Skocz do zawartości






Welcome to
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Zmień widoczność shoutboxa CreativBox

@   Karwoś : (27 luty - 21:18)

@Kamila. ok

@   Kamila. : (27 luty - 21:06)

@Karwoś aha

@   Haetham : (27 luty - 20:59)

ide na milionerów

@   Haetham : (27 luty - 20:58)

związek

@   Haetham : (27 luty - 20:58)

@Karwoś pociągnąć pociągne

@   Karwoś : (27 luty - 20:57)

związek

@   Karwoś : (27 luty - 20:57)

@Haetham mowi ze juz dlugo nie pociagnie

@   Haetham : (27 luty - 20:56)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

@   Karwoś : (27 luty - 20:56)

aha

@   Haetham : (27 luty - 20:56)

@Karwoś jest nawet lepiej

@   Kamila. : (27 luty - 20:55)

@Karwoś smuteg rozpacz

@   Kamila. : (27 luty - 20:55)

@Karwoś :(

@   Kamila. : (27 luty - 20:55)

@Karwoś bywa i tak

@   Karwoś : (27 luty - 20:55)

@Kamila. a Ciebie nie chce znac

@   Karwoś : (27 luty - 20:55)

@Haetham Ok juz nie jetsesmy kumplami

@   Haetham : (27 luty - 20:54)

@Karwoś mnie nie

@   Karwoś : (27 luty - 20:52)

@Haetham odrzucila mnie ;((

@   Kamila. : (27 luty - 20:52)

@Haetham feeee nie.

@   Haetham : (27 luty - 20:52)

tyllko ten karwoś nie pasuje

@   Karwoś : (27 luty - 20:52)

@Haetham @Kamila. @Haetham @Kamila. @Haetham @Kamila. @Haetham chuj @Kamila. @Haetham @Kamila. @Haetham @Kamila.

@   Kamila. : (27 luty - 20:52)

@Haetham okk

@   Haetham : (27 luty - 20:52)

@Karwoś @Kamila. ładnie razem wyglądacie

@   Karwoś : (27 luty - 20:51)

@Kamila. masz siostre?

@   Haetham : (27 luty - 20:51)

@Kamila. @Karwoś @Kamila. @Karwoś @Kamila. @Karwoś @Kamila. @Karwoś @Kamila. @Karwoś

@   AlfaPower : (27 luty - 20:50)

@Azerio http://cs-creativ.pl/topic/10165-waldas-ub/

@   Kamila. : (27 luty - 20:49)

@Karwoś zegnaj

@   Karwoś : (27 luty - 20:49)

@Kamila. no elo

@   Kamila. : (27 luty - 20:47)

@Karwoś ok ide

@   Haetham : (27 luty - 20:46)

@Karwoś zazdro nie?

@   Karwoś : (27 luty - 20:45)

@Kamila. ic sie powieź

@   VerteN : (27 luty - 20:44)

xd

@   VerteN : (27 luty - 20:44)

jak ja kozak jestem

@   Kamila. : (27 luty - 20:44)

@Karwoś @Karwoś @Karwoś @Karwoś @Karwoś @Karwoś @Karwoś @Karwoś

@   Kamila. : (27 luty - 20:44)

@Karwoś nie

@   Haetham : (27 luty - 20:42)

@Karwoś ty mi

@   VerteN : (27 luty - 20:42)

@VerteN mati xd haha

@   Karwoś : (27 luty - 20:41)

@Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. give me nudes

@   Karwoś : (27 luty - 20:41)

@Haetham komu bagiete owaliles

@   VerteN : (27 luty - 20:41)

@mati ^^ wcale nie śmieszne xd

@   Haetham : (27 luty - 20:40)

@Karwoś @Karwoś @Karwoś @Karwoś @Karwoś @Karwoś

@   Kamila. : (27 luty - 20:40)

@Karwoś :angry:

@   Haetham : (27 luty - 20:40)

@Karwoś tak poprostu xDDDDDDDDDDD

@   mati ^^ : (27 luty - 20:40)

@VerteN Wiadrooo xd

@   VerteN : (27 luty - 20:39)

@mati ^^ no co? xd

@   mati ^^ : (27 luty - 20:39)

@VerteN Jprld, :fzly:

@   VerteN : (27 luty - 20:38)

@mati ^^ haha nie xd

@   mati ^^ : (27 luty - 20:37)

@VerteN I tylko dlatego żeby tobie odpisać xd :D

@   mati ^^ : (27 luty - 20:37)

@VerteN Ty weź pisz na serwie, bo ja nie mam zamiaru co chwile cs'a minimalizować xd !!!

@   VerteN : (27 luty - 20:36)

xd xd

@   Karwoś : (27 luty - 20:36)

@Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila.

@   VerteN : (27 luty - 20:36)

@mati ^^ ogar te fleshe he i smoke xdd

@   Karwoś : (27 luty - 20:36)

@Haetham za co

@   Haetham : (27 luty - 20:34)

@Karwoś ej dostałem 23$ XDDDDDd

@   mati ^^ : (27 luty - 20:33)

Dałny xd

@   Kamila. : (27 luty - 20:33)

@Karwoś nastepny. -,-

@   Karwoś : (27 luty - 20:32)

@Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila.

@   Kamila. : (27 luty - 20:32)

@Haetham bezmozgowcu ogar :) :) :) :) :) :) :) :)

@   Haetham : (27 luty - 20:31)

@Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila.

@   Kamila. : (27 luty - 20:29)

@Haetham Klamcaaa. ;x

@   VerteN : (27 luty - 20:28)

@mati ^^ ale skana dostałeś :D

@   Haetham : (27 luty - 20:28)

@Kamila. @Kamila. @Kamila. @Kamila.

@   mati ^^ : (27 luty - 20:27)

Czeeeeśććć xd

@   VerteN : (27 luty - 20:27)

Witam :D

@   Kamila. : (27 luty - 20:26)

@Haetham ok ok ok

@   Haetham : (27 luty - 20:26)

@Kamila. @Kamila. @Kamila.

@   AlfaPower : (27 luty - 20:23)

@Waldass przeciez grasz

@   AlfaPower : (27 luty - 20:23)

@AlfaPower przeciez grasz ^^

@   Kamila. : (27 luty - 20:22)

@Waldass Jak mozesz ?:o

@   Haetham : (27 luty - 20:20)

@Malutka.

@   AlfaPower : (27 luty - 20:20)

@Johny ;* Pisz pw

@   AlfaPower : (27 luty - 20:20)

zmien na forum

@   Waldass : (27 luty - 20:17)

o dobra mogę pykać ^.^

@   Malutka. : (27 luty - 20:17)

@Haetham

@   Waldass : (27 luty - 20:17)

Wiem, bo się szukałem ^.-

@   AlfaPower : (27 luty - 20:15)

z tego co widac na AMX Bans nie widac cie

@   Haetham : (27 luty - 20:14)

kto chce kupić xiaomi

@   mati ^^ : (27 luty - 20:14)

:D

@   mati ^^ : (27 luty - 20:14)

Nooo Elo siema

@   P56. : (27 luty - 20:13)

Elo, cześć :D

@   mati ^^ : (27 luty - 20:12)

Jak wiesz to się do niego zastsuj bo to co napisałeś nie wygląda za bardzo do prośby o ub xd

@   Johny ;* : (27 luty - 20:12)

siema pomoze mi ktos z vipem? wpisuje tak w konsole setinfo "_pw" "haslo" i nie paca :/

@   mati ^^ : (27 luty - 20:11)

Ooo xd Ta druga wiadomość nie miała tak wyglądać xd

@   Waldass : (27 luty - 20:11)

Wiem jak wygląda wzór bo robiłem to z hmm 500 razy

@   mati ^^ : (27 luty - 20:11)

@Waldass [LINK] Tutaj masz wzór do Ub, zastosuj się do tego wzoru. Napisz nowy temat -->[LINK] Gdy to zrobisz czekaj cierpliwie na ub. @ Karwoś : (27 luty - 20:09) @Haetham za to pewnie ze napisalem do Ciebie o tym dziewictwie... XDDD

@   mati ^^ : (27 luty - 20:09)

http://cs-creativ.pl/topic/1407-wzór-prośby-o-odbanowanie/ Tutaj masz wzór do Ub, zastosuj się do tego wzoru. Napisz nowy temat -->[LINK] Gdy to zrobisz czekaj cierpliwie na ub.

@   Karwoś : (27 luty - 20:09)

@Haetham za to pewnie ze napisalem do Ciebie o tym dziewictwie... XDDD

@   Haetham : (27 luty - 20:08)

@Karwoś wrzucę twój wpis na czat xd

@   Waldass : (27 luty - 20:08)

Tylko chce pokarać jeszcze tych płaczków póki grają, cieszyli się że w końcu bana dostałem, gdyż przegrywali ^.-

@   Haetham : (27 luty - 20:07)

@Karwoś za?

@   *Ajin* : (27 luty - 20:07)

@Waldass Sprawdzą to dadzą Ci unbana, spokojnie..

@   Karwoś : (27 luty - 20:06)

Haetham ten frajer Salva bana na sb dal XDD

@   Waldass : (27 luty - 20:05)

Możecie oglądać i odbanować na moje słowo, nic nie znajdziecie - bo nic nie używam nigdy.

@   Waldass : (27 luty - 20:04)

24h ^.-

@   mati ^^ : (27 luty - 20:04)

Tak jest demko, admin banujący ma 24h na rozpoisanie demka jesli tego nie zrobi dostaniesz ub

@   Waldass : (27 luty - 19:58)

Macie tv na serwie ? demko sobie obejrzyjcie i proszę o UB

@   Waldass : (27 luty - 19:57)

co zrobisz?

@   DamDeeDam : (27 luty - 19:56)

@Waldass niech Cię rozpisze ;)

@   Waldass : (27 luty - 19:54)

Czemu admin wkleja bana za wh bez ssów, na jakiej podstawie mnie zabnował? Bo grać umiem i skanuje z okna ? Bo jakies pipy placzą ze przegrywają? za to są bany ?

@   DamDeeDam : (27 luty - 19:54)

skrt

@   Waldass : (27 luty - 19:53)

Siema jest admin ?


Zdjęcie

SPRZEDAŻ! COUNTER-STRIKE 1.6 KONTO STEAM 2004r AUTOMAT 24/7

sprzedaż counter strike konto steam 2004r automat

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
1 odpowiedzi na ten temat

#1
steam2k4

steam2k4

    Forumowy świeżak

  • Użytkownik
  • 10 postów
    • Czas Online: 7h 47m 58s
  • Miejscowość: zst

Counter-Strike-Android.jpg

 

KONTA STEAM ROCZNIK 2004

KONTO STEAM POSIADA ZAKUPIONĄ GRĘ!

COUNTER-STRIKE 1.6

 

 Nowe konto bez banów, blokad itp

•  Każde konto jest przeznaczone tylko dla 1 osoby

•  Na koncie można zmienić wszystkie dane :

email / hasło / dodać numer telefonu

• Dodawać można znajomych!

•  Konta nigdy nie stracisz!

• Konto dostajesz na ZAWSZE!

 

Zaufaj pewnemu sprzedawcy!

 

KONTAKT i PŁATNOŚĆ:

 

GG: 28261531

 

PROFIL ALLEGRO: 

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

 

ALLEGRO AUTOMAT 24/7: 

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

 

PAYPAL: 6zł

 

SMS: 14.76zł (wliczone vat)

 

PSC: 10PSC (20=PSC 2 KONTA)


  • 0

#2
PEJEK

PEJEK

    kadetto woopopayi

  • Moderator
  • 859 postów
    • Czas Online: 33d 2h 28m 45s
  • Miejscowość: ksC

Wiadomość została wygenerowana automatycznie.
Temat został zamknięty przez autora tego postu.
Powód: Kontakt podany

 

Pozdrawiamy, zespół Cs-Creativ.pl


  • 0

Dodany obrazek Dodany obrazek






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: sprzedaż, counter, strike, konto, steam, 2004r, automat

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników



6 użytkowników przeczytało ten temat: