Skocz do zawartości

Knur

Użytkownik
  • Zawartość

    256
  • Wpisów na czacie

    7
  • Darowizny

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Knur w Rankingu w dniu 20 Styczeń 2018

Knur posiadał najczęściej polubioną zawartość!

1 obserwujący

O Knur

  • Tytuł
    Mistrzowski Obrońca II

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Knur
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    NonSteam
  • Nick na serwerze
    Knur

Ostatnie wizyty

1 069 wyświetleń profilu
  1. Knur

    dm Dyskusja dot. zmiany levela serwera

    Po dłuższym przemyśleniu zmieniam zdanie - jestem za 201 hard.
  2. Knur

    dm Dyskusja dot. zmiany levela serwera

    Oj, współczuję Ci dredek, bo wiem że będzie z tym dużo roboty. Jestem trochę sceptyczny co do tego czy zmniejszenie max levela faktycznie przełoży się na mniejszą przepaść pomiędzy weteranami a nowymi graczami. Jeśli już miałbym się wypowiadać to jestem za 301 na medium.
  3. Knur

    Ograniczenie lvl

    Jestem na nie. Według mnie przydałoby się coś innego, co zmniejszyłoby przepaść między małymi a dużymi levelami np. zmniejszony przyrost punktów na wyższych levelach.
  4. Knur

    przyjęty Podanie Szymski

    Jestem na tak. Jesteś człowiekiem aktywnym, mądrym i ogarniętym. + składka i takie tam
  5. Knur

    dm granaty na rzeźniku

    Ja jestem napewno za odblokowaniem flashy i smoke'ów - taki z resztą był początkowy pomysł. Przeciwko HE mam tylko to, że x5 na nożu może niektórych kusić do bugowania.
  6. Knur

    Misje na Rzeźniku

    @hardy Może być 8,5k z usp. Co do glocka to pozostaje przy 30, chociaż w praktyce 35 nie zrobi dużej różnicy. Ważne żeby nie było 120.
  7. Knur

    Misje na Rzeźniku

    Wydaje mi się, że misje na Rzeźniku są niepropocjonalnie trudniejsze (przy takich samych nagrodach jak u innych klas). Proponuję łagodną zmianę. Misja na usp: zamiast misji na 10k dmg z xm Rzeźnik ma misje żeby zadać 15k z usp. Osobiście uważam, że nie dość, że xm jest do tego lepszy to jeszcze ilość jest większa o 50%. Proponuję zmniejszenie do 7,5k. Misja na zabójstwa z glock'a: zamiast misji na 10 killi ze scouta Rzeźnik ma misję żeby zabić 120 osób z glocka. Nawet jeśli glock jest lepszy (z czym się nie zgadzam) to ilość jest przesadzona. Proponuję zmienić na 30.
  8. Knur

    Powrót klasy Bard

    Jestem bardzo na tak. Ciekawe klasy są zawsze mile widziane.
  9. Knur

    Iron man i problem balansu klas

    Spoko. Blameathara to też dotyczy?
  10. Knur

    Iron man i problem balansu klas

    Masz rację. Po poświęceniu trochę czasu na na ponowne testowanie widzę, że podane przeze mnie wartości jednak były przesadzone. Połowa inta starczy. @hardy Co powiesz na 70 + int/2?
  11. Knur

    Iron man i problem balansu klas

    @Azerio Dziękuję za słowa uznania, ale co sądzisz o tej konkretnej propozycji?
  12. Knur

    like DIABLO MOD [CS 1.6]

    721 (na pewno się nie pomyliłem)
  13. Proponuję znaczne ulepszenie Iron mana. Obecnie bazooka i jej dmg pozostawia wiele do życzenia. W celu pokazania kontrastu porównam Iron mana do innej darmowej klasy - Czarodzieja. Czarodziej ma latarkę, teleporty, ładowanie życia na nożu i bindowane kule ognia. Iron man ma regen hp, ładowane pancerze, skoki i niską grawitację oraz bazookę. Uważam, że umiejętności defensywno-mobilne (oznaczone kolorem fioletowym) są lepsze u Czarodzieja. Co prawda dysproporcja nie jest jakaś kolosalna, ale jednak Iron man wychodzi gorzej. Problem i przyczyna moich frustracji dotyczy jednak umiejętności ofensywnych oznaczonych na czerwono. Przepaść pomiędzy kulą ognia a rakietą jest tak kolosalna, że szkoda gadać. Jedyny plus bazooki to nieograniczone użycia (chociaż w praktyce pauza pomiędzy użyciami jest tak duża, że przeciętnie strzelam z bazooki nie więcej niż 3-4 razy na rundę). Na korzyść kuli przemawia natomiast to, że nie trzeba zmieniać broni żeby jej użyć, a przede wszystkim wielokrotnie większe obrażenia. Mając zero inta kula zabiera od 70 do 80, a bazooka 10. (nie żartuję) Nie wiem jak wygląda dokładny przelicznik w kuli, ale nie raz byłem świadkiem, że kryt z kuli zadawał 300 dmg (czyli podstawowy hit 150). Rakieta natomiast dostaje bonus z inta dzielony na 2, czyli mając 100 inta zadaje 60 obrażeń. Proponuję porządnie ulepszyć Iron mana tak, żeby nie odstawał tak bardzo od innych klas. Moja propozycja obrażeń to 80 + całość inteligencji (obecnie 10 + int/2). Uważam, że to nie jest przesadzona ilość jako, że bazooka jest jego główną umiejętnością, a jej użycie i tak jest powolne oraz trafienie wymaga precyzji. Dlaczego Czarodziej ma być lepszy zarówno w ofensywnie jak i defensywno-mobilnie. Niech Iron man też ma jakieś atuty i unikalny gameplay z nich wynikający.
  14. Knur

    Nowa Klasa: Iron Man i zmiana (Buff) Dla Dżina

    Jestem na Tak. Brakuje mi jakiś ciekawych klas.
  15. Knur

    Szaman znów bezużyteczny

    Nie wiem kto wpadł na pomysł, żeby dać Szamanowi nerfa takiego pokroju. Zrozumiałbym łagodne osłabienie, ale obecna zmiana całkowicie dyskwalifikuje Szamana jeśli chodzi o grywalność. Dlaczego zrównywać jego dmg z trucizną Andariel? Istnieje zasadnicza różnica pomiędzy trafieniem w kogoś pociskiem a zwabieniem w minę. Muszę przyznać, że jestem wyprowadzony z równowagi. Tak poważne zmiany powinny odbywać się pomiędzy resetami, a według mnie ta konkretna zmiana jest dodatkowo niesprawiedliwa.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.