sobie: Jestem Konrad gram na diablo po dlugiej przerwie od cs 1.6 i ogolnie od csa pogrywam sobie troche tez w metina , wowa i warcrafta. mam duzy dystans do siebie i uwazam ze jestem smieszna osoba :). 8. Dlaczego Ty: chce pomoc w utrzymaniu serwera na dosc wysokim poziomie jezeli chodzi o gre na nim bo widze ze duzo ludzi lamie regulamin i nic sobie tego nie robi badz sa ludzie ktorzy pytaja po 10 razy na czacie czy admin im pomoze a niekiedy zaden z nich im nie odpisuje. 9. Mikrofon: Tak 10. Składka za Admina: Pewnie ( w sprawie platnosci to do ustalenia )
  3. Kresek

    dm Balans klas

    Witam.Kazdy ktory gral/gra na diablo modzie wie ze sa klasy ktore roznia sie od siebie nie tylko umiejetnosciami ale takze ich dobraniem i iloscia. Pisze to dlatego ze niektore klasy sa tak slabe a drugie tak mocne ze klasy z pierwszej grupy zostaja w tyle do takiego stopnia ze gra nimi moze 1 na 20/30 osob. To sa moje typy do klas slabych : - Wojownik - problem z ta klasa sa granaty ktore mozna rzucic tylko 5 na runde. Proponuje to zmienic na cos innego np hp po zabiciu lub wylaczyc ta klase z ograniczenia na granaty lub to ograniczenie zwiekszyc poniewaz jest to praktycznie jego jedyna lepsza umiejetnosc ktora daje mu szanse zabijania poza bronia - Straznik - tutaj mamy tylko wogole nie przydatne unikniecie beltu. proponuje zmienic to np na 1/x szansa na znalezienie sie na respie przeciwnika. - Aniol - jedyny problem jest tutaj z moca na nozu. Zmienilbym ja na speeda lub ewentualnie na leczenie hp - Jasnowidz - teoretycznie klasa jest bardzo dobra tylko rakieta ktora ta klasa posiada jest do bani poniewaz w czasie kiedy ty lecisz rakieta mozesz juz zginac poprzez szybkich przeciwnikow wiec proponuje tutaj zmiana tej rakiety na zwykle rakietki i dodanie umiejetnosci ladowania noza np itemy teraz klasy zbyt mocne: - Zlodziej - tutaj proponuje zmniejszyc leczenie na 5 sekund z 8 do 5 i pancerze z 7 do 5 - Wampir - zmniejszyc wysysanie z 8 do 6 hp przy uderzeniu i leczenie na nozy z 20 do 15 poniewaz po spotkaniu z taka klasa gdy nie masz wysysania ani leczenia on cie zabije i dalej bedzie mial przyzwoita ilosc hp a jezeli nie to moze to szybko wyleczyc na nozu - Druid - proponuje zwiekszenie szansy na korzenie z 1/6 do 1/10 i usuniecie dmg z p90 - Zabojca - tutaj problemem jest jego 3x dmg z AWP , tak rozumiem ze ta klasa nie ma innych broni lecz wystarczy tutaj jeden strzal i gracz ginie. proponuje zmniejszyc dmg w cialo z 3x na 2x lub 1.5x i usunac ignorowanie redukcji obrazen , ignorowanie pancerza jest ok gdyz byloby to nie fer jak inne klasy po prostu naladuja pancerz i nie mozesz nic na to poradzic - Berserker - moim zdaniem wystarczy dodac do tej klasy odglos krokow zeby gracz wiedzial gdzie moze sie spodziewac takiej klasy - Duch - tutaj problem jest prosty wystarczy usunac anty archy - Blamethar - tutaj problem jest z jego umiejetnoscia przywracania hp proponuje zmniejszyc hp na 5 sekund do 10 gdyz klasa ma tez jego wysysanie - Rycerz smierci - tutaj proponuje usunac szanse na odrodzenie i teleport na PPM - Lowca demonow - moim zdaniem tutaj nalezy zmniejszyc dodatkowy dmg z 20% do 10% lub do 15% usunac mu zmniejszenie widocznosci. Prosze zrozumiec ze jest tylko i wylacznie moja opinia na temat tych klas dlatego pisze ten post bardziej zeby wywolac dyskusje na ten temat i ogolnym balansie na serwerze. Zapraszam do wypowiedzi Edit/ @ccc zdajesz sobie sprawe ze jest artekaft gumowe naboje ktory daje % dodatkowych obrazen wiec to i tak jest duzo dodatkowego dmg a pozatym chodzilo mi tutaj o to zeby zabojca nie zabijal na hita tylko w cialo w glowe jak najbardziej lecz 600 dmg trafiajac w tak zwany palec to jest troche duzo jak na moje
  4. Witam niestety musze napisac ten post poniewaz to co teraz daje vip to sa chyba jakies kpiny. Na ten moment VIP posiada tyle roznych dodatkow ze wydaje sie jakby to byla zwykla klasa. To co daje VIP wymaga od zwyklego gracza jego zakupienie bo poprostu bez nie nie oplaca sie grac lub bedzie komus przez to bardzo ciezko. VIP posiada: 1.Podwojny exp za zabicie 2.zmienione modele broni na zlote 3.zmienione modele granatow 4.caly set granatow na start rundy 5.podwaja kamienie 6.dodatkowe 12 obrazen z ak , m4 , deagle 7.ladowanie noza w biegu 8.dostep to przedmiotow specjalnych 9.dostep do klasy stalker i ninja 10.sklep /sklep i /kupartefakt o polowe tanszy 11.2 skoki 12.dodatkowe pieniadze za podlozenie/rozbrojenie bomby 13.prefix Zatem jezeli to widzimy to jest tego strasznie duzo dlatego postaram sie omowic to punktami do ktorych mam zastrzezenia a ktorych nie 1-5 jest to standardowy VIP ktory nie przeszkadza normalnemu graczowi f2p 6 pkt jest bez sensu i powinien zostac usuniety to 12 obrazen z tych 3 broni ktore sa uzywane praktycznie jako jedyne to duza przesada. Powiedzmy ze chce zagrac klasa pod Obrone ( czyli zmniejszenie obrazen z broni ) przez sam ten punkt moj artefakt pod obrone czyli kamizelka kuloodporna jest do niczego bo na maxymalnym lvlu ten artefakt daje ( nie jestem pewny ) chyba 15 obrony gdzie 12 z niej jest zabierane przez samego vipa dlatego powinno to zostac usuniete 7-8 jest w porzadku 9 tutaj jest maly problem. dlaczego ninja ktora powinna byc klasa f2p jest tutaj platna , jak dla mnie jest to kompletnie bez sensu tak samo jak stalker ktory powinien byc traktowany jak wszystkie inne premki czyli zakupiony osobno. rozwiazaniem tego jest zmiana ninjy na klase darmowa a stalker dodany do zwyklych klas premium 10 tutaj nie ma duzo co pisac , vip powinien miec tanszy sklep z tym sie zgodze 11 i przy tym punkcie mamy strasznie duzy problem. Powiem to na swoj sposob 2 skoki na serwerze diablo mod to jest za duzo odbiera to duzo skilla z gry poniewaz kazdy moze sobie poprostu gdzies wskoczyc a nie poszukac innej drogi albo strzelania sie z przeciwnikiem np. ninja na mapie cs_assault przy jednym skoku nie moze wyskoczyc na gorny resp tt kiedy przy 3 skokach jest to nic takiego , gdyby ludzie nie mieli skokow musieliby wejsc na skrzynke nizej i z niej wskakiwac na gorny resp lub biec druga strona hangaru. 2 powodem jest to ze VIP nie musi nic dawac w grawitacje ktora bylaby czesciej wybierana przy wyborze umiejetnosci klasy. moim zdaniem powinno to zostac usuniete z vipa 12-13 prefix to nic takiego a dodatkowe pieniadze za bombe robi lekka roznice w rozgrywce dlatego z tymi punktami sie zgadzam. Mysle ze dokladnie wyjasnilem tutaj calego VIPa i jakie sa z nim problemy.Na ten moment poniewaz gracz zeby miec przyjemna rozgrywke jest w tym momencie zmuszony zeby zakupic VIPa. Edit/ @Sidek moze VIP to grosze ale nie kazdy moze chciec placic za gre.
  5. Kresek

    Zgłoś buga!

    nie wiem gdzie to napisac ale to jest glownie do Dredka tak wiec dostalem range premium na forum i serwerach i przez przypadek nacisnalem zbindowane amx mod menu po czym wyskoczylo mi takie menu nie da sie banowac ani unbanowac ale jest tam duzo innych opcji np wszystkie voice typu "Hello" itp co w poniektorych rekach moze byc czyms denerwujacym chcialbym wiec aby to menu nie bylo wogole dostepne dla tej rangi
  6. Witam jestem tutaj poniewaz mam pewny sentyment do starych i klas i ogolnie starego diablo dlatego chcialbym dac propozycje klasy Iron Man jednak z kilkoma bonusami pasujacymi do aktualnego diablo. Iron Man 130 hp Bazowe 10 HP regeneracja na 5 sek Zmniejszenie obrazen z broni o 10 Mniejsza grawitacja (chyba byla jakies miedzy 700 a 750) 3 Skoki Noz + R - Bazooka ( kazdy chyba pamieta stara bazooke i ludzie na serwerze mowia ze na pewno zagrali by ta klasa) Ladowanie na nozu Pancerz max 5 lub leczenie hp w zaleznosci od INT W sprawie Dzina brakuje mi tylko broni na "kulki" ktora byla niezla zabawa. Pytalem ludzi na serwerze tez i o to i spotkalem same dobre opinie na ten temat.Sam w sobie Dzin nie jest wcale mocny, nawet mozna powiedziec ze jest slaby wiec jakikolwiek BUFF w jego strone bylby mile widziany. Edit/ Dobra moze redukcja 10 to moze za duzo ale z 5 byloby calkiem ok , to juz do wgladu dla technika Edit/ @Pankolak stary iron man nie mial nic na nozu ale tutaj klasy maja duzo pododawane wiec wtedy klasa bylaby strasznie slaba w porownaniu do innych Edit/ @TyyTaN z tego co pamietam ze starego diablo to bazooka zadawala ze 150 dmg przy 70 inty o ile dobrze pamietam wiec to chyba wcale tak malo dmg nie jest poniewaz ona miala chyba z 0.5 sek ( lub troche mniej ) cd od czasu klikniecia R na nozu. @TyyTaN To nie wiem moze da mu sie zrobic np ignorowanie redukcji magicznego dmg czy cos mozliwosci jest duzo wystarzcy chwile pomyslec. Edit/ @hardy wiem ze silnik nie wytrzymuje wszystkiego ale bazooka nie byla chyba jakos bardzo wymagajaca z tego co pamietam a co do samych przelicznikow to zawsze mozna je podkrecic jeszcze bardziej jezeli byly to takie male. Przypuszczam ze przeliczniki byly z pewnie z jakiegos diablo okolo 100 lvla wiec wtedy jak bazooka robila swoje powiedzmy 80 dmg to bylo cos ale tutaj jest to za malo bo ludzie maja po 500 hp lub wiecej. W sprawie bugowania rakiety to w was wierze ze uda wam sie cos wymyslic by sie ona nie bugowala i dzialala na swoj sposob, wkoncu nie macie tutaj byle kogo pracujacego nad tym diablo O plazmie tutaj nic nie pisalem bo wiem jak to wygalada sama kula na 1 lvlu bez INT bila po 10 chyba z 5 razy wiec to jest jakies 50 dmg na 1 lvlu , wiec ludzie moga pomyslec co gracz zrobi maja tam lvl 200+ z max int wiec nie pisalem takiej propozycji, bez sensu byloby zmniejszanie dmg plazmy tak bardzo bo wtedy nie miala by duzo dmg. z tym zawsze jest problem bo nowi gracze nie wazne czy bedzie miala duzy czy maly przelicznik i tak to dla nich bedzie problemem bo spotkanie z taka plazma skonczy sie dla nich smiercia lub mala iloscia hp Nie wiem czy zmienialiscie tutaj jakos kulke dzina ja jestem z tych graczy ktorzy grali na poczatkach diablo modow i ich pierwszych serwerach. Z mojego doswiadczenia na Mordowni kula wtedy Bounca nie miala jakos malego zasiegu a z dmg tez nie bylo problemu bo na max lvl wtedy czyli 126 kula bila jakies 20-150 dmg w zaleznosci od polozenia i zdetonowania kuli. Mysle ze jezeli wszystko sie uda to powinno to przyciagnac troche graczy bo starsi gracze szukaja diablo moda ktorego w jakims stopniu znaja czyli powiazania do starych klas (ktorych i tak nie jest malo) itp.
  7. Kresek

    ub [PL] Cs-Creativ.pl [CS GO MOD]-Olusia :*

    dlaczego mam rozpisac demko? a po co jest to? osobiscie nie patrzylem czy jest odpalona czy nie ale to chyba nie klamie wiec nie wiem decyzja zalezy od ub team
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.