Skocz do zawartości

thanns

Użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Wpisów na czacie

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    233d 8h 59m 11s

O thanns

  • Tytuł
    Srebro I

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Lubelskie
  • Lokalizacja
    Lubelskie
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    NonSteam
  • Nick na serwerze
    thanns

Ostatnie wizyty

224 wyświetleń profilu
  1. Mega Premium

    Owszem, jednak często zdarza się, że korzenie Cię złapią nawet jeśli byłeś cały czas w ruchu. Wystarczy jakiś lag i nie możesz się ruszyć, pomimo braku grafiki korzeni wokół Ciebie, grafika ta jest kilka metrów z tyłu. Problematyczne jest to również przy pojedynkach na odległość, raz Cię trafi taki Łowca Demonów i nie możesz się zatrzymać nawet na chwilę, aby oddać celny strzał. Zatrzymaj się, a zostaniesz tam na wieczność, będziesz wtedy bardzo łatwym celem. Może i to nie jest 1/1, czasami faktycznie nie łapie w te korzenie. Mimo to, każdy wie, że szansa jest większa niż 1/7 z opisu klasy. Moim zdaniem jest to takie 1/2 lub 1/3. Jestem za usunięciem tych korzeni, albo poprawieniem tej umiejętności, żeby łapało sporadycznie, jak u Druida. Ewentualnie dobrą opcją delikatnego osłabienia klasy moim zdaniem jest odebranie osłabionej widoczności.
  2. RESET 07.02.2018

    Ja też wolałbym jutro, w nocy się śpi.
  3. Kapłan

    Tajemnica Strachu to najlepszy item na tym DiabloModzie, normalne klasy mają ją tylko kilka rund, bo jak wiadomo ma 100 wytrzymałości, jednak jeśli Kapłan dostanie taki item na początku mapy, to lata z nim przez cały czas i zabija wszystkich samotnie spotkanych przeciwników. Zadaje dodatkowe 50 obrażeń, więc nawet jeśli masz 500 hp to padasz na kilka hitów, nie zabijesz go, bo wywala Ci broń, a redukcja 25 obrażeń powoduje, że praktycznie nic mu nie zadasz. Zginie tylko, jeśli ma mały lvl lub, gdy trafi na większą grupkę przeciwników. Moim zdaniem są dwie opcje, które prowadzą do rozwiązania tego problemu. 1. Nalegam zatem, aby odebrać możliwość zdobycia tego itemu na odrobinę zbyt mocnej klasie jaką jest Kapłan. Oczywiste, że Patrial i Rusek, również powinny być zablokowane. 2. Ewentualnie można pozwolić Kapłanowi na zdobycie tych itemów, by nie czuł się zbytnio pokrzywdzony, jednak tych trzech ww. itemów nie powinna żadna umiejętność klasy chronić przed zniszczeniem. Jestem ciekaw, co sądzicie o moim jakże wspaniałym pomyśle.
  4. Fireball

    Jakie 500? Fireballe biją po mniej więcej 100dmg jeden. Trzeciego dostajesz dopiero od 100 inty, więc trzeba mieć około 120lvl.
  5. Do zrobienia

    Przypominam, dzisiaj znowu przytrafiła mi się bania powyżej tego progu 80 dmg. Dokładnie 224 obrażenia 1 trafieniem dostałem grając Cyklopem, oczywiście od Łowcy Demonów. Zabójca mnie z awp trafia za 160dmg, więc podejrzewam, że cyklop owszem, dostaje max 80 dmg, ale dzięki krytom(?) i zwiększonym obrażeniom np. u Zabójcy z AWP 2* dostaje więcej obrażeń. Moim zdaniem jest to błąd, w końcu Cyklop ma mało HP, więc takie trafienia Łowcy Demonów zabijają go od razu. Na 130 poziomie Cyklopem bez gildii, ani itemu można mieć maksymalnie około 250 HP. Poza tymi zredukowanymi obrażeniami i podwajaniem kamieni, wielu innych udogodnień Cyklop nie ma.
  6. brak ub ZoksMan

    1. Twój nick podczas gry: thanns 2. Nick osoby na którą jest zgłoszenie: ZoksMan 3. Data i godzina zdarzenia: 2018-02-03 ok 15:00 4. Dowody: http://552049.node18.pukawka.pl/hltv-1802031455-de_westwood-1517666100-1517667600.zip 5. STEAMID/IP podejrzanego: 83.8.134.172:27005 6. Rodzaj podejrzanego cheat'a: AimBot 7. Coś od siebie: Wszystko jest jak dla mnie widoczne od 00:50:00 do 1:10:00. Wygląda to podejrzanie, a ZoksMan od czasu do czasu włączał "skilla", zabijał kogoś i potem grał czysto. Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości, że to może był skill, to obejrzyjcie dalsze rundy. Jego styl gry raczej nie świadczy o skillu...
  7. Do zrobienia

    Psychos z vipem trafiając w głowę zadaje 300 dmg z m4, tyle samo Łowca Demonów z vipem. Psychos na 180 lvlu bez gildii nie miałby nawet 300hp, natomiast Łowca Demonów nie dość, że miałby więcej HP to jeszcze może naładować pancerz, dostaje magazynek za zabójstwo, łapie za każdym trafieniem w korzenie (to 1/7 jest chyba błędem) itd... Psychos ma jedynie podwójne obrażenia jako bonus i bardzo mało hp w porównaniu z innymi zwykłymi klasami, więc uważam, że ta klasa nie jest zbyt mocna, są lepsze. Wszystkie te klasy mają wiele innych bonusów. Wizard, który ma 3* zwiększone obrażenia, może podwajać magazynek, ma więcej hp od psychosa, ale mimo to moim zdaniem jest jedną ze słabszych klas, o ile nie najsłabszą.
  8. Do zrobienia

    Gram dużo Psychosem i z niewidką chcę pozabijać na 1 strzał z awp. Bo przecież 2x dmg ze wszystkich broni + 40% na kryta. Ale zauważyłem, że Psychos ma identycznie zwiększone obrażenia jak Łowca Demonów, chociaż w opisie jest inaczej (Łowca - 20% więcej, Psychos - podwójne obrażenia). Heady z awp bez kryta siadają na Psychosie po 400-500, a powinny według opisu po 700-800 co najmniej. Kryt siadł raz 1100, ale mimo wszystko to dalej jest zwiększenie obrażeń o 20% chyba, że się mylę. Dodam, że head za 500 z awp siadł na jakimś kapłanie 50 lvl, który raczej dużo redukcji nie miał ze zręczności, a itemu też mu brakowało. Trafienie z awp w brzuch ninjy - 113 dmg. Z m4a1 2 trafienia w brzuch, łącznie 60 dmg. Jeżeli tak mają działać podwojone obrażenia, to ja podziękuję.

Zegar monitorujący najlepsze forum w Polsce!


Forum wystartowało: June 27, 2015 16:09:05
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania. (Polityka prywatności) (Regulamin)