Skocz do zawartości
Serwery gier
Usługi graficzne

Prz3mo

Nowy Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Wpisów na czacie

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Czas Online

    48d 22h 17m 53s

Ostatnia wygrana Prz3mo w Rankingu w dniu 11 Styczeń

Prz3mo posiadał najczęściej polubioną zawartość!

O Prz3mo

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Przemek
  • Lokalizacja
    opole
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    NonSteam
  • Nick na serwerze
    Prz3mo
  1. Roundsounds [Nowe, a ty decydujesz]

    Manieczki Dj Hazel-Sprężynka Szpaku "BAJKA" prod. 2K Young Igi "Podaj Ogień Mi" ja bym widział te POZdro
  2. ub Prz3mo -Diablo

    1. Twój nick: Prz3mo 2. Powód bana: SS 3. Serwer: Diablo 4. Link do bana z amxbansa:http://cs-creativ.pl/bans/ban_list.php?bid=72392 5. SteamID/IP: '156.67.107.4' 6. Link do SSów: http://www68.zippyshare.com/v/pyHkZand/file.html
  3. like DIABLO MOD

    22
  4. Zdrajca i artefakty

    ale ty chyba myślisz że trucie te będzie biło miliony obrażeń i się skończy na wykopem do sekcji premek dlatego nie napisałem dmg napisałem o truciu, ponieważ zbufowanie mp5 do x3 czy nawet + było by za brołken a obrażenia w czasie to rozłożą dzięki czemu nie będzie tego tak czuć buff ten ma być (jakimś malutkim usprawnieniem w walce przeciwko klasą posiadającą mniejszą widoczność , duża mobilność ) jakieś stalkery itp .Wyobraź sobie taki scenariusz bijesz się z ninją i ty masz low ona jest na hita ale że zbiłeś jej dostatecznie dużo hp i weszło ci trucie masz szanse na jej zabicie ) JAK coś mogę opisać jak ta klasa ma wyglądać w nowym temacie bo tu już za dużo tego .Niech się ktoś wypowie czy jakiś admin czy wasza ekscelencja @dredek yoł
  5. Zdrajca i artefakty

    albo duża szansa na zatrucie 1/6,7,8 i nie duże obrażenia szybko się kończące albo szansa 1/16.15 i inta zmniejsza do 1/8.7 dłuższe i większe obrażenia wtedy postać byłą by na mniejszych lv trudniejsza bo by trzeba było dawać w inte .Działanie : zatrucie przeciwnika zadaje mu obrażenia do uzgodnienia osoba zatruta zabierane ma hp /sek i albo tylko inta albo też hp przeciwnika i albo jest naświetlana na zielona <ale chyba za dobre> albo myślałem żeby jakaś czaszka albo coś było nad głową zatrutego aż do końca trwania i żeby postać nie byłą jakaś za silna zatruć kolejny raz można tylko po skończeniu trucia nabicie kolejnego nie wchodzi w grę tylko po skończeniu i żeby trucie zabijało osoby nie zostawiając 1hp
  6. Zdrajca i artefakty

    Może niech jeszcze ktoś jakieś propozycje i można wtedy coś pomyśleć a co do 2 części tematu kwestia na inny temat
  7. Zdrajca i artefakty

    Kiedyś nie grałem nie wiedziałem ale to jest garstka osób wiec myślę że ruszenie tego tematu to dobra myśl
  8. Druid-pioruny

    Knur może jest grywalna ale nie do takiego stopnia aby była może nie dobra ale satysfakcjonująca , zawsze można zanim się wprowadzi daną zmianę zabrać coś postaci aby nie była już za tą granicą postaci na balansie z innymi czyż nie ?
  9. Zdrajca i artefakty

    Siema Siemanko dziś chciałbym przedyskutować klasę wyżej wymienioną .Chodzi mi o ładowanie na nożu i mp5 , nie lepiej by było aby pocisk "magiczny" nie był zachowywany dopóki nie trafimy celu z broni trafienie gracza z dużą prędkością jest trudne a pocisk znika .Ciężko się w rundzie załadować więcej niż 2-3 razy więc pozostawienie magicznego pocisku aż do "trafienia w cel" było by GOOD opcją .I nie lepiej było by może dodać jakiś efekt do tego mp5 bo wątpię żeby zwiększenie jeszcze dmg się powiodło np. 1/x na zatrucie cel się truje albo na czas albo dopóki nie zada obrażeń i ma zaznaczone nad głową że ma trutkę można by zabrać za kameleona nw lepiej aby oprzeć się na tym mp5 niż jak jakiś typowy "paladyn" bierze awp i stara sie pikować .JAK COŚ TO JEST TYLKO PROPOZYCJA 2 PROPOZYCJA z tego co widzę to są grane tylko 3-4 artefakty a pozostałe są niewykorzystywane nie lepiej znerfić te najbardziej wykorzystywane albo zbufować te nie używane ? POZDRO OD Prz3mo
  10. Druid-pioruny

    dokładnie kto to nie wiem ale zostałem tak poinformowany ale nie patrzyłem jakoś z myślą ze to zwiększa zasięg a i mam jeszcze jedno malutkie pytanie czy jak zaczynam rundę to konieczne jest ładowanie aby zwiększyć obrażenia z P90 czy to już jakby wbudowane jest bo zawsze się zastanawiam bo druid strasznie długie ładowanie ma na tym nożu
  11. like DIABLO MOD

    222
  12. Druid-pioruny

    Witam .Chciałem opisać pewny tak mi się zdaje że "bug" grając sobie wyżej wymienioną klasą często zdarza mi się nie "strzelić" piorunem nawet jak mam wycelowane z bliska i nie trafiam .Zasięg maksymalny też jakoś specjalnie nie zachwyca zostałem poinformowany że "inta" podnosi zasięg ale grając 130lv+ nie odczułem jakoś żeby to się zwiększało oraz obrażenia też są słabe . Nw czy tu jakieś propozycje składać czy w innym dziale .Z Pozdrowieniem od menela : Prz3mo
  13. ub DIablo-Mod Prz3mo

    1. Twój nick: Prz3mo 2. Powód bana: Wstaw ss 3. Serwer: diablo-mod 4. Link do bana z amxbansa: http://cs-creativ.pl/bans/ban_list.php?bid=71679 5. SteamID/IP: 156.67.107.4 6. Link do SSów:http://www108.zippyshare.com/v/tdDlEuC5/file.html

Zegar monitorujący najlepsze forum w Polsce!


Forum wystartowało: June 27, 2015 16:09:05
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania. (Polityka prywatności) (Regulamin)