Skocz do zawartości

Prz3mo

Użytkownik
  • Zawartość

    50
  • Wpisów na czacie

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Czas Online

    112d 16h 21m 4s

Ostatnia wygrana Prz3mo w Rankingu w dniu 11 Styczeń

Prz3mo posiadał najczęściej polubioną zawartość!

O Prz3mo

  • Tytuł
    Srebro II

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Przemek
  • Lokalizacja
    opole
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    NonSteam
  • Nick na serwerze
    Prz3mo
  1. na tak -ogarnia -przebywa w pompkę czasu na serwerze -spoko koleś
  2. jak ty myślisz że po takich zmianach zaczną grać tymi klasami to powodzenia co do @kiedyshardy no ok starać się zawsze będę wymyślać jakieś nowe pomysł a że jesteś na nie szanuję ale moim zdaniem przy małej korekcji liczb klasa by mogła być zmieniona i nie była by mega premium POZDRO
  3. wszystko do zmiany napisz może czy pomysł ci odpowiada przeliczniki które dopasowane by były do klasy podstawowej jak dla mnie nie są wygórowane ani za słabe dodatkowe hp i obrażenia tylko by dostawał za osoby które są w korzeniach nie chodzi o ten zielony ślad tylko to jak nas już zatrzyma 5 pocisków 1/3 na odbicie łowca i tak może je przebić i ma 1/1 na odbicie własnych pocisków 25% z 150 obrażeń to 37,5 hp odzyskujemy (na 5 pocisków może max 1,2 odbiję albo właśnie tylko doda nam hp z 1 pocisku ) 50% z 150 to 75 hp odzyskujemy po strzale w głowę (tak btw dobra klasa przeciwko itemom jak head master oraz head hunter) zawsze szansę na heal z głowy można zmniejszyć do 30-40 % napiszę 2 raz wszystkie podane liczby oraz szansę wyżej mogą być zmienione interesuję mnie jak odebrana będzie klasa i czy komuś może przypadnie do gustu POZDRO
  4. co do tych wartości chciałem o tym temacie napisać o tych artefaktach ale myślę że wartość 1/10 to jest za dużo max bym dał 1/20 przy ostatnim ulepszeniu na bronie 1/7 z deagla 1/4-1/6 z noża 1/3/1-4 awp kiedyś myślałem aby wprowadzić modele broni które by dawały 30+ ammo np.40 + lekkie ograniczenie celownika ale to chyba by nie przeszło ja napisałem fajny temat na temat łowcy obczajcie sobie fajnie go tam opisałem co do tarczy na kryta nie sprawa z zmniejszeniem kryta jest dla mnie bolesna i nie chciałbym tego ze względu na zabójcę który z krytykiem mając 50% bije po 420+ ale to po 250lv około mając 30% już tak kolorowa nie będzie co do boskiego jestem za jak zostanie krytyczne obrażenia ja mam fajny pomysł na artefakt gazowe pociski : dają szanse na oślepienie gracza 1/x oślepienie trwa x sec (kolejne oślepienie na tego samego gracza można rzucić po 30) sec 1.1/20 na oślepienie -czas trwania 1 sec gazowe pociski 2.1/17 na oślepienie- czas trwania 1.25 odstęp od następnego oślepienia 25 sec pociski alchemika 3.1/15 na oślepienie-czas trwania 1.50 gaz zatrucia 4.1/13 na oślepienie -czas trwania 1.75 pociski apokalipsy 5.1/15 na oślepienie całkowite czas trwania 1.50 odstęp od następnego oślepienia 15 sec antidotum śmierci 1/15 na zamienienie broni na nóż raz na 15 sec tego samego gracza co do klas co podał @kiedyshardy łowca na nie ale ten leśny to może zrobić go tak leśny elf : HP Bazowe - 1151/6 na korzenie 1/3 dla granata ma szanse że po zabiciu gracza który był w korzeniach dostaję natychmiastowo 20 hp oraz 10+obrażeń na 15 sec kumuluję się do 3 razy czyli zabijając 2 osobę w czasie 15 sec dostajesz 40 hp i 20 obrażeń na kolejne 30 sec aż do 3 zabicia gdzie dostajesz 60 hp i 30 obrażeń na rundę na nożu tarcza dostaje tarcze leśnego golema 5 pkt 2 razy na rundę max 10 przy 200-280 inteligencji odblokowany jest kolejny raz czyli max 15 na rundę tarcza ta daję (długie ładowanie) 1/3 na odbicie pocisku 1/6 na obiciu 25%obrażeń we wroga w przypadku głowy wynoszą 50% (zabicie gracza daję 25% hp od odbitego obrażenia )(w przypadku nie odbicia dostaję a zabiciu gracza) dostaje 50 hp w przeciągu 5 sec wszystkie podane rzeczy które by przeszły mogą być zmienione
  5. popozycja :) i itemy

    z tego co wiem Gadzina grał wiele dłużej niż ja Natsu jest nowy ale chłopak umie grać i mi w jakimś dużym stopniu to nie przeszkadza tylko ninja jest 1 z najsilniejszych klas i tego bym chciał aby może zostało to zmienione żeby więcej ludzi grało klasami które mogą używać broni z @kiedyshardy już nie chciałbym prowadzić jakiejś nie potrzebnej debaty bo schodzi widzę na złe tory szanuję za twoje wypowiedzi ale zostanę przy zmianie @LiZiR mam wrażenie że nie jestem przeciętnym graczem i w moim odczuciu gram dobrze a ty jakbyś sugerował że jestem jakimś noobem i chce żeby wszystko zostało pode mnie zrobione i nawet czarodziej mi nie pomaga tylko w przed resetem tylko jakoś ja grałem klasami takimi jak zabójca i zdrajca i jakoś grając szczególnie zabójcą dobrze mi szło nawet na ninje jestem cały czas przy tym co napisałem na początku pozdro co to przepisania schematu do tego był by potrzebny nowy temat i gracze którzy by chcieli by go napisać i przydał by się jakiś ts3
  6. popozycja :) i itemy

    pisałem to zmyślą jakby miało to być znerfione to losowanie itemów ale no jak chcesz mowie można tą wartość znerfić ja daje przykłady ale nie pisze że taka wartość jaką podałem ma pozostać ale większość osób gra ninja a klasami podstawowymi no nie dużo ja nie robię tego najbardziej pod siebie bo chyba większość osób wie jak sobie radze z ninjami fakt dla mnie też był by to fajny miły plusik ale chciałbym aby gracze którzy grają na takich graczy miały one łatwiej w 2 dni miałem już prawie 200lv nie gram teraz a myślę że jakbym grał te 2 dni tak jak te poprzednie to bym z 250 już mógł mieć pisałem to już 2 razy co o tym sądzę i chce aby została ta niewidzialność podstawowa jaką ma ninja niech stalker daję ten bonus a nie paczka a po 2 nie mów że mam się przyzwyczajać bo już tu troszkę gram nie jest to żadna przechwałka czy coś w ten design ale już troszkę wprawy na tym diablo liznąłem a klasa ninja jest 2 co do najsilniejszych po czasie dlatego ta klasa nie jest dla wszystkich bo nie każdy potrafi wykorzystać tak zwany "movement" który na ninji jest jedną z najważniejszych rzeczy dlatego chciałbym aby może coś nowego weszło na server może jakieś itemy tylko dla ninji zamiast tych arch żeby osoby grające tą klasą nie płakał a tak btw @gadzina i @Natsu chyba nawet nie wiedzieli o tym to nawet chyba nie będą płakać jakby tej niewidzialności by nie było pozdro co do do hardened jest dobrze jak jest absolutna ochrona ,hmm tę przelicznik 1/x musiałby być dość wysoki jakby miał ochraniać przed wszystkimi efektami kontroli pozdro
  7. popozycja :) i itemy

    dla mnie to powinno zostać zmienione mi się zdaje że jestem osobą która widzi ninje w powietrzu z tym itemem zapomnij nawet latarką nie wiem gdzie świecić jestem za tym żeby zostało to na stalkerze ale nie na paczce bo jest to za silne nie patrze casualowo a patrze na cało kształt jak czarodziej nic w takiej kwestii nie może zrobić to co może zrobić np,zdrajca zabójca i jeszcze z mniejszym pfuu z nawet takim samym lv grałem i tym i tym szanse na zrobienie czegoś ah szkoda gadać co do itemów chciałem aby na to była mała szansa nw z 5% max chciałem zrobić to na takiej zasadzie ruletki albo dostajesz albo obrywasz tracąc bo item (sakwa ma być 1 razowa ) i krwawisz albo można zrobić że gracz po prostu ginie jest ryzyko jest zabawa co do tych itemów co podałeś czy ja wiem czy to jest good nw fajnie jakby się po zdobyciu automatycznie używało albo się wliczało do expa zamiast klikać i się bawić jakoś na taki typowy item to nie widzę fajnie jakby pokazywało dostałeś zwój z exp na czacie
  8. popozycja :) i itemy

    tylko też właśnie nie chciałbym tego i server pewnie też że zaraz na wszystko będzie kontra miny na razie to powiew świeżości na serwerze i morze ich nie ruszajmy kusze archy może mieć każdy trudniej ich unikać ,grać na nie aktualnie jestem przeciw ale w przyszłości może co do tego progressu czy ja wiem z gildią i tak w pompkę szybko się wbija lv w 2 dni bez gildi i wydawania moich aktualnie prawie 1000 kamieni wraz z maną 2k mam 200 lv prawie bo vipa nie mam i nie chce mi się męczyć
  9. popozycja :) i itemy

    ale może podajcie jakieś pomysły wtedy było by większe urozmaicenie wyboru tych itemów jakby miały ujrzeć światło dzienne w grze
  10. Kilka propozycji

    3.ico jeszcze nindz jest dużo więcej niż czarodziejów itp (klasy z latarką) sama latarka często nie działa jak powinna czasami muszę świecić 2+ sekundy żeby ją oznaczyć 5.zapraszam w tej kwestii na mój temat i tam też fajnie jakby ktoś podawał propozycję
  11. popozycja :) i itemy

    chodziło mi o to że masz szanse mniejszą na drop tych kamieni wartość losowa a większą na te krwawienie co do tego teleportu tak nie powinno być i napisz mi jak można go źle użyć
  12. popozycja :) i itemy

    Siema gram gram sobie na tym serwie jak już każdy wie od resetu prawie bez przerwy ale kurcze grasz sobie na takiego @gadzina czy @Natsu topowe aktualnie klasy ninja jeśli chodzi o lvl i wystarczy tylko dropną paczka vip (chyba dobrze napisałem ) ten item co redukuję niewidzialność daje 1/x z m4 i ak i daje kuszę niby wszystko fajnie pięknie ale ninja która ma ten item jest mniej widzialna niż ninja bez tego itemu i chciałbym żeby tak nie było wtedy klasa ma full hp kusze i jest mniej widzialna 2 sprawa teleporty są ciągle zbugowane podczas strzelania i nie używania przez dłuższy czas szybka ucieczka często kończy się tym że zamiast użyć mi teleportu go nie używa 3 sprawa to nie naświetlenie nie działa tak jak powinno czasami nie mogę kogoś naświetlić nawet gdy w niego strzelam i mam włączoną latarkę jednoczenie (bez tego itemu co kontruję latarkę ) Itemy : ochrona diabła :1/2-1/3 uniknięcie archów 1-6/1-7 gracz używający archów zginie poprzez opętanie (nawet gdy zabiję osobę) ochrona demona: 1-1 /1-2/1-3 szansa na uniknięcie bełta od kuszy 1-5/1-6 gracz który trafił kuszą może zginąć poprzez opętanie (nawet gdy zabiję osobę) oczy gargula : 1/x że gdy trafisz gracza stanie się on ciężki i zacznie opadać na ziemie i dozna obrażeń , tym więcej bije im wyżej przeciwnik był i spadł fontanna manny : podwaja zdobytą manę 1/x po zabiciu gracza zabierasz graczowi manę max do 5 szt wężowy gaz : twoje smoke trują tych których w nich są xx dmg aż ich nie opuszczą trafienie smoke rzucając (tą puszką) zabijamy osobę trafioną sakwa ogra (jednorazowy) : używając go masz szanse dostać 5-30 kamieni albo krwawić 10-15hp - 10 sec myślę że fajnie jakby ludzie dali jakieś pomysły na nowe itemy
  13. Kilka propozycji.

    to już nie zakładam z tym pomysłem tematu tylko tak już pisał @Moskal dajesz w zaradność i siup zabawa ninja nie potrzebuje broni wiec wydaje 8 tyś co rundę albo też manę po item więc ograniczenie max kupowania czy też samych arch i dodanie może kilka nowych nie epickich itemów by spowolniło nabywanie tego itemu czy też kusze nie każdy gra czarodziejem jak wspomniał @Natsu oraz rycerzem bo tylko te klasy i tam dzin mają latarkę a to właśnie większość gra ninją
  14. "broń" Dzina

    testowaliśmy to i czasami kulka gdy wybuchła koło mnie grałem czarodziejem byłem widzialny po 1 hp nie lepiej było to zrobić w jakiś sposób żeby można było rzucać więcej niż 1 kulkę np 2 - 4 max (rzucanie na lpm ) a na detonacje zrobić bind (też to było by fajne że rzucenie bomby po max rzuconych usuwa(albo bomba ta wybucha) ostatnią bombę i tak dalej dalej zasięg wybuchu szybkość też myślę do zwiększenia
  15. na tak +pozytywny gościu +ogarnięty +potrafi rozwiązać konflikty +śmieszek

Zegar monitorujący najlepsze forum w Polsce!


Forum wystartowało: June 27, 2015 16:09:05
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania. (Polityka prywatności) (Regulamin)